Club leed zondag een pijnlijke nederlaag: Daar lag het probleem van Club

Club leed zondag een pijnlijke nederlaag: "Daar lag het probleem van Club"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 16:27ma 15-04-2019 om 16:27

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 16:46ma 15-04-2019 om 16:46

Club Brugge verloor zondag met 3-1 op het veld van Racing Genk. Het volgt zo opnieuw op vier punten van datzelfde Genk.

Volgens Yannick Ferrera was er een groot probleem bij Club. "Ze vonden de flanken niet. Dennis en Diatta liepen hun tegenstanders niet voorbij, terwijl dat normaal gezien een zekerheid is bij hen. Dat heeft niet alleen te maken met hoe Genk stond, maar ook met de kwaliteiten van Club gisteren", zei Ferrera in Vista!

Club speelde tegen Genk een pak minder dan in de vorige wedstrijden. Ferrera zag hoe zowat alle Brugse sterkhouders onder hun niveau presteerden. "Vanaken, Schrijvers, Wesley, ze zaten stuk voor stuk niet in de match. Normaal verwacht je toch van hen dat ze het verschil maken. Maar zondag zat Club gewoon met een offday, wat niet afdoet aan de sterke prestatie van Racing Genk", aldus Ferrera.  

Plaats een reactie

Drughi +55
maandag 15 april 2019 om 16:33
Weer geschreven door iemand die zn telraam niet bij had. Het zijn wel degelijk 4 punten en geen drie!
Vind ik leuk
FCBSup25 +115
maandag 15 april 2019 om 16:34
Tis ni ferrera die ni kan tellen e das vp zelf xd
Vind ik leuk
Ultron1891 +977
maandag 15 april 2019 om 16:43
Ze hebben het gefixed precies...er staat nu 4
Vind ik leuk
Drughi +55
maandag 15 april 2019 om 16:46
Ah vp heeft precies het ontbrekende bolleke op zn telraam teruggevonden
Vind ik leuk
blondel +3825
maandag 15 april 2019 om 17:24
Awel Drughi ,ik zou dat niet aanvaarden wat vp schrijft.3 ipv van 4 punten.Zou zeggen ,ga naar Vermassen en maak er een proces van.Ongelooflijk toch wat ze hier allemaal verkeerd schrijven.En dan maar direkt commentaar spuien.,voor een fout getalleke.
Vind ik leuk
Drughi +55
maandag 15 april 2019 om 20:05
Door jouw frustratie smaakt de overwinning nog zoeter
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:59
Kan niet alleen niet tellen, maar kent ook heel weinig van voetbal! Op hoeveel plaatsen al doorgestuurd als 1ste trainer?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:42
Het was geen tactische fout, beste Yannick.
Het verschil zat er hem gewoon in dat Genk méér dan wij door had dat je om deze wedstrijd te winnen inzet moest tonen.
Ze waren sneller dan wij, sterker, energieker. Wij kregen geen drie passen na elkaar bij een teamgenoot. Niet omdat onze passing slecht was, maar gewoon omdat genk overal tussen zat.

Dat Genk zo overtuigend won was niet de schuld van de club spelers. Het was de verdienste van die van Genk.
Een welverdiende proficiat aan de Genkies is op z'n plaats.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:45
Bedankt voor jou boodschap aan Genk 😀
Vind ik leuk
DragonEgg +421
maandag 15 april 2019 om 17:00
Jan heeft gelijk, maar thuis gaan ze niet zo mak kunnen spelen met de 12e man achter hen :-)

CU in Bruges!
Vind ik leuk
Kingambo +2915
maandag 15 april 2019 om 16:43
Misschien eens anders bekijken ...Genk was gewoon top en Brugge kon niet beter ..kleine nuance
Vind ik leuk
JanB +6986
maandag 15 april 2019 om 16:53
Zegt iemand die al een gans seizoen naar topvoetbal zit te kijken
Vind ik leuk
Truth +4351
maandag 15 april 2019 om 17:19
Of genk was zo goed omdat club zo slecht was
Vind ik leuk
Rune1891 +7210
maandag 15 april 2019 om 19:11
Vorige week anders wel vlotjes getoond dat we beter kunnen... of ben je de 4-0 pandoering al vergeten?
Vind ik leuk
Kingambo +2915
maandag 15 april 2019 om 19:26
We hadden een off day 🤪
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20201
maandag 15 april 2019 om 16:49
Deze off-day komt, zoals Leko al zei, zeer ongelegen.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3883
maandag 15 april 2019 om 17:23
Kan mischien nog mee vallen deze pandoering ,omdat we deze punten konden verliezen op Genk, die kunnen we terug nemen in Brugge, wat zeer belangrijk is dat ge punten op verplaatsing pakt , daar zal de titel gewonnen worden of verloren worden, te beginnen Brugge op antwerp en Genk op standard
Vind ik leuk
margot +398
maandag 15 april 2019 om 17:25
Als trainer-analist moet je weten dat je maar zo goed bent als de tegenstrever toelaat. Genk heeft belet Brugge in zijn spel te komen dan kan je zeggen off day of tactisch gemuilkorfd.....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:04
Boucaut is een genkieboy, of Nee een anti bruges boy en dan nog zeggen dat die strafschop niet beslissend was, OMG
Vind ik leuk
edwardo +37
maandag 15 april 2019 om 19:56
kunt ge niet eens gewoon toegeven "verdiende overwinning van genk"
i.p.v zo kinderachtig te reageren jan .
Vind ik leuk
DDT +4013
maandag 15 april 2019 om 21:29
😂😂😂
Vind ik leuk
Weareleko +405