Slecht nieuws voor Rutten, seizoen is afgelopen voor Anderlecht-aanvaller

Slecht nieuws voor Rutten, seizoen is afgelopen voor Anderlecht-aanvaller

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 13:30ma 15-04-2019 om 13:30

Anderlecht zit de laatste maanden in zwaar weer. Het dreigt voor het eerst in 55 jaar naast Europees voetbal te grijpen. Ook Zakaria Bakkali zal het tij niet meer keren.

Anderlecht heeft namelijk meegedeeld dat Bakkali dit seizoen niet meer in actie komt, zij het dan vooral uit voorzorg. "Omwille van een blessure aan de knie en na overleg tussen de speler en de medische en sportieve staf is beslist dat Zakaria Bakkali dit seizoen niet meer zal spelen. Hij heeft geen heelkundige ingreep nodig", zo staat te lezen in Het Laatste Nieuws.

Bakkali werd afgelopen zomer binnengehaald bij Anderlecht, maar de ex-Rode Duivel kon nog geen potten breken. Met drie doelpunten en twee assists in de Jupiler Pro League blijft hij voorlopig ver onder de verwachtingen. Mede daarom haalde Anderlecht afgelopen winter ook Yannick Bolasie binnen.

Plaats een reactie

K1908 +3057
maandag 15 april 2019 om 13:32
Alsof iemand op die prutser aan 't wachten is...
Dacht dat het weer eens om Dimata ging...
Vind ik leuk
Brubru +6095
maandag 15 april 2019 om 14:10
Kan je niet gewoon zeggen dat je niet op Bakkali zit te wachten ?
Waarom moet daar weer dat woord prutser staan ?
Het gaat wel om een speler van je eigen ploeg hé. Toen die de 0-1 maakte op ZW heb ik het uitvak niet "prutser" horen roepen😂😂
Vind ik leuk
K1908 +3057
maandag 15 april 2019 om 14:49
Nee, je hebt me dan voor m'n ploeg weten roepen, niet voor hem, en van vreugde, niet voor iets supermoois.

Ik heb Bakkali nooit goed genoeg gevonden, dat wil niet zeggen dat hij is niet een goal kan maken.

In de jeugdreeksjes (echt jong nog) zaten we met 2 spelertjes die in feite totaal geen talent hadden, leuke jongens, zeker weten, maar af en toe tijdens een match maakten die dan een wereldgoal dat iedereen verstomd werd. Dat maakt van die jongentjes geen Anderlechtmateriaal.

En prutser, omdat ik dat vind, als je dat als ontoelaatbaar beschouwt, ben je ver met die politieke correcte zever. Ik zeg er niets verkeerd mee. Over het algemeen ben ik trouwens geen schelder(, toch?).. ;-)

EDIt: en ik zie dat ik vandaag al elders oetlul schreef, maar bon, dat was voor meneer de witte duivel, ook meer dan verdient xD
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 14:50]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:39
Het ligt niet aan Coucke maar aan spelers voetballers verdienen allen teveel!!! Allen bedorven mannekens.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:41
Met alle respect maar is het eigenlijk ooit begonnen voor Bakkali ?
Vind ik leuk
TageMeister +9431
maandag 15 april 2019 om 14:08
Neen, maar der lopen er bij ons rond waar der vele lyrisch over doen die meer gespeeld hebben als hij, maar nog slechtere statistieken moeten voorleggen...

Dus het was slecht, maar hij is niet de slechtste leerling van de klas...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20283
maandag 15 april 2019 om 14:13
Wie gaat die dikzak missen? Daar hebben ze nu niks aan gehad..
Vind ik leuk
Brubru +6095
maandag 15 april 2019 om 14:17
Zie mijn reactie bij K1908.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20283
maandag 15 april 2019 om 14:19
1. Ik ben geen Anderlecht-fan
2. Hij staat gewoon minstens 10 kg te dik, dat is gewoon een feit. Is niet 'verwijten' in mijn ogen.
Vind ik leuk
Brubru +6095
maandag 15 april 2019 om 14:27
Die mannen die vrijdagavond vuurbommen gooiden vinden ook dat ze niets verkeerd deden hoor.
Het zal wel aan mijn opvoeding liggen maar je kan ook gewoon schrijven : wie gaat die missen ?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20283
maandag 15 april 2019 om 14:28
Wat een vergelijking is dat? Jij kent mij niet, dus over opvoeding heb jij mij alvast niks te leren, wees gerust.
Vind ik leuk
Toca +52681
maandag 15 april 2019 om 17:03
Nee brubru je moet als supporter van een club niet elke speler aanbidden als een onnozelaar. Bij Anderlecht spelen elke week minstens 5 prutsers. Voor t seizoen heeft ons prutsbestuur minstens 10 prutsers gekocht.
Vind ik leuk
Brubru +6095
maandag 15 april 2019 om 19:59
Toca, ik aanbid geen enkele speler maar ik zal ook geen enkele prutser noemen. Die kunnen er niet aan doen dat de club hen kocht en dat ze opgesteld worden.
Over het bestuur heb ik nog nooit een mening gehad.
Vind ik leuk
Toca +52681
maandag 15 april 2019 om 20:09
Dat ze niet beter kunnen begrijp ik wel maar dat ze er niet alles voor doen niet. En die indruk had ik bijvoorbeeld bij Bakkali meermaals.
Vind ik leuk
Marcenkie +258
maandag 15 april 2019 om 15:38
Ahja, speelt die daar ook nog?
Vind ik leuk
Drughi +55
maandag 15 april 2019 om 16:17
Hebben jullie aanvallers dan?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws