Club Brugge denkt aan Clement om Leko op te volgen: Hij is plan A

Club Brugge denkt aan Clement om Leko op te volgen: "Hij is plan A"

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 15:17zo 14-04-2019 om 15:17

Het is nog onduidelijk of Ivan Leko ook volgend seizoen nog trainer van Club Brugge zal zijn. Naar verluidt nemen Leko en Blauw-Zwart na dit seizoen afscheid van elkaar. De opvolger zou al klaarstaan.

Analist Nordin Jbari denkt alvast niet dat Leko zal blijven. "Ze waren verbaasd dat hij begin dit jaar een contractverlenging weigerde en dan was er ook nog zijn betrokkenheid in ‘Operatie Propere Handen’", zegt de analist bij La Dernière Heure.

Dat kan Leko misschien wel de kop kosten. "Hoewel men veronderstelt dat hij onschuldig is, had het bestuur hem toen al mogelijk ontslagen als hij niet zoveel steun van de supporters had gekregen. De beslissing om niet door te gaan met hem, zelfs in het geval van een nationale dubbel, moet in die periode genomen zijn", geeft Jbari aan.

Clement
Met Philippe Clement, die door Karel Geraerts werd getipt, heeft Club Brugge volgens hem al een opvolger in beeld. "Ik denk dat hij het plan-A is bij Club Brugge", zegt Jbari.

"Genk heeft hem een nieuw contract aangeboden, maar hij vroeg zelf om bedenkingstijd. Dat is meestal een voorteken. Dat Club hem destijds niet de kans gaf? Ja, maar toen had Clement nog niets bewezen als hoofdcoach. Als hij nu naar Brugge terugkeert, is dat door de grote poort en kan hij ook zijn eisen stellen", besluit de analist.

Poll

Is Clement volgend seizoen de trainer van Club Brugge?

(433 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 14 april 2019 om 15:22
Ik zie het toch niet gebeuren..
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:24
Stop toch met zagen zeveraars..
Vind ik leuk
TheLord +449
zondag 14 april 2019 om 15:26
Clement voor 2 seizoenen met Timmy als T2 en daarna Timmy als T1.
DNA, maar dan écht.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 16:10
Betere stofatie dan het "Anderlecht - DNA" 🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Riddlin +2665
zondag 14 april 2019 om 15:33
Ik zie Clement volgend jaar met de Belgische kampioen champions league spelen
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:38
DE man met de glazen bol had het niet beter kunnen zeggen.
Of z'n vrouw misschien... 👌🤔
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2361
zondag 14 april 2019 om 15:43
Niks van, wij blijven gewoon met Bölöni verder gaan! ;-)
Vind ik leuk
THOR4ever +3460
zondag 14 april 2019 om 16:19
Zeg Dirk, vanuit Antwerpen bereikt mij net hot news: Beerschot en Anderlecht gaan fusioneren ! Naam van de fusieclub: Beerslecht :-).
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:45
Dat valt onder de noemer van er blijven in geloven tegen beter weten in
Vind ik leuk
Riddlin +2665
zondag 14 april 2019 om 17:51
😂
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 15:36
Als Jbari iets denkt zegt vp : het is zo....
Waar zijn we mee bezig.
Clickbaits meneer.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3935
zondag 14 april 2019 om 15:53
Mijne gekleurd glazen bol geeft alleen nog een blauwe kleur aan, zegt nog te troebel voor 2 kleur te zien
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:54]
Vind ik leuk
Weareleko +431
zondag 14 april 2019 om 16:02
Komt er nu een einde aan al die speculaties over het al dan niet aanblijven van Leko bij Club?

Let op mijn woorden: indien Club kampioen wordt, zal hij bijtekenen.
Vind ik leuk
sus +2041
zondag 14 april 2019 om 16:05
toch leuk he zo net voor de match ...
hahahaha
Vind ik leuk
Truth +4551
zondag 14 april 2019 om 16:13
Ik wil dat Leko blijft ! Clement zit goed in genk dus dat zou geen optie mogen zijn .
Vind ik leuk
Jake Genk +244
zondag 14 april 2019 om 17:25
Weer wat onrust stoken voor het begin van de topper ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 17:51
Eerst de zaak Malinovsky , nu Clement trainer van Club volgend seizoen ,
janken dat RC Genk bevoordeeld is door de kalender , wat gaat men nog doen om RC Genk te stabiliseren juist voorde wedstrijd
Vind ik leuk
Vlad +4965
zondag 14 april 2019 om 18:57
Stabiliseren? Ik hoop trouwens op een derde seizoen met Leko.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 20:13
De media hé vriend , want ik denk niet dat er van Club uit negatieve verhalen de wereld ingestuurd zijn , de media daarentegen .
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 23:24
Je bedoelt waarschijnlijk destabiliseren. 😉
Vind ik leuk