'Ik moet Verschueren mijn excuses aanbieden'

'Ik moet Verschueren mijn excuses aanbieden'

Gepubliceerd: dinsdag 16 april 2019 om 08:06di 16-04-2019 om 08:06

Hugo Camps durft in zijn columns al eens uithalen naar iemand in het voetbal. De auteur is evenwel groot genoeg om ook zijn excuses aan te bieden als zijn kritiek te voorbarig was. In Het Laatste Nieuws zegt Camps nu dan ook sorry tegen Michael Verschueren.

Afgelopen vrijdag ging het helemaal fout tijdens Standard – Anderlecht. De hooligans van Anderlecht gingen zwaar over de schreef. Volgens Camps had toen iemand van de Anderlecht-top moeten ingrijpen. Nu ziet de schrijver in dat dat niet mogelijk was.

'Overigens moet ik Michael mijn excuus aanbieden. Ik schreef dat tijdens de opstand van de Hunnen geen leidende ziel van Anderlecht de moeite deed om het paars-witte vak op Sclessin te bezweren. Achteraf bleek dat het hen verboden was door de politie. Het was geen ongevoeligheid', schrijft Camps in de krant.

Poll

Had de politie Verschueren bij de Anderlecht-fans moeten laten gaan?

(463 stemmen)

Plaats een reactie

sceptomaan +452
dinsdag 16 april 2019 om 08:17
"I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it."
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:45
Camps die z'n excuses aanbiedt? :o

Er zijn geen zekerheden meer in de wereld.
Vind ik leuk
Franco83 +323
dinsdag 16 april 2019 om 09:16
Op eigen plein ok, maar op het plein vd eeuwige rivaal verschueren laten opdraven... ik weet t niet.
Ten eerste denk ik niet dat de fans waren gestopt met vuurpijlen smijten en ten tweede, hoe reageerden de standard fans daar dan op. Voor tzelfde geld begonnen zij dan ook dingen te smijten... want daar zijn ze ook niet vies van he
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:53
Ik ga eerlijk zijn: ik heb het niet altijd met goed op met de Standard fans.
Zeker niet sinds het 'steven defour Red or dead' spandoek. Dat was ook een gitzwart dieptepunt.
Dus neen, Standard fans liggen bij mij niet in de bovenste schuif. Daar ga ik niet hypocriet over doen.

Mààr je kan de standard fans moeilijk iets verwijten betreffende de afgelopen speeldag. Voor een match Standard - RSCA te zijn hebben zij zich eigenlijk héél fraai en beleefd gedragen. Het is volledig de 'verdienste' of de 'schuld' (dat mag u zelf uitmaken) dat de sclessin supporters dit maar een halfuur hebben moeten uithouden.

En met 'voor 't zelfde geld' en andere wat-als constructies hoef je echt niet af te komen. Dat is niet aan de orde.
Als we daar mee gaan beginnen, dan zijn we ver van huis.
Vind ik leuk
JDP +837
dinsdag 16 april 2019 om 12:34
Fijne reactie jan. Nu nog je “veralgemeningen” jegens Standardsupporters kwijt raken... Na de incidenten van vorige vrijdag ga je mij ook niet horen zeggen : “ Anderlechtfans liggen me niet”...
Ik denk dat ik met de overgrote meerderheid van de Anderlechtsupporters door één deur kan.
Vind ik leuk
Dirk H +3480
dinsdag 16 april 2019 om 10:36
Wanneer gaat VP zijn excuses aan ons aanbieden voor het feit dat het Camps hier een forum heeft gegeven?
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:19
Ze hebben hem geen forum gegeven hé, ze nemen gewoon alles klakkeloos over wat in kranten-magazines en op fansites van ploegen staat.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 12:19
=--=Vind Naaakt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws