Borst rekent af met 'malloot' De Mos: 'Hij is al een jaar of 20 uitgerangeerd'

Borst rekent af met 'malloot' De Mos: 'Hij is al een jaar of 20 uitgerangeerd'

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 17:16ma 15-04-2019 om 17:16

Hugo Borst neemt Aad de Mos totaal niet serieus. De Mos, voormalig trainer van onder meer Ajax, PSV, Vitesse en Sparta, zei eerder deze maand dat het huidige Ajax beter is dan de ploeg die in 1995 de Champions League won in Wenen. 

"Hoor wie het zegt hè...", reageert Borst maandag, geconfronteerd met de uitlatingen van De Mos, bij De Ochtendshow van het Algemeen Dagblad. "De man die al een jaar of twintig is uitgerangeerd."

"Ik zie die malloot op Instagram-filmpjes wel voorbijkomen, ja. Het is heel erg camp. Ik heb een lichte aversie tegen Aad de Mos. Niet omdat-ie een beroerde trainer was, want hij heeft een Europa Cup gewonnen, met KV Mechelen. Hij acteert een beetje als een clown sinds hij niet meer aan de bak komt."

"Aan de andere kant: ach, iedereen heeft recht op z'n mening. Als hij dit Ajax beter vindt dan de ploeg uit '95, dan nemen we dat maar van hem aan." 

Lees meer over:Champions LeagueAjax

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 17:27
Ene malloot verwijt andere.
Vind ik leuk
zapperboy +1287
maandag 15 april 2019 om 17:34
Noumoeijehoren: ik vindat nog zwak uitgedrukt.
Vind ik leuk
Smuuw +1426
maandag 15 april 2019 om 17:38
Gruwelijk jongeuh 😂😂
Vind ik leuk
Rune1891 +7211
maandag 15 april 2019 om 18:44
Van der sar, de de boer broertjes, edgar Davids, Overmars, Kluivert, kanu, Seedorf, Litmanen....
Toch onmogelijk te vergelijken met de ploeg die ze nu hebben, hoe leuk die ook is, de ploeg uit 95 zijn zowat allemaal iconen
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 05:54
Wie weet zeggen we dat binnen enkele jaren ook over deze generatie Ajax-spelers.
Maar natuurlijk wel heel vroeg dat De Mos nu al zulke uitspraak doet ...
Vind ik leuk
La joya +500
maandag 15 april 2019 om 18:57
Die man moeten ze euthanaseren, heeft al tien jaar niks zinnigs meer gezegd. De triomf met KVM kwam amper door hem, was gewoon een superploeg toen, gaan we in België nooit meer meemaken, Europese titel halen is utopie voor onze teams...
Vind ik leuk
firedwarf +4192
maandag 15 april 2019 om 19:31
Borst zelf is ook al een aantal jaar uitgerangeerd door dereksen en komt ook niet meer aan de bak ... Dus beter zijn mond houden en naar zijn eigen kijken maarja... nederlanders en ego...
Vind ik leuk
w-b forever +2013
maandag 15 april 2019 om 20:51
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws