Goots ziet cruciale domper voor Antwerp: “Dat is een probleem tegen Club”

Goots ziet cruciale domper voor Antwerp: “Dat is een probleem tegen Club”

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 09:24ma 15-04-2019 om 09:24

Antwerp verrast vriend en vijand in Play-Off 1. The Great Old staat momenteel op de derde plek in het klassement. Clubicoon Patrick Goots kijkt vooruit.

Tegenover Gazet van Antwerp vindt Goots dat de komende wedstrijden belangrijk zullen zijn. “Ik verwacht veel van de thuiswedstrijd tegen Club Brugge volgende week. Want na het verlies tegen Genk moet Club nu wel komen winnen op de Bosuil. Om Genk niet weg te laten lopen. Of om terug aansluiting met hen te krijgen, stel dat Genk vrijdag verliest van Standard.”

Goots ziet echter een struikelblok voor de wedstrijd tegen Club Brugge. “En dat kan in het voordeel van Antwerp spelen. Ik zie maar één probleem: de schorsing van Haroun door zijn derde gele kaart. Want de vier sterkhouders (Bolat, Haroun, Refaelov en Mbokani) zijn in mijn ogen niet eenvoudig te vervangen.”

Plaats een reactie

maandag 15 april 2019 om 09:36
Ik heb het niet echt voor Antwerp, maar ik hoop dat ze winnen tegen die dikke nekken van de boeren!!!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:50
Voel ik daar enige frustratie Jean-Marie?
Te lang achter m'n tractor gehangen misschien?
Sorry hoor, maar ik moet ook op m'n werk geraken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:56
Haha zielige reactie! De enige ploeg die een titel verdiend is Genk dan wel! Dus laat Antwerp maar winnen!!!!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:20
verdient met een t van titel
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 14:26
Oh ga je meesterke spelen?
Kruipt terug op een uwen tractor, en rij de gracht in sukkel
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 16:33
Ga je nu nog aan m'n rijkunsten twijfelen ook?
Wees maar een beetje braaf, of ik steek je op m'n riek!
Blijven ademen Jean-Marie: het komt wel terug goed met jou :-)
Vind ik leuk
Boerken +8615
maandag 15 april 2019 om 10:13
En ik heb het niet voor u! Et alors ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:43
J-M, supporter VOOR je ploeg en niet TEGEN een ploeg!!!!
Vind ik leuk
Fcb for ever +4905
maandag 15 april 2019 om 11:39
👎
Vind ik leuk
MadMigi +33