Ornelis gaat over de schreef tijdens Genk - Club Brugge: Mijn excuses

Ornelis gaat over de schreef tijdens Genk - Club Brugge: "Mijn excuses"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 14:15ma 15-04-2019 om 14:15

Tijdens KRC Genk - Club Brugge was er heel wat te doen over de 2-1. Die kwam er na een betwistbare penalty. Bekende fan Sven Ornelis beschuldigde de ref van corruptie, maar biedt nu zijn excuses aan.

De radiostem is al jaren openlijk supporter van Club Brugge en was bijzonder kwaad na de penalty voor KRC Genk. Brandon Mechele raakte de bal met de hand, maar niet met opzet. Ornelis reageerde met enkele bijzonder kwade berichten, die voor heel wat commotie zorgden. Hij beseft nu echter dat hij in de fout is gegaan.

Plaats een reactie

Quizmaster +1145
maandag 15 april 2019 om 14:26
Ik begrijp niet dat er zoveel kritiek op die penalty is...er moet kritiek zijn op de regels!
Volgens de regels was dit een penalty..dan stopt de discussie toch?!
Over de regel op zich, daar kun je nog uren over discussiëren!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:31
Nieuwe reglementen moeten er komen en gewijzigd worden vóór aanvang nieuw seizoen en nageleefd worden tijdens volledige seizoen!
Vind ik leuk
firedwarf +4293
maandag 15 april 2019 om 15:03
Vind ik ook, bijgevolg dan ook een schorsing voor Wesley die niet kon geschorst worden omdat de regels toen nog niet in voege waren voor dit seizoen en men dus terug moest grijpen naar regels van vorig seizoen ,akkoord?
Vind ik leuk
Ultron1891 +1022
maandag 15 april 2019 om 15:42
Yep, en nu terug in uw mand.
Vind ik leuk
blondel +3842
maandag 15 april 2019 om 17:16
Nee,naar regels van vorig seizoen moet je niet teruggrijpen.Als je nieuwe regels maakt ,moet je zien dat ze ook in orde zijn.Dus normaal geen schorsing voor Wesley.Aangezien de oude niet meer telden en de nieuwe nog niet uitvoerbaar waren.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:18]
Vind ik leuk
firedwarf +4293
maandag 15 april 2019 om 19:25
ah dus als het voor brugge uitkomt moeten de regels niet uitvoerbaar zijn, zijn ze in hun nadeel mogen ze plots niet uitgevoerd worden , typisch brugge supporters die niet tegen hun verlies kunnen :D
Niet lullen over deze regel als je de regel van wesley ook niet wilt toepassen klaar
Vind ik leuk
Truth +4550
maandag 15 april 2019 om 14:48
De kritiek is 100% terecht !
We zijn met mensen bezig en voetbal ...niet met robotten in dwangbuizen !
En wat je zegt slaat ook nergens op hé
Ge begrijpt niet dat er zoveel kritiek is op de penalty maar wel dat er kritiek moet zijn op de regel ...bij mijn weten is de regel die de penalty bepaald dus maw dat is 1 pot nat ...
Vind ik leuk
Freddyploiks +15375
maandag 15 april 2019 om 14:59
Standaard Calimero reacties, niks nieuws onder de zon. Je kan samen met Sven wat foute liedjes gaan zingen aan het Minnewater.
Vind ik leuk
DragonEgg +459
maandag 15 april 2019 om 15:08
0/12
Vind ik leuk
Freddyploiks +15375
maandag 15 april 2019 om 16:29
34 titels...als we zo beginnen wordt het lachen geblazen.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:53
En toen werd het stil :-)
Vind ik leuk
Truth +4550
maandag 15 april 2019 om 18:15
60% van die titels en dan ben ik nog mild zijn gekocht ! En 34 is dat je schoenmaat of je IQ ?
Vind ik leuk
Patfey +6497
maandag 15 april 2019 om 18:53
Bewijzen of zwijgen, anders is dit pure laster en geen “Truth”
Vind ik leuk
Truth +4550
maandag 15 april 2019 om 19:19
Heb je een paar dagen 😂😂😂 want eens ik begin ben ik niet meer te stoppen , i am like a freighttrain 🤪🤪🤪
Vind ik leuk
Patfey +6497
maandag 15 april 2019 om 20:16
Ik kan gerust een paar dagen wachten om je toe te laten dat allemaal te verzinnen😀
Vind ik leuk
Truth +4550
maandag 15 april 2019 om 15:43
Je reacties zijn om in te kaderen en je bewijst mij enkel maar mijn gelijk ! Doe zo verder je zit bijna aan 20,000 likes
Vind ik leuk
Freddyploiks +15375
maandag 15 april 2019 om 16:32
Uw gelijk? Met Ornelis liedjes van Prince zingen aan het Minnewater? Super!
Vind ik leuk
Truth +4550
maandag 15 april 2019 om 18:18
Minnewater 🤔🤔🤔...ik ken alleen de baai van phang Nga , Maya beach , Coron , palawan , El nido etc etc
Vind ik leuk
Freddyploiks +15375
maandag 15 april 2019 om 19:28
Held
Vind ik leuk
Quizmaster +1145
maandag 15 april 2019 om 15:42
De penalty was een penalty omwille van de regel. Niet omdat het perse hands was..

Vind ik leuk
Truth +4550
maandag 15 april 2019 om 16:03
Ken je het verhaal van de erwt en de meloen ?
Vind ik leuk
Quizmaster +1145
maandag 15 april 2019 om 17:20
Geef het gwn toe..de regels zijn wat ze zijn!
Vind ik leuk
Truth +4550
maandag 15 april 2019 om 18:13
Wat moet ik toegeven ...dat genk verdiend gewonnen heeft ? Dat club zeer zwak was ? Dat denswil het eerste doelpunt op zijn kap mag schrijven ? Dat die penalty een lachertje was ? Dat die regel de meest lachwekkende regel is in de historie van het voetbal ? Dat den alex het zelf nimeer wist ? Wat meer moet ik nog toegeven ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:58
Is altijd club dat bestolen wordt een echte schande, 6 punten in competitie en nu opnieuw.
Vind ik leuk
firedwarf +4293
maandag 15 april 2019 om 15:04
Nog een chance da vormer die prachtige snoekduik deed tegen STVV en stvv een terechte penalty werd onthouden dan anders waren het 9 punten geweest :p
Vind ik leuk
Ultron1891 +1022
maandag 15 april 2019 om 15:43
In uw mand heb ik gezegd :-)
Vind ik leuk
firedwarf +4293
maandag 15 april 2019 om 19:26
zal nie pakken , ligt uw ma al in helaas en veel plaats schiet er dan niet over
Vind ik leuk
Ultron1891 +1022
woensdag 17 april 2019 om 09:43
Klasse kerel! Maakt echt indruk. Bevestigd gewoon wat ik al dacht. Ik had me kunnen vergissen maar niet dus. Bedankt om dit even op te helderen.
Vind ik leuk
TageMeister +9432
maandag 15 april 2019 om 15:08
en toen men wel meeval had, telde men niet hahahaha
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:06
Altijd Club dat bestolen wordt ... Hilarisch!!!! 😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
firedwarf +4293
maandag 15 april 2019 om 15:02
Voor die ene keer dat de scheids nie mee zit vergeven we u da Sven, als ge nu in al de rest van de matchen dat brugge het voordeel krijgt hetzelfde tweet zijn we content :p
Vind ik leuk
platvis +53
maandag 15 april 2019 om 15:05
Elke keer hetzelfde liedje met die Ornelis..
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 06:08
Euhm, moest het niet zijn: 'Elke keer het foute liedje met die Ornelis...'? 😜
Vind ik leuk
TageMeister +9432
maandag 15 april 2019 om 15:07
déjà vu...

iemand deed hem dit een jaar geleden voor...
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:35
Volgens de regels is dit een terechte penalty, maar iedereen die iets van voetbal kent weet fat zoiets geen penalty is. Regels zijn er om na te komen, maar deze moet zo snel mogelijk veranderd worden. Tot dat deze regel veranderd wordt, hebben wij als Brugge supporter geen poot om op te staan.
Vind ik leuk
Truth +4550
maandag 15 april 2019 om 19:23
Als we alle regels en wetten in dit land gaan veranderen dan zijn we 10 jaar verder want je weet alles aan de top weet niet wat werken is !
Vind ik leuk
Geertvdd +4024
maandag 15 april 2019 om 15:59
Richtlijn voor refs in provinciale: wanneer de bal via de grond tegen de arm stuitert zonder dat een beweging van de arm richting bal gaat, geen penalty.
Enfin, ik geef het maar mee...
Vind ik leuk
Drughi +55
maandag 15 april 2019 om 16:07
Zelden meegemaakt dat ik zoveel mannen tegelijk heb horen klagen over regels
Vind ik leuk
Ultron1891 +1022
maandag 15 april 2019 om 16:42
Ik denk dat ge die voor sommigen hier gaat moeten uitleggen ;-)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:15
Als het reglement het zo zegt,dan is dat inderdaad voor iedereen,ook voor Club Brugge,Kv Kortrijk kreeg er dit seizoen zo al 3 aangesmeerd,daar spreekt niemand over ,is maar kleine ploeg he.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:12
=-Vind Naa;kt Dames in jouw buurt hier op: Ej.Uz/Dames
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws