Dewaest denkt na over nieuwe uitdaging: Ik sluit een vertrek niet uit

Dewaest denkt na over nieuwe uitdaging: "Ik sluit een vertrek niet uit"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 23:15ma 15-04-2019 om 23:15

Sébastien Dewaest is bezig aan een uitstekend seizoen bij KRC Genk. De verdediger is sinds de komst van Philippe Clement uitgegroeid tot één van de steunpilaren in de defensie. Dat gaat blijkbaar niet onopgemerkt voorbij, want er is belangstelling voor Dewaest.

Dat vertelde Dewaest aan La Capitale. "Ik kon in januari al vertrekken, want er waren enkele voorstellen. Ik heb toen meteen gezegd dat ik niet wilde vertrekken. KRC Genk is goed bezig momenteel, dus ik wil eerst het seizoen afmaken. Een vertrek in de zomer sluit ik niet uit", aldus Dewaest.

De 27-jarige verdediger geeft toe dat hij soms nog droomt van de Rode Duivels. "Natuurlijk, maar dat wordt moeilijk met deze sterke generatie. Er komen enkele beloftevolle verdedigers aan zoals Vanheusden of Dewaest. Tien jaar geleden zou ik anders spreken, maar nu wordt het lastig."

Plaats een reactie

Zetterberg +13493
maandag 15 april 2019 om 23:44
Waarom dan na de offside goal, het embleem vastpakken en naarstig en energiek met zijn vinger naar de heilige grond wijzend, bijna gesticulerend: je reste ici!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:55
Dus je bedoelt eens je van een club houdt. Je het dan ni in een hogere aangeschreven competitie mag probere? Ik persoonlijk zou er enkel problemen mee hebbe als een speler da doet en die zou dan nadien in dezelfde competitie blijve mor dan naar een ploeg gaan die met de huidige zou concurrere voor dezelfde knikkers of naar de aartsvijand gaan..
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
dinsdag 16 april 2019 om 07:42
Dat zeg ik niet, maar waarom gesticuleert hij zondag naar de supporters: ‘ik blijf hier’, om dan maandag te lezen dat hij eventueel zal vertrekken...
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 09:39
Ge hebt 2 soorten spelers. De eerste zijn de clubspelers, een uitstervende soort, mannen die die enkel bij 1 club zulke dinge doen, en dan de publiekspelers... Manne die zolang ze bij een club spelen alles zegge en doen om het publiek op hun hand te zette en da gwn herhale bij de volgende club
Vind ik leuk
taz +29
dinsdag 16 april 2019 om 10:55
hij kan ook bedoelen ,dit is ons stadion onze grond !!
en ja waarom als je ,je verbeteren op je 27ste moet je het doen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:47
Zoals Vanheusden of Dewaest... ik neem dat jullie Wout Faes bedoelen @VP?
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:48]
Vind ik leuk
Arrado +231
maandag 15 april 2019 om 23:58
Ik vraag me af of Martinez fan is van hem..
Wel mooie lippen in de nek, dat is wel heel gedurfd. Doet me bijna aan Nainggolan denken ;)
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20201
dinsdag 16 april 2019 om 00:14
Twee weken geleden zei hij nog het omgekeerde. Rare kerel als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 00:48
Inderdaad VeeDee, ze draaien als de wind als het om de knikkers gaat, begrijpelijk, maar zit dan eerst niet zo een onzin te vertellen ...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws