Ferrera tegen RSCA-spelers: Ze moeten vechten, daar worden ze voor betaald

Ferrera tegen RSCA-spelers: "Ze moeten vechten, daar worden ze voor betaald"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 17:44ma 15-04-2019 om 17:44

In de 30 minuten die het speelde tegen Standard, had Anderlecht het alweer erg moeilijk. Dat zagen ook de analisten van Vista!

"Anderlecht was al moedeloos en geslagen voor de aftrap. Die jongens moeten constant lezen dat ze niet goed genoeg zijn. De nul op twaalf is ook representatief voor wat ze al hebben laten zien. Enkel tegen Club Brugge hebben ze hun rug een beetje gerecht, voor de rest niets", aldus Wim De Coninck.

Yannick Ferrera had nog een boodschap voor de spelers van Anderlecht. "Ze moeten vechten. Er zijn nog zes matchen, daarna is het vakantie. Zorg dat je op vakantie trekt met een gevoel dat je er nog voor bent gegaan. Je bent prof en wordt goed betaald. Als je bang bent voor een tegengoal, zou je er beter mee stoppen", wist Ferrera te vertellen.

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 17:51
Met een goed gevoel op vakantie vertrekken?

Dit kunnen ze nu al niet meer, met hakken over de sloot in play off 1 geraken, en dan een 0 op 12 halen en misschien zondagavond de laatste plaats.
Leuke vakantie zal het zijn meneer Ferrera!
Vind ik leuk
Toca +52271
maandag 15 april 2019 om 17:59
Hopelijk vertrekken ze op vakantie om nadien andere oorden op te zoeken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:23
Dat is nu eens postief op Vita behalve Keygnaert die is altijd negatief die mag voor mij in China gaan xerken
Vind ik leuk
Dirk H +3480
maandag 15 april 2019 om 18:25
Die zullen nog eens lachen als ze uitgerust op vakantie vertrekken naar hun luxe ***** resort
Vind ik leuk
Truth +4351
maandag 15 april 2019 om 18:35
Dat hebben ze toch gedaan ...niet als leeuwen maar als lammetjes net als Club 😜😜😜
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:21
Ze zijn toch al op vakantie 😁
Vind ik leuk
firedwarf +4192
maandag 15 april 2019 om 19:30
Gelijk Vranjes opstellen als er geknokt moet worden... Waar is wasilewski als ge hem nodig hebt? :p
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 20:28
Ga nu maar al op vakantie spelers, naar Bangkok(of waar Coucke zich nu bevind) dan kunnen jullie hem vergezellen. Ge moet ook niet meer terug komen, wij spelen wel met een jeugdelftal, die zijn tenminste beter als jullie
Vind ik leuk
Hierulf +1932
maandag 15 april 2019 om 21:29
Prebeert Ferrera een contract versieren ? ^^
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 07:43
Ferrera heeft helemaal gelijk en dik betaald, de rug recht en speel zoals het moet min 4de plaats
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws