Kan Antwerp nog meestrijden voor de landstitel? Dan komt alles op een zakdoek

Kan Antwerp nog meestrijden voor de landstitel? "Dan komt alles op een zakdoek"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 21:13ma 15-04-2019 om 21:13

Royal Antwerp FC is voorlopig de verrassing in Play-Of 1. De troepen van Laszlo Bölöni verzamelden negen punten uit de eerste vier wedstrijden. Tom Boudeweel denkt dat de Great Old misschien nog wel kan meestrijden voor de landstitel.

"Genk en Club Brugge hebben nu allebei een zware uitmatch voor de boeg. Genk op Standard en Club op Antwerp. Het droomscenario voor de neutrale voetballiefhebber is uiteraard dat Antwerp en Standard winnen - niet ondenkbaar natuurlijk - en dan komt alles op een zakdoek", verklaart Boudeweel op de website van Sporza.

"Dat is dan hoogst interessant voor Antwerp, toch een beetje de vreemde eend in de bijt. In de competitie heeft Antwerp niet al te veel punten gepakt tegen de huidige top zes, het einde van de competitie was ook niet fantastisch met 4 op 21. Maar kijk, nu hebben ze al drie keer gewonnen in vier wedstrijden, waarvan drie uitmatchen."

"Antwerp heeft een prima wedstrijd gespeeld zaterdagavond in Gent. Met druk naar voren af en toe, met grinta, met een stevige organisatie en de bekende vertragingsmanoevres. Antwerp staat er op het juiste moment en het kan dat beoogde Europees ticket al een beetje ruiken. 8 en 9 punten voorsprong op Anderlecht en Gent, dat ziet er goed uit", besluit Boudeweel.

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 21:15
Als Standard wint van Genk, en Antwerp wint van Brugge, dan kunnen ze wel nog mee doen voor de titel.

Vind ik leuk
Lupo +615
maandag 15 april 2019 om 21:37
als , als
Vind ik leuk
Smuuw +1426
maandag 15 april 2019 om 21:19
Neutrale supporter hoop dat de ploeg met mooie voetbal verliest? Wat een redenering ...
Vind ik leuk
agdh +2360
maandag 15 april 2019 om 22:07
In de redenering dat er dan nog 4 ploegen in de running zijn en het allemaal nog spannender wordt...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:19
Jij bent nu eens het voorbeeld van een hypocriet. Het spel van Antwerp verafschuwen maar dan fan zijn van Arsenal. Antwerp is de enige ploeg van België dat Engels voetbal brengt en dan voornamelijk de speelstijl van Arsenal! Die ploeg heeft de speelstijl uitgevonden. Dus kom hier niet liggen melken over Antwerp.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 23:20]
Vind ik leuk
Smuuw +1426
maandag 15 april 2019 om 23:39
Wat een grote muil op het internet ... Waar heb ik iets over Antwerpen geschreven? Agge Antwerpen wilt vergelijken met Arsenal ben je fout, ik heb nog nooit tikki takka a la Arsenal bij den Antwerp gezien. Arsenal is ook niet type powerplay en fysieke spel zoals Antwerpen wel doet dat is meer voor Watford of Burnley. Dus ipv u grote muil open te trekken en mij aan te vallen zou je beter nadenken VOOR je iemand gaat beschuldigden van hypocriet waar alles duidelijk wordt geschreven of is dat te moeilijk voor u? Jij bent precies wel een voorbeeld als het om begrijpend lezen gaat ... Voor mij is er maar een team met mooie voetbal en dat is Genk! Mij hypocriet noemt is nogal kort.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:55
Ge ging toch maar den boot in op den Bosuil met uw mooi voetbal.. 😜
Vind ik leuk
Smuuw +1426
dinsdag 16 april 2019 om 00:05
Tegen Arsenal? In welk jaar dan wel? Kan me niet herinneren wanneer Antwerpen in de Champions League de eer van België hoog heeft gehouden en Arsenal belachelijk heeft gemaakt.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 11:01
Bijna elke Antwerp hater kan de naam van onze club niet eens juist spellen wat een idioten ongelooflijk ;) het is Antwerp* niet Antwerpen idioot.
Vind ik leuk
Smuuw +1426
dinsdag 16 april 2019 om 17:28
Hey Finn, het kan me echt niet schelen hoe je clubje heet als je zo een attitude hebt. Om mij een hater te noemen zegt veel over jouw intellect. Jammer dat jullie zo reageren want in ga af en toe wel eens met men maten van Antwerpen naar de bosuil voor game en heb er nog last gehad in al die jaren. Zelfs niet met een truitje van rsca 😉
Vind ik leuk
woensdag 17 april 2019 om 14:30
Het is Antwerp* niet Antwerpen hater 😉
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:45
Arsenal speelt altijd aanvallend voetbal dus nee antwerp speelt niet zoals arsenal.
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 15:46
Als de scheidsrechters consequenter en strenger waren zaten die niet eens in play off 1 door rode kaarten en gele kaarten. Vieze vuile ploeg
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws