Anthuenis steekt Club Brugge hart onder de riem na wanprestatie in Genk

Anthuenis steekt Club Brugge hart onder de riem na wanprestatie in Genk

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 13:00ma 15-04-2019 om 13:00

Club Brugge heeft zondag een mentale tik gekregen in de Luminus Arena. Na de 3-1 nederlaag staat het op vier punten van KRC Genk. Toch denkt Aimé Anthuenis dat Club nog niet hoeft te wanhopen.

"Racing Genk speelde afgelopen speeldag zijn beste wedstrijd sinds lang", vertelt Anthuenis in De Zondag. "Veel grinta, agressie in de duels, zelfvertrouwen te over,… Het won verdiend van Club Brugge. Iets wat Leko na afloop ook beaamde. Opvallend was hoe Alejandro Pozuelo werd vergeten en ook Ruslan Malinovsky de heisa van afgelopen week van zich afspeelde."

Club liet heel weinig zien. "Het mocht Club Ethan Horvath dankbaar zijn dat het geen afstraffing werd. Bij Club speelden diverse sterkhouders onder niveau, terwijl er bij Genk geen zwakte viel te bespeuren. Maar toch kan het nog alle kanten op, ondanks de vierpuntenkloof. Met verplaatsingen naar Standard en Antwerp volgende speeldag, kunnen beide teams (opnieuw) punten laten liggen."

Na Speeldag 5 kan de situatie weer anders zijn. "Standard is een ploeg waar vaak alles of niets wordt gespeeld, terwijl Antwerp mij serieus doet verbazen. Thuis zijn ze wel iets minder sterk. Ik zie de West-Vlamingen wel winnen, maar toch zal Club Brugge moeten opletten dat de kloof met Genk niet wordt vergroot."

Poll

Wordt Genk kampioen?

(1078 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 14:29
De boeren op hun kloten tegen Antwerp verdomme!

Btw Tractor, kom maar met uwe commentaar, zielige gast.
Vind ik leuk
DragonEgg +459
maandag 15 april 2019 om 15:11
Favoriete club? Want tegenwoordig zit iedereen op FCB hun kap.
We moeten weten welk tegenargument we moeten gebruikten (Gent? 0/12, Anderlecht? Wij spelen tenminste 90 minuten! Genk? Ok, jullie waren gewoon beter zondag. Antwerp? We spreken na volgend weekend :) Standard? Geef maak commentaar, maar winnen tegen Genk hé!)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:13
Genk gaat stunten, en winnen op het veld van de maffia!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:39
Man, man, man, hoe laag kun je zinken... Uw emotioneel en verstandelijk intellect getuigen van een heel bedenkelijk niveau. Het is niet omdat je controversiële uitspraken doet dat je je doel zal halen, om zoveel mogelijk likes te halen. Zo laag bij de grond heb ik ze nog maar weinig geweten.
Vind ik leuk
blondel +3842
maandag 15 april 2019 om 17:11
jean-marie van Moorleghem,heb jij ooit beschaafd nederlands geleerd,anders ,het zal tijd worden dan.
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
maandag 15 april 2019 om 15:15
Geachte heer van Mooleghem,
Ik volg uw cmments reeds enige dagen
En ik kan alleen maar beamen dat u een echte aanwinst bent op dit forum.
Ik vermoed zelfs dat wij met zen allen hier nog heel veel van u kunnen leren
Vooral dan van uw emotionele intelligentie
Doe zo verder goe bezig


[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 15:16]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:20
Als je daar een probleem mee hebt, move it meneer Fc boerenpummel!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:43
Ik weet niet wat u hier zoekt. Je hebt duidelijk nog niet het niveau van een boerenpummel. Zo'n uitspraken en verwijten... Zwakke vent. Als ik mij moet vergelijken met jou sluit ik me graag aan bij het FC Boerenpummel. Je hebt hier niks te zoeken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:47
Wat ik hier kom zoeken, zal ik zelf wel bepalen..Dank je wel!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:16
Je bent gewoon een onbeschofte pummel. Geen manieren... Zwak
Vind ik leuk
Lodecol13 +3932
maandag 15 april 2019 om 17:52
zijn niveau kennen we ondertussen , best niet op reageren een marginaal begrijpt zijn eigen teksten niet Koen
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:06
Dank
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 17:17
Ik denk dat je hier vooral ruzie komt zoeken en verder van dit gegeven is dit geen referendum /pannel voor ruziezoekers met het niveau van ver onder nul. Het feit dat kwallen met één hersencel miljoenen jaren overleven zegt veel over mensen zoals jij.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 17:19]
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
maandag 15 april 2019 om 18:43
Het blijft jammer om te moeten vaststellen dat er
Meer domme ,dan slimme mensen rondlopen op dit forum
Het zal goed zijn dat na de vakantie alle kabouters weer terug
Naar de juf kunnen
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
maandag 15 april 2019 om 18:38
Bedankt koen
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
maandag 15 april 2019 om 18:37
Ok 🙁
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 15:41
Mocht hij zelf voetballen, zat hij in de 35ste provinciale.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18279
maandag 15 april 2019 om 19:30
Jean-marie,

Gelieve inhoudelijk op het forum te reageren.Tot hiertoe komt er alleen maar provocerende en beledigende taal uit en dat is hier niet de bedoeling.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 19:33
En anderen mogen dit dan wel doen? Iedereen gelijk voor de wet, of anders blokkeren ze mij maar!!
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 20:36
Anderen doen die niet zoals jij..... Enkele uitzonderingen tot daar aan toe. Probeer aub en deftige mening te geven op een goede manier geformuleerd.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 23:46
Ben je een man.. Vrouw.. Of een paarsie of een limburger.. Spast
Vind ik leuk