'Arsenal bereidt bod voor op spits van Club Brugge, strijd om Wesley barst los'

'Arsenal bereidt bod voor op spits van Club Brugge, strijd om Wesley barst los'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 17:17zo 14-04-2019 om 17:17

Wesley Moraes is aan zijn laatste weken bij Club Brugge bezig. Het staat zo goed als vast dat de Braziliaan naar het buitenland trekt. De spits mag ook dromen van een absolute topclub.

Eerder raakte al bekend dat onder andere Borussia Dortmund, Lazio Roma en Paris Saint-Germain de spits volgen. Bij Calciomercato klinkt het dat ook Arsenal de spits van Club Brugge op de voet volgt.

Danny Welbeck heeft een aflopend contract bij The Gunners en lijkt dat niet verlengd te gaan zien. Wesley moet zijn vervanger worden. Naar verluidt is Arsenal bereid om tot zeventien miljoen euro te gaan. Club Brugge zou echter minstens 25 miljoen euro verlangen voor de spits.

De 22-jarige spits heeft nog een contract tot medio 2023 bij Club Brugge. Dit seizoen was hij goed voor zestien doelpunten en tien assists in 41 wedstrijden.

Poll

Is Wesley goed genoeg voor Arsenal?

(259 stemmen)

Plaats een reactie

boogie +421
zondag 14 april 2019 om 17:22
Ik hoop het voor wesley. Het zou een mooie transfer zijn en een stap naar een oproeping voor brazilie
Vind ik leuk
Truth +4548
zondag 14 april 2019 om 17:27
17 is veel te weinig voor iemand zo jong en enorme progressie marge ! Ik vind zelfs 25 niet genoeg ! Kijk naar de bedragen die ze in nederland vragen ..
Vind ik leuk
Gimini +1343
maandag 15 april 2019 om 04:34
Die is er nu nog geen 10 waard, hij is enorm overroepen . Het is een goede spits maar niet echt een topspits. Kan beter nog min 1 jaartje bij club blijven en nog wat groeien ...dan ja dan mss
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 04:35]
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 08:28
Wie zegt dat hij een Topspits is ? Je moet gewoon naar de feiten kijken !
Jong , beer van een vent , goeie voeten , scorend vermogen al mag dat iets meer zijn , sterk etc etc ...elke europese ploeg heeft die in het vizier wees maar gerust ...alleen al om hetgeen ik hier opnoem ! Laat die omringd zijn door betere spelers , trainen met betere spelers , betere omkadering etc ...als je ziet welke bedragen ajax ontvangt voor een de jong ...zeg mij dan waarom wij dan zoveel minder zouden moeten accepteren ? 25 miljoen is een koopje en mannaert kennende liefst nog met 20% doorverkooppercentage erbij
[Reactie gewijzigd op maandag 15 april 2019 om 08:30]
Vind ik leuk
dinsdag 16 april 2019 om 21:04
Gimini Ja, die scouts van Arsenal, Roma, PSV en Dortmunt, kennen niets van voetbal. Gelukkig kunnen we uw gezever lezen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 16 april 2019 om 21:05]
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:58
50 miljoen vragen om er 40 te krijgen want wat zijn wij minder dan de Nederlanders
Vind ik leuk
Gimini +1343
maandag 15 april 2019 om 04:38
Jij leeft zeker in een sprookjesland ?
Vind ik leuk
maandag 15 april 2019 om 12:48
Als je dat doet kom je niet zo gemakkelijk in zo een belachelijke situatie als jullie met Pozuela
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 08:40
Ik volg je denkwijze ! Wat zijn wij minder dan nederland ...het is niet omdat ajax het nu even weer goed doet dat alles weer goud is ...het bedrag voor een de jong is hallucinant wetende dat hij nog 22 moet worden en in 2015 nog bij willem 2 speelde en zijn statistieken niet bepaald indrukwekkend te noemen zijn en vergeet ook niet spitsen brengen altijd meer op dan eender welke speler dus maw ...ik zou als Club zijnde nooit akkoord gaan met 17 mil...nooit !
Vind ik leuk
Kris1 +1289
zondag 14 april 2019 om 21:59
Ik denk dat 17 miljoen een goed bod is voor een beresterke spits die niet doeltreffend genoeg is voor een superbod.
Vind ik leuk
Truth +4548
maandag 15 april 2019 om 08:34
Ik vind van niet ! Ik bekijk het vanuit vele standpunten en niet alleen door een brugse bril en objectief ! Kijk gewoon eens rond in europa en geef mij 1 naam op die aan alle criteria voldoet en slechts 17 miljoen zal kosten ?
Vind ik leuk
FCBSup25 +115
maandag 15 april 2019 om 07:02
Kdenk toch minstens 30 vragen om 25 te krijgen... heeft 16 goals gescoord dit seizoen dus kan slechter e plus is sterk in duel en kan nog groeien in alles...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws