Ook Vanaken schuwt de kritiek op Boucaut niet: “Lachwekkend”

Ook Vanaken schuwt de kritiek op Boucaut niet: “Lachwekkend”

Gepubliceerd: maandag 15 april 2019 om 07:52ma 15-04-2019 om 07:52

Laatste update: maandag 15 april 2019 om 08:02ma 15-04-2019 om 08:02

Club Brugge voelt zich bestolen op het veld van KRC Genk. Eerder haalde Ruud Vormer al flink uit naar ref Alexandre Boucaut en ook Hans Vanaken houdt zich niet stil.

De sterkhouder van Club Brugge scoorde zelf een strafschop, maar vond de handsbal van Brandon Mechele absoluut geen penalty waard. “Lachwekkend”, begint Vanaken tegenover Het Nieuwsblad. “Brandon staat met zijn rug naar de bal en krijgt het leer tegen zijn arm.”

Vanaken vond de beslissing van Boucaut een keerpunt in de topper tussen KRC Genk en Club Brugge. “Dit was een beslissend moment in de wedstrijd. Als je ziet op welke manier dit gebeurt, stel ik mij daar wel vragen bij”, aldus de middenvelder van Blauw-Zwart.

Vanaken blijft echter rustig. “Paniek is niet nodig. Vooraf hadden we waarschijnlijk getekend voor 9 op 12, al hadden we dan deze wedstrijd waarschijnlijk liever gewonnen en op Anderlecht verloren. We hebben ervaring genoeg met play-offs. Het kan elke week volledig veranderen.”

Lees ook: Vormer haalt flink uit na Genk - Club Brugge: ‘Wat was onze vriend weer slecht’

Poll

Vond jij het een strafschop?

(664 stemmen)

Plaats een reactie

TageMeister +9431
maandag 15 april 2019 om 08:00
Groots ben je ook bij een nederlaag...


Ben benieuwd of al deze kritiek op de ref zomaar mag...
Vind ik leuk
Rebel +2237
maandag 15 april 2019 om 08:20
Zielig zo een reactie los van het feit dat dit penalty was ja of nee,gewoon weggespeeld door KRC.
Hopelijk voor Club wint Genk niet van Standard want dan is de kampioen (en terecht) al bekend .
Vind ik leuk
Zelfkweek +1470
maandag 15 april 2019 om 09:24
Vrees dat die nu al bekend is....
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:29
Ik denk dat zij ook wel beseffen dat men weggespeeld is maar evenals RC Genk zich terecht benadeeld voelde met de zaak Malinovski voelt Club zich benadeeld met de penalty en dan vind ik dat dit ook moet kunnen .
Vind ik leuk
TageMeister +9431
maandag 15 april 2019 om 16:26
Uiteraard moet dit kunnen, maar moeten daarom elke uitspraak kunnen?
Vind ik leuk
blondel +3840
maandag 15 april 2019 om 16:23
Vanaken heeft wel gelijk.Iedereen vindt het een belachelijke penalty,alleen is het reglement juist toegepast en was het penalty ,reglementair gezien.Kritiek vind ik dat niet,heeft Clement btw ook ni gezegd dat hij het geen penalty vond,dus ook kritiek op de ref en moet hij ook op het matje geroepen worden?Dit is echt muggezifterij hoor van jullie reacties hier op Vanaken. HIj zegt gewoon wat iedereen zei.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 16:24]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:02
90 min weggespeeld ! Al dan niet strafschop gouden schoentje ! Wat een zagers hebben gvd heel seizoen alles mee gehad bekan.. joenkers
Vind ik leuk
boogie +421
maandag 15 april 2019 om 08:54
4!! wedstrijden op rij hadden ze nadeel gehad door scheids, rond de periode toen de kopbal van dennis werd afgekeurd
Vind ik leuk
dethklok28 +5728
maandag 15 april 2019 om 08:59
Weet je wat ik nog het ergste vind?

Normaal zou ik zeggen dat dit weer een ongelooflijke calimero uitspraak is. Maar als RSCA supporter ben ik nu wel de laatste die commentaar moet geven op het gedrag van andere supporters.
Vind ik leuk
freejazz +2678
maandag 15 april 2019 om 09:06
Een beetje troostende woorden voor jou. Gisteren na de wedstrijd tegen Brugge hadden we het over het gedrag van die idioten met hun vuurpijlen, en je mag gerust zijn, de Genk-supps waren het volmondig eens dat dit NIETS te maken heeft met de gewone doorsnee Anderlecht-supporter. Elke club heeft zulke 'verpesters' in de rangen, verwijt jezelf dus niets.
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 09:11]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:48
Dat is een klager al een paar seizoenen!! Hij mag alles maar owee als iemand anders eens wat mag,hij staat samen met vormer altijd direct bij de scheids te kagen en mekkeren!!
En dat is pas lachwekkend. Hier is gewoon het reglement toegepast hoe dom dat ook is. Hand los van het lichaam is fout,dus in de 16 strafschop!! Regels zijn er nu eenmaal om toe te passen ook al is het onvrijwillig!!! Dat zou de penanty voor brugge er ook geen zijn want Heynen glijd weg en haalt zo Vormer onderuit, das toch ook penanty zonder dat het zijn bedoeling was!!!
Dus waarom klagen
Vind ik leuk
Fie +497
maandag 15 april 2019 om 10:07
Dat mekkeren bij de scheids doen ze allemaal hoor, ook Genk gisteren...
dit interview is vooral frustratie dat ze niet meer hun voet konden zetten naast Genk denk ik.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:12
allemaal ja maar die 2 doen het 90 minuten lang en als ze dan gewonnen hebben stoppen ze en anders gaan ze nog wel even door. Hoop dat ze beide snel naar het buitenland vertrekken dan kunnen ze daar gaan mekkeren op de bank omdat ze niets kunnen verdragen
Vind ik leuk
Boerken +8615
maandag 15 april 2019 om 12:37
Klagen, wie heeft er heel de werk geklaagd en gebleit ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:56
ik klaag niet op mijn werk hoor,heb een top job
Vind ik leuk
Boerken +8615
maandag 15 april 2019 om 13:01
Die voetballers niet miss. ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:55
waarom zeken vanaken en vormer da 90 minuten,zelfs na de wedstrijd zagen ze nog
Vind ik leuk
Genkie_86 +51
maandag 15 april 2019 om 08:03
Mijnheer Vanaken , waarom zeg je niets over het feit dat Mata al lang van het plein had kunnen liggen als men de gele kaart voor hem niet zo lang op zak hield.

Ook wordt er niets gezegd over die fase waar Samatta voor de goal onderuit wordt gelopen.

Ps : de penalty vond ik ook gene
Vind ik leuk
TageMeister +9431
maandag 15 april 2019 om 08:05
Nee ma da me Samatte idd wel...
Als hij daar niet onderuit wordt gehaald ist goal
Vind ik leuk
JanB +7008
maandag 15 april 2019 om 08:29
Genk is de terechte en verdiende winnaar van deze partij
Daar bestaat geen enkele twijfel over en daar is elke Bruggeling mee eens
Echter die strafschop is té belachelijk voor woorden en had de wedstrijd nooit mogen beïnvloeden
Eigenlijk had die voor Genk aan de rust al moeten gespeeld zijn en was die heisa nergens voor nodig
Maar de weg is nog lang naar 19 mei toe
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 08:53
Je bent duidelijk niet objectief dus zal ik het kort houden ...hoeveel overtredingen heeft heynen gemaakt ? Die fout op Siebe
Zoals ik al zei ...ik kijk objectief naar voetbal ook al ben ik een die hard clubfan en gisteren werden we idd overspeeld en hebben we dik verdiend verloren ! Daar ga ik zelfs geen woorden aan vuil maken maar als je fases gaat bekijken moet je wel eerlijk en correct zijn want anders ben je in mijn ogen een klein kind zo simpel is dat voor mij ! Ik gun jullie de titel van harte dat heb ik al vaak gezegd maar niet aan mensen die niks van voetbal kennen en bla bla bla verkopen ! Bekijk de wedstrijd nog eens maar nu door een volwassen bril en objectief en mss ga je mij nog gelijk geven !
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:54
euh de 2 heft vergeten met vormer!!! dat mocht ook een mooi kaartje zijn en de scheidsrechter deed niks!!!
Fout langs achter en op de enkels, voor het wk in 2010 was dat rood
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 10:21
Moet ik de wedstrijd eens herbekijken en je alle fases opnoemen want alweer toon je aan dat je niet objectief bent ...danjuma gaat door en wordt lichtjes aan de schouder geraakt ...kan je ook bestraffen of niet ? De essentie voor mij is dat bocaut van geen hout pijlen wist te maken en ik ga hem zeker de schuld van ons verlies niet aanrekenen want dat zou pas belachelijk zijn nadat we dik en dikverdiend verloren hebben ...maar in sommige fases zag hij er zoals we hem allang kennen verloren uit !
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:55
objectief??? Jij bekijkt enkel de kant van brugge,als ze al vallen na een schouderduwtje is voor u fout dus. In het reglement staat dat een schouderduw is toegestaan!!! Ja herbekijk de wedstrijd eens en noem ALLE fouten op,vergeet niet er stonden wel 2 ploegen op het veld he,dus alle fouten he!!!
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 13:36
Ik heb de wedstrijd bekeken wees gerust...en ik ben objectief vraag maar gerust aan elke fan die me persoonlijk kent !
Was het een schouderduw die fout op Siebe ?
Ja er stonden idd 2 ploegen op het veld ...eentje dat wou winnen en eentje dat dacht dat ze gingen winnen op basis van hun laatste 3 wedstrijden 😜
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 13:57
ik zie toch nooit fouten van u over de brugge spelers he,dus objectief???
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 14:11
uit mijn reactie haal je 1 ding en daar reageer je op 😳😳😳
Waarom reageer je niet op alles of heb je het daar te druk voor ?
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 14:12
Hoeveel fouten heeft heynen gemaakt die geel verdienden ? Weet je dat uberhaupt wel ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:31
dat hoef ik niet te weten,hoeveel gele kaarten en rode had brugge moeten krijgen weet jij dat?
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 18:34
Op zijn minst evenveel als jullie ...fout op vormer in de 16 is toch rood of zie ik dat alweer verkeerd ? 🙄🙄
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 22:28
maybe geel maar heynen gleed gewoon weg waardoor hij vormer neerhaald. Maar halverwege de eerste helft had brugge al met zijn tienen moeten zijn maar daar spreek je niet over he zo objectief
Vind ik leuk
blondel +3840
maandag 15 april 2019 om 16:28
Gemaakte fouten Genk:18.Gemaakte fouten Brugge:14.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 18:32
en elke fout is geel,voor sommige fouten is er niet eens gefloten terwijl dat naar rood rook!!
Vind ik leuk
DeGreatOld +429
maandag 15 april 2019 om 08:05
Vanaken is allicht het handspel van Vormer vergeten vorig jaar (en dat was wel bewust), waarmee FCB uiteindelijk de titel pakte? Maar ja, aandacht afleiden van hun non-prestatie. K zie al uit naar het revanche duel op de bosuil volgende week (Antwerp heeft iets goed te maken na de 5-1 pandoering in Brugge, het 2-2 gelijkspel dat brugge in extra tijd afdwong vorig jaar door ... een fout van de arbiter, FCB dat zich geen 0 op 6 kan veroorloven enz). COYR
Vind ik leuk
boogie +421
maandag 15 april 2019 om 08:57
Waxht even. Waar moest vormer zijn arm doen vraag ik me af. Als jij een deftig bewijs levert dat hij wist dat de bal zo ging komen, zal ik je volgen.
Vind ik leuk
TageMeister +9431
maandag 15 april 2019 om 09:16
is zoals de ellebogen van Santini... voor sommige is dit zich breed maken in een duel ! voor andere(terecht) niet .
Vind ik leuk
Jake Genk +244
maandag 15 april 2019 om 08:07
Heeft geen recht van spreken . Fcb Brugge heeft in het verleden ontelbare onterechte strafschoppen gekregen . De ref heeft enkel zijn job gedaan . Trouwens Vanaken kwam er gisteren buiten die (ook alweer strafschop ) niet aan te pas !!
Vind ik leuk
Boerken +8615
maandag 15 april 2019 om 12:38
Weer niet aan te pas! Kijk eens naar zijn stats.
Vind ik leuk
Kingambo +2987
maandag 15 april 2019 om 08:11
Uiteindelijk past Bocaut ook maar regelement toe dat idd te belachelijk voor woorden is maar Vanaken is hier toch de kleine mijnheer (alweer) als hij hierover begint te zeiken ...penanti is penanti, Genk was 2 klasse beter en tja HVH dat zal altijd nen bleiter blijven daardoor speelt hij ook bij Brugge
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 09:19
Heb je bocaut gezien ...hij wist godverdomme niet wat te doen ...zelfs na het bekijken van de beelden wist hij het niet ...hij stond te twijfelen als een klein kind in een speelgoedwinkel !
Vind ik leuk
Boerken +8615
maandag 15 april 2019 om 12:39
Als een klein kind in Genk , en daarmee strafschop ! Dus moeten ze ook niet meer lullen dat het enkel in Brugge gebeurd
Vind ik leuk
blondel +3840
maandag 15 april 2019 om 16:32
Kingambo,wat stond Clement dan te zeiken dat hij dit geen penalty vondt.Zegt toch hetzelfde als Vanaken.
Vind ik leuk
Kingambo +2987
maandag 15 april 2019 om 16:42
Ha dat is de gentleman in Clement, dat siert hem dit durven toe te geven, er zijn andere trainers ...ik zeg toch ook dat dit tegen alle logica van het voetbal is maar er is nu eenmaal een reglement dat door één of andere nietwit werd aangepast naar aanloop van de play-offs dat zegt dat aangeschoten bal enz en zo voort ...dat Vanaken en Vormer dan na de match hierop terugkomen toont van weinig klasse, slechte verliezers en in feite zou men dergelijke spelers eens goed op hun plaats moeten zetten want onrechtstreeks beïnvloeden ze de autoriteit van de scheids naar alle volgende matchen. BTW , vond kan NOOIT met DT
Vind ik leuk
Zetterberg +13568
maandag 15 april 2019 om 08:15
Keerpunt?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 08:19
Geen een van die twee paljasjes Vormer en Vanaken zijn niet in het spel voorgekomen en dan is het de Scheids ze morgen gelukkig zijn dat het met drie gebleven is
Vind ik leuk
Figaro +352
maandag 15 april 2019 om 08:27
Alé Hans, dat valt me nu eens tegen van jou, wees gewoon eerlijk. Jullie speelden als patatjes, en hebben op geen enkel moment in de match aanspraak kunnen maken op de 3 punten.
Herbekijk de wedstrijd eens, en inderdaad, die strafschop is belachelijk, maar dat zijn nu eenmaal de ( absurde ) nieuwe regels. Los daarvan kon het al 2-1 of 3-1 aan de rust geweest zijn.
We waren gewoon niet op de afspraak vandaag, meer moet je er niet achter zoeken.
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 12:50
Het waren idd patatjes ...Denswil zei ik word elk jaar door ploegen bekeken ...hopelijk zag niemand hem gisteren want hij was niet slecht hij was een catastrofe!
De eerste was een kadootje dus geen uitgespeelde kans !
Bij De kans van samatta gaat het weer niet over een uitgespeelde kans maar over zeer zwak verdedigen en anticiperen van Mechele !
Genk was zeer sterk maar ik zal mss wel kritiek krijgen but i don’t care ...veel had te maken met hoe hautain we de match aanvatten ...er was gewoon niks waarbij ik dacht ze gaan wel in de match komen ...de slechte passes bleven maar komen , er zat totaal geen lijn in ...dennis en diatta haalden hun niveau niet ...rits te vaak onbesuisd ...maar ik blijf erbij daar zit ook de verdienste van genk bij ..die waren wel op de afspraak en de hele cinema Malinovsky had duidelijk geen invloed op hen ...meer op club mijn gedacht !
Vind ik leuk
Figaro +352
maandag 15 april 2019 om 13:41
We speelden gisteren zo’n match dat Club al het ganse seizoen typeert, de ene wedstrijd alles, de andere het grote niks. En dat zie je al na 5 minuten spelen, ook gisteren. Aan de rust heb ik het nog gezegd dat er geen kans bestond dat ze die (toch wel gevleide) ruststand zouden kunnen behouden, het heeft er nooit ingezeten. Daarom ook dat het me tegenvalt van een Vormer en Vanaken dat ze de schuld elders zoeken. We werden op alle posities gewoonweg overklast, en niet alleen verdedigend. Ons middenveld was onbestaande, de flanken konden geen weerwerk bieden, Wesley op een eiland.
Aan de andere kant, het is maar voetbal, en er zijn er die nog meer reden tot klagen hebben.
Hopelijk volgende week beter, want dan sta ik er terug om mijn ploegje aan te moedigen. Ik steek mijn energie liever daarin dan me te verkneukelen op de miserie van een ander.
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 13:51
Je zit er bonk op ...laat ons hopen dat we tegen antwerp uit een ander vaatje tappen want 2 nederlagen op rij zouden alle mooie prestaties wel heel snel doen vergeten !
Ik had ook nooit het gevoel dat we het tij zouden kunnen keren daarvoor waren niet goed genoeg wat kan ...dat er een dip kan komen hoort bij het voetbal en hopelijk blijft het bij die ene match .
Maar ik blijf erbij dat die regel direct moet worden afgeschaft want dit zorgt voor enorme frustraties bij iedereen ! Je kan toch niet verlangen dat een verdediger of eender wie vanaf nu in de 16 met zijn armen naast zich gaat bewegen ...het gaat hier om mensen en geen robotten ...dus wie deze regel heeft opgesteld moeten ze aan de harde kern geven van rsca want die hebben nog wat frutraties die ze kwijt willen
Vind ik leuk
Time +289
maandag 15 april 2019 om 08:36
Ruud en Hans hebben nogal wat last van stress, zou ik zeggen.
Van een hand in eigen boezem steken daarentegen...
Vind ik leuk
DOMI +677
maandag 15 april 2019 om 08:44
Het pijnlijke van die penalty is dat men door het veranderen van de reglementen weer een heleboel nieuwe problemen heeft gecreëerd die de discussies nu en in de toekomst weer hoog zullen doen oplaaien. Dat had men toch moeten weten en ik houd mijn hart al vast voor de resterende wedstrijden van de PO!
Vind ik leuk
Fie +497
maandag 15 april 2019 om 10:10
Inderdaad, dan hadden ze die in Gent-Genk ook moeten geven... geen probleem met regels toepassen maar doe het dan overal
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:10]
Vind ik leuk
pie_111 +387
maandag 15 april 2019 om 08:47
Als de spelers steeds dezelfde vraag krijgen:" vonden jullie het penalty? "; ja dan is het normaal dat je steeds dezelfde uitleg krijgen dat ze het geen penalty vonden...
Denk dat iedereen, de spelers incluis, heeft gezien dat Genk gewoon beter was en meer dan verdiend gewonnen heeft
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 08:48]
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 09:23
Genk heeft al 3 maal geluk gehad met deze nieuwe regel over handsspel. 2 maal tegen Gent ( penalty gekregen , en voor Gent niet gefloten, en nu tegen Club ). Maar volgende week kan het natuurlijk anders uitdraaien, hopelijk staat Clement dan ook in zijn handjes te klappen
Vind ik leuk
margot +415
maandag 15 april 2019 om 09:49
En hoeveel keer heeft Genk al pech gehad.... Die regel is fout, maar tegen Gent was het wel duidelijk hands. Bij Mechele is iets anders die ziet de bal niet. Maar het reglement is wat het is. Als er geen VAR was had de goal van Dewaest ook goedgekeurd. zo zullen er altijd wel discussiepunten blijven, ook als je wint.
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 20:35
Geen enkele clubsupporter heeft hier al gezegd dat de zege onverdiend was integendeel ! Maar wij hebben wel het recht onze mening te uiten ivm de penaltyfase ...regel of geen regel ..daar vaag ik vierkantig mijn kluute aan ! Dit had Nooit mogen gefloten worden door de simpele reden dat dit er gewoon geen was ...VAR of niet ..duidelijk dan fluit je hem ...maar dit neen dit is je reinste onzin en dit maakt het voetbal kapot ...en het maakt mij niet uit voor wie deze gefloten word ..als wij op antwerp er zo eentje krijgen dan zal ik nooit zeggen het is er geen maar ja dit zijn nu eenmaal de regels ...fuck them en we hebben verdiend verloren en ik begrijp de frustratie van vormer en vanaken want zij weten goed genoeg dat ze zwak waren maar zij gaan enkel reageren uit pure frustratie wat iedereen zou doen na het zien van de beelden .
Wie dit goedkeurt kent geen reet van voetbal , heeft nooit op niveau gevoetbald en kent het woord rechtvaardigheid niet ! Boucaut heeft gewoon getoond dat hij een zwakkeling is ...hij stond te twijfelen omdat hij goed wist dat dit er geen was maar ja na lang nadenken gaf hij er toch één want zijn afkeer voor club is algemeen gekend ! Een topscheidsrechter had puur op gevoel dit nooit gefloten daar ben ik zeker van ...een pezewever wel !
Vind ik leuk
riksken +110
maandag 15 april 2019 om 09:21
We kwamen er niet aan te pas,zo simpel is het,en Hans ja was niet goed dus stop met bleiten en concentreer jullie op de match in Antwerp.
Vind ik leuk
margot +415
maandag 15 april 2019 om 09:46
Het was "normaal" gezien geen strafschop, maar volgens de reglementen wel. Dan treft Boucaut ook geen fout, maar dan is het regelement fout. Of dit een keerpunt was valt te betwijfelen. Club had het moeilijk met het spel van Genk. Het had tot dan toe geen enkele kans gecreëerd, je kan dan ook moeilijk spreken van een keerpunt....Zelf had ik Genk niet zo sterk verwacht. Vooral in het fysieke spel, duelkracht en snelheid. Het was ook gedurfd van Genk om man om man te spelen in de verdediging. Club was niet bij machte om dat tactisch bij te sturen. Dan moet je mi geen zondebok gaan zoeken.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:06
Och god, de opperjanker moesten we natuurlijk ook nog horen. Maar ja, deze gouden topper speelt volgend seizoen bij PSG zeker 😆
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 10:07]
Vind ik leuk
blondel +3840
maandag 15 april 2019 om 16:38
Die "opperjanker" zegt hetzelfde als jullie trainer Clement.Dat het voor hen geen penalty waard was.Maar bij Brugge ben je dan een "opperjanker",maar een ganse week cinema verkopen over Malinovsky is niet janken.
Vind ik leuk
Genkies +316
maandag 15 april 2019 om 10:10
Praat niet snel over de tegenstander maar Hans zijn niveau gisteren was ver beneden het vriespunt! Geef dat eens toe mijn beste Hans!
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:19
Vanaken, uwe smoel is ook lachwekkend!
Vind ik leuk
blondel +3840
maandag 15 april 2019 om 16:39
Bravo,klasse man.Nog zulke uitspraken en je bent champions league waard.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:22
Stelletje jankers.penalty of niet jullie waren nergens.
Overal te laat en te soft.
Genk won verdient. Het was geen penalty ma de regels vertellen het anders.wat moet de scheids dan doen? Juist de regels volgen.was een mooie party om naar te kijken
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 10:26
Het was niet boucout die in de fout was maar het MAUVE BUSJE
Vind ik leuk
agdh +2374
maandag 15 april 2019 om 10:29
Vanaken heeft gisteren als een oud wijf gespeeld, op de penalty na gene bal deftig geraakt, was nergens, ik had van hem wel meer verwacht dan zijn slechte spel te verschuilen achter de scheids die mi een goede wedstrijd heeft gefloten. Penalty was wel zeer licht, maar nieuwe regels zijn nieuwe regels, alzou ik de reacties van de Genk supporters wel eens willen zien moest deze penalty fase tegen hen gefloten worden
Vind ik leuk
blondel +3840
maandag 15 april 2019 om 16:41
Toch niet goed gekeken dan naar de match.Vanaken was wel de beste bruggeling.Onder vriespunt is toch nog iets anders.
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 11:28
vormer en vanaken hebben volledig gelijk

genk heeft deze match alleen maar kunnen winnen omdat ze het cadeau kregen van de arbitrage, hun overwinning was volledig en alleen de verdienste van de arbitrage, ze waren echt wel beter maar zonder die grote hulp zouden ze NOOIT gewonnen hebben

is een overwinning die je alleen maar kan halen omdat je ze moet cadeau krijgen van de arbitrage verdiend, volgens mij eerlijk gezegd helemaal niet, zeker niet op die verschrikkelijk schandalige manier
Vind ik leuk