Harde kern van Anderlecht waarschuwt: Misschien eens bij Coucke langsgaan

Harde kern van Anderlecht waarschuwt: "Misschien eens bij Coucke langsgaan"

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 10:17ma 15-04-2019 om 10:17

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 10:18ma 15-04-2019 om 10:18

De Anderlecht-aanhang liet zich tegen Standard van zijn kleinste kant zien. De wedstrijd werd na een halfuur stilgelegd na aanhoudende vuurpijlen op het terrein. De harde kern van paars-wit is echter bereid nog een stap verder te gaan.

Bij Het Laatste Nieuws reageerde een anoniem lid van de harde kern. "Tegen Antwerp protesteerden de jongeren aan de poort, nu gingen we een stapje verder. Wie weet volgt er in de week nog een actie op training en komt er tegen AA Gent zondag andermaal protest. We zijn ertoe bereid, want Coucke moet vertrekken", klinkt het klaar en duidelijk.

Voorzitter Marc Coucke krijgt dus de volle laag van de supporters, al is hij momenteel nog op vakantie. De harde kern van Anderlecht stuurt alvast een fikse waarschuwing naar Coucke. "Voorlopig zijn we het niet van plan, maar... Misschien moeten we ook maar eens langsgaan bij Coucke."

Lees ookAnderlecht-hooligans komen met duidelijke boodschap: "Coucke moet weg"

Poll

Zou het zover komen?

(572 stemmen)

Plaats een reactie

Bart Joos +3079
maandag 15 april 2019 om 10:21
Dat zullen zijn vrouw en dochters graag zien gebeuren. Het wordt nu toch wel echt te gek voor woorden. De strafvorderingen liggen reeds klaar.
Vind ik leuk
Wankstar123 +2695
maandag 15 april 2019 om 10:22
Marginalen! Geef Coucke z’n tijd. ECHTE SUPPORTERS BLIJVEN IN GOEDE EN KWADE TIJDEN ACHTER HUN PLOEG STAAN!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:08
Dat is de spirit
Vind ik leuk
j.caesar +1976
maandag 15 april 2019 om 11:14
Zeg maar barakis i.p.v. marginalen; het klinkt beter
Vind ik leuk
BST83 +1208
maandag 15 april 2019 om 13:28
Club heeft na de overname van BV ook zijn tijd nodig gehad. Echter zat club er zo slecht niet voor na de overname op financieel vlak. Wrm denken sommige Anderlecht supporters dat zo'n overname van een leien dakje zou gaan
Vind ik leuk
Fie +497
maandag 15 april 2019 om 10:24
Allez hop, bedreigingen is het volgende... dat ze ontgoocheld zijn snap ik, maar om bedreigingen te uiten naar personen, dat is er los over. Als iedereen zo zou moeten denken, dan had den Antwerp jaren alles moeten stilleggen... supporter ben je in goede en slechte tijden.
Vind ik leuk
K1908 +3058
maandag 15 april 2019 om 10:44
Dat hebben ze in Antwerp op bepaalde momenten ook zeker gedaan hoor. Ik vind het ook marginalen, maar met die vergelijking sla je toch even de bal mis...
Vind ik leuk
Fie +497
maandag 15 april 2019 om 12:37
Personen bedreigd? Thuis opzoeken? Oei dat was van voor mijn tijd dan wss ;-)
Vind ik leuk
K1908 +3058
maandag 15 april 2019 om 13:21
Bussen aanvallen, die vorige voorzitter bedreigen, ...
Niet marginaal genoeg?
Vind ik leuk
TageMeister +9432
maandag 15 april 2019 om 10:24
Dat ze zelf 150 miljoen op tafel gooien en den boel overnemen !

Waarom moet Coucke weg ?

als der een vervanger komt, zal die alles op 1,2,3 oplossen?

Wast voetbal onder Hasi, Weiler,... zo sprankelend ?
Vind ik leuk
rsca007 +6
dinsdag 16 april 2019 om 18:38
Troost u Coucke gaat niet weg als hij nu verkoopt doet hij verlies.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:25
Dan mogen jullie degraderen want wie zen geld zit erin ja juist van te weer couke bak! En inderdaad dit gaat er ver over,als supporter blijf je hoe dan ook een vredige supporter!
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:26]
Vind ik leuk
TageMeister +9432
maandag 15 april 2019 om 10:26
Het seizoen is voorbij, we zullen enkel nog negatief in beeld komen !


Moest ik ouder zijn van een talentje van 12-16 jaar ik zou door deze fans 2 keer nadenken waar mijne ket volgend seizoen zal spelen...

Met dank aan tuig dat zich fan noemt
Vind ik leuk
Boerken +8615
maandag 15 april 2019 om 10:27
Tuig van de richel, jammer voor de echte fans!
Vind ik leuk
K1908 +3058
maandag 15 april 2019 om 10:45
Ik snap je wel, maar het is elders niet anders.

Vanochtend aan m'n bureau nog ene Chalala supporter: "ik zou hetzelfde gedaan hebben"...

Zotten zijn't...
Vind ik leuk
firedwarf +4295
maandag 15 april 2019 om 11:00
Union zoekt nog A jeugd ;)
tis ma een subtiele hint haha
Vind ik leuk
TageMeister +9432
maandag 15 april 2019 om 11:04
Kheb een dochter van 3 :D
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:44
Waarom niet , nu staan er ook juffertjes op het veld !
Vind ik leuk
firedwarf +4295
maandag 15 april 2019 om 19:28
en spelen ze nog int zalmroze/oranje... :p
Vind ik leuk
Dan4red +1259
maandag 15 april 2019 om 10:26
Wat een bende losers is dat...groot zijn ze in groep, maar alleen is al veel minder... en HNL en Nieuwsblad laat die anonieme (zegt al genoeg, durven zich niet bekend maken) achterwege...niemand heeft interesse in deze bas classe van de maatschappij !!!
Vind ik leuk
Rune1891 +7461
maandag 15 april 2019 om 10:54
Om het allemaal nog wat grappiger te maken, 1 van die mannen stond in zijn jonge jaren naast mij op de tribune te schreeuwen dat hij "liever dood dan sportingjood" zou zijn... is pas voor Anderlecht gaan supporteren door een toenmalige vriendin 😂😂😂
Vind ik leuk
firedwarf +4295
maandag 15 april 2019 om 11:00
Vrouwen... voor niks goe! :p
Vind ik leuk
K1908 +3058
maandag 15 april 2019 om 11:37
lol
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:30
Harde kern of niet,laat de mensen gerust en klap in jullie handen dat je mr Marc had of het was ver gedaan met fc kampioenen
Vind ik leuk
Geofpurple +7244
maandag 15 april 2019 om 10:35
Wie zo woorden in de mond neemt, tja, marginaal, triestig en hopeloos belachelijk. Hou gewoon u klep.
Vind ik leuk
agdh +2374
maandag 15 april 2019 om 10:39
Een garnaal heeft precies meer verstand dan heel de harde kern van Anderlecht samen. Hoe ondankbaar kan je zijn, oké de zomermercato was rampzalig, geef hen even tijd om zich te herpakken, Chelsea, man u, Arsenal, Tottenham, hebben ook al wel is naast Europees voetbal gegrepen hoor, oké het was 55 jaar geleden maar aan alles komt een einde, geef het bestuur nu de tijd om dit recht te zetten, 90% van de problemen hebben ze geërfd van de vorige eigenaars en hun bestuur, zoiets kost tijd om op te kuisen en terug een gezonde structuur op poten te zetten. Dan zal alles wel terug in orde komen
Vind ik leuk
Xynix +1180
maandag 15 april 2019 om 11:01
Ik vind het in deze lichtjes ongepast om de garnalen te beledigen...😉
Vind ik leuk
Truth +4551
maandag 15 april 2019 om 10:48
Anoniem synoniem voor lafaard !
Vind ik leuk
firedwarf +4295
maandag 15 april 2019 om 10:59
Gaat gezellig worden in Vietnam dan ;)
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:01
Die idioten zijn dus veel erger dan idioten.Het zijn misdadigers, criminelen en ze moeten dan ook aldus worden behandeld. Zware boetes en opsluiten. Ze verdienen de naam supporter niet, want ze zijn dat allerminst
Vind ik leuk
Clo clo +179
maandag 15 april 2019 om 11:16
Het Belgische voetbal verzwakt compleet door dit soort van idiote supporters. Dit is niet het niveau van moderne West Europees voetbal. Dit is het niveau van vergane Griekse of Albanese clubs waarvan supporters het stoer vinden om negativiteit te spuien, te fluiten, vuurpeilen te gooien, bengaals vuur te gebruiken, te vechten, intimideren, dreigen ... natuurlijk in groep, alleen durven ze het nooit. Bende mannetjesapen.
Vind ik leuk
Diego A M +4529
maandag 15 april 2019 om 11:17
Ik kan mij niet voorstellen dat er nog supporters zijn buiten enkele idioten om aan zoiets mee te doen.
Vind ik leuk
Brubru +6097
maandag 15 april 2019 om 11:25
Er zijn er nu eenmaal die nogal vlug op deze kar springen ... er bij willen horen hé ... ik ga nog sporadisch eens mee met ZW op verplaatsing met de bus, ik geloof soms mijn eigen ogen niet hoor ... ogenschijnlijk kalme verstandige mensen die voor het minste over de rode gaan ... ik begrijp dat niet.
Vind ik leuk
Diego A M +4529
maandag 15 april 2019 om 11:41
De meeste supporters van Anderlecht zijn de laatste jaren gefrustreerd maar dit heeft toch niets meer met voetbal te maken. Maar ook de media treft schuld. Hoelang maken ze Coucke al zwart? Enkele labielen die niet meer verstand hebben reageren dan op deze manier. Maar voor de media is dit natuurlijk geweldig om over te schrijven.
Vind ik leuk
CL +213
maandag 15 april 2019 om 11:28
Ze reageren anoniem. Het is alleen een bende lafaarden die anoniem hun bek durven open te trekken maar niet het lef hebben te tonen wie ze werkelijk zijn. Het is gewoon uitschot
Vind ik leuk
Gimini +1343
maandag 15 april 2019 om 11:41
Zonder Coucke speelde Anderlecht binnen afzienbare tijd bij de amateurs.
Vind ik leuk
DW +0
maandag 15 april 2019 om 11:59
Het wordt misschien ook gewoon eens hoog tijd dat mensen beseffen dat niet alles wat hier of in de (sensatie)kranten te lezen is, de waarheid is.
Vind ik leuk
Steven007 +119
maandag 15 april 2019 om 12:24
Ja de boodschap is duidelijk Coucke moet weg van de harde kern supporters,
Jammer genoeg zal er dan ook veel geld weg zijn, en als je niet oppast verkoopt die heel de boel aan een Chinees of andere buitenlandse zakenman die geld heeft geroken, en dan nog persoonlijke dreiging uit oefenen en nog acties aankondigen zoals de forfait van afgelopen wedstrijd, is maar 1 woord voor Anderlecht Marginalen!
Vind ik leuk
Vlad +4965
maandag 15 april 2019 om 13:05
Ik zie ze al allemaal van het vliegtuig stappen in Vietnam, mss dat Coucke daar nu asiel aan vraagt en ginds blijft?
Vind ik leuk
Beagle +27
donderdag 18 april 2019 om 12:03
Stelletje idioten
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws