Vanaken zit met kater: Had niet het gevoel dat zij ons wegspeelden

Vanaken zit met kater: "Had niet het gevoel dat zij ons wegspeelden"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 22:56ma 15-04-2019 om 22:56

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 22:57ma 15-04-2019 om 22:57

Hans Vanaken zit met een wrang gevoel na de verloren topper tegen KRC Genk. De middenvelder van Club Brugge had niet het gevoel dat zijn ploeg werd weggespeeld in de Luminus Arena.

"Het wordt vaak gezegd, maar ik had niet dat gevoel tijdens de wedstrijd", vertelt Vanaken aan Sporza. "Beide ploegen wilden elkaar het voetballen beletten door hoog druk te zetten. Zij creëeren kansen omdat wij te gemakkelijk de bal verliezen. Verder had ik niet het gevoel dat zij ons wegspeelden. Totaal niet."

Door de nederlaag van Club Brugge is het verschil met leider Genk opgelopen tot vier punten. "Dat wil niets zeggen. In de Play-Offs kan je een match verliezen. We hebben negen op twaalf. Als je dat op voorhand had gezegd, hadden we daarvoor getekend. Maar we hadden deze match natuurlijk liever gewonnen", besluit Vanaken.

Lees ook: Ook Vanaken schuwt de kritiek op Boucaut niet: “Lachwekkend”

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 23:04
Ik had ook niet het gevoel dat Hans de beste speler was in Belgie afgelopen jaar #GoudenSchoen tja
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 08:47
Zielig ventje die hele Van Aken!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 17:00
Op jouw mening zit voetballend België te wachten...
Vind ik leuk
Gimini +1322
maandag 15 april 2019 om 23:10
Hans , de grapjas...hahaha , Dacht het al, dat hij de hele wedstrijd geslapen heeft, weet nog altijd niet wat er gebeurd is blijkbaar.
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
maandag 15 april 2019 om 23:15
Hansje Pansje Kevertje toch!
Vind ik leuk
Rune1891 +7213
maandag 15 april 2019 om 23:27
Euhm, wij anders wel hoor Hans, op alle gebied
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
maandag 15 april 2019 om 23:42
Ik begrijp wel wat hij wil zeggen. Genk heeft Brugge niet achteruitgedrukt met balbezit, maar op alle andere facetten natuurlijk wel.
Vind ik leuk
viperkebas +424
maandag 15 april 2019 om 23:46
Wij werden totaal overlopen en Clement gaf Leko een tacktische les. We hebben geen enkele bal tussen de palen gezien van blauwzwart en in dergelijke cupwedstrijden ziet men de waarde van Malinovskyi in tegenstelling tot Hans die blijkbaar niet beseft hoe Genk ons met hun totaalvoetbal wegspeelden... tegen het Genk van GISTEREN is geen kruid gewassen...
Vind ik leuk
blondel +3825
maandag 15 april 2019 om 23:51
ik vond ook niet dat ze ons wegspeelden.Ze waren wel agressiever en veel meer doelgericht.Maar als je 55% balbezit hebt ben je niet weggespeeld;Ze waren wel beter en verdiend gewonnen.Club was volgens mij iets te laks en nonchalant.
Vind ik leuk
TageMeister +9175
dinsdag 16 april 2019 om 06:58
Als je den bal krijgt en je doet der niets mee kan je zelfs let 55% weggespeeld worden...
Vind ik leuk
Dirkkk +273
dinsdag 16 april 2019 om 00:04
Ik heb de match niet gezien maar je moet genk ook niet te hard onverslaagbaar verklaren nu. Tis voetbal, tis play off, de ene match is de andere niet. Bv fcb hun eerste 3 matchen wow, nu tegen genk een stakingsdag, kan gebeuren. Voor genk telt dat ook. Dat het nog spannend mag worden 💪
Vind ik leuk
DeGreatOld +419
dinsdag 16 april 2019 om 02:22
Zo zie je maar. Zelfs Leko moest dat toegeven en die stond maar juist naast de lijn. Alle andere voetbalfans (*trainers*) die vanuit tribune of van achter tv volgden hebben ook gezien dat FCB er niet aan te pas kwam. Balbezit maar tot op 40 m van de goal van tegenstander, geen kansen gecreeerd, gelijkmaker met een penalty die uit de lucht valt, te tam, geen duelkracht, enz. Hans met het uitgesproken hautaine gedrag tov tegenstander en referee heeft gesproken 😂🚜🤣
Vind ik leuk
Ikzelf1 +325
dinsdag 16 april 2019 om 06:12
Hanske jullie waren nergens !! Geen kans bij elkaar gevoetbald dat zegt toch voldoende ...
Vind ik leuk
BW +539
dinsdag 16 april 2019 om 06:46
Echt een bleiter als die niet wint. Zo moeilijk om toe te geven dat de andere beter is. En maar janken tegen de ref.
Vind ik leuk
TageMeister +9175
dinsdag 16 april 2019 om 06:56
Zou hij da menen?
Vind ik leuk
taz +29
dinsdag 16 april 2019 om 11:11
Respect voor tegenstander is een begrip dat je niet kent hansje.
jullie hebben 0,0 kansen gehad en dat vele balverlies kwam door sterkte genk.
geef toch gewoon toe ze waren veel beter.en misschien moet genk dit wel in terugwedstrijd zeggen ? wie weet.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 16:55
We zullen zien hé, competitie was 1 op 6 voor genk ten ons en werden ook weggespeeld bij ons. Allemaal moment opnames die uitvergroot worden. Ook hebben ze al 3 thuis matchen gehad dus alles is relatief.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws