Anthuenis waarschuwt Club Brugge: Daar scoort hij aan de lopende band

Anthuenis waarschuwt Club Brugge: "Daar scoort hij aan de lopende band"

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 11:00zo 14-04-2019 om 11:00

KRC Genk en Club Brugge spelen vanaf 18u een levensbelangrijke partij in Play-Off 1. Ook Aimé Anthuenis ziet dit als een sleutelpartij en denkt dat Ally Samatta zou kunnen ontploffen.

"Als Club wint, geef ik ze een grote kans om de titel binnen te halen", klinkt het in De Zondag. "Hetzelfde kan over Genk gezegd worden. Als zij winnen dan zetten ze Club op vier punten. Daarmee zou Genk een grote stap richting kampioenschap zetten."

De heisa rond Malinovskyi is gelukkig gaan liggen. "Er was de jongste dagen veel te doen rond de al dan niet schorsing van Malinovskyi. Hij is speelgerechtigd. Gelukkig voor Genk, want het vertrek van Pozuelo zal ongetwijfeld punten kosten."

Volgens Anthuenis gaan de teams aan mekaar gewaagd zijn. "De sterke punten van zowel Genk als Club zijn de offensieve flanken. Het wordt straks een wedstrijd in de wedstrijd tussen Maehle en Uronen langs Genkse kant en Dennis en Diatta of Danjuma aan Brugse zijde. Diep in de spits is Wesley een scherp wapen voor Club. Bij Genk kan Samatta voor de verrassing zorgen. De Tanzaniaanse spits staat al enkele weken droog, maar volgens Genkse inside-informatie scoort hij op training aan de lopende band", geeft hij nog mee.

Poll

Gaat Racing Genk winnen van Club Brugge?

(1763 stemmen)

Plaats een reactie

Truth +4550
zondag 14 april 2019 om 11:10
Ja Aimé leuk dat je bronnen dit melden want op training daar worden de punten verdiend he 🙄🙄🙄🙄
Mijn bronnen op club zeggen dat danjuma , wesley , dennis , diatta , vanaken , vormer , denswil , mata etc etc ...rustig aan het klaverjassen zijn in de jacuzzi
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:38
Voila, Aimé heeft met deze bijdrage in "de zondag" weer z'n pistolétjes en z'n patékes verdiend. Madame weer blij.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:17
Aimé is onze Ito vergeten...Dit wordt zijn match vandaag, geloof mij maar! 💙💙💙
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:25
UPDATE : Leko plaatse gisteren zoals vanouds 2 vrije trappen in de winkelhaak zelfs NA de training ! Dat is wat anders hé Aimétje !
Vind ik leuk
edwardo +37
zondag 14 april 2019 om 11:26
Was het donker ?
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 11:35
Nee, het is langer licht dankzij het zomeruur hé...
Vind ik leuk
edwardo +37
zondag 14 april 2019 om 11:41
ok ! dacht al dat je het slecht gezien had ?
:) :)
Vind ik leuk
Lodecol13 +3932
zondag 14 april 2019 om 12:02
allemaal gissingen mannen de uitslag volgens mijn gekleurde glazen bol 1-3, zelfs de goal makers zijn er in vermeld , Wesley, de schrijver, Dennis voor Brugge , Mali voor Genk om de pijn aan zijn voet te verzachten ,die hij deze week geleden heeft, waardoor volgens Clement hij geen goede training heeft kunnen geven en meemaken
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 12:03]
Vind ik leuk
Brubru +6096
zondag 14 april 2019 om 12:52
Is die de schrijver een aangesloten speler ? Anders wordt dat 5-0 voor Genk hé.😂😂
Vind ik leuk
Lodecol13 +3932
zondag 14 april 2019 om 14:13
Denkt gij nu wel dat die namen in dat dubbel gekleurd glas 😎zo gemakkelijk te onderscheiden zijn



Vind ik leuk
edwardo +37
zondag 14 april 2019 om 12:08
Stefan en lode ben al benieuwd op jullie reactie als het fout zou gaan ?
zou zeggen laat wedstrijd eerst maar eens gespeeld worden.
voor grote bek op te zetten. ben als neutrale fan echt benieuwd.
Vind ik leuk
Lodecol13 +3932
zondag 14 april 2019 om 12:44
Man dan is dat maar zo ik durf er toch vooruit komen , terwijl de grote hoop dat niet durft, als dat op een faire manier is dat we verliezen is er nog geen man overboord ,want zoals ge weet zijn de Po dit jaar zeer spannend en moet Genk ook nog naar Brugge dus een ramp is dat nog niet
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 13:46
Edwardo, grote bek opzetten? Lees maar eens al m'n reacties ivm Genk. Nergens zet ik ik zoiets op ,trouwens zo ben ik niet opgevoed. Leedvermaak staat nergens in mijn woordenboek. Ik zie dat je nieuw bent want anders zou je weten dat ik al lang heb verklaard dat Genk eigenlijk de echte kampioen was maar door hun eigen ondersteuning vd deling der punten kan dat zuur opbreken, wie weet. Wie vanavond ook wint is nog geen kampioen hoor.
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:17
Ik hoop uiteraard op een zege van Blauw-Zwart, tuurlijk, dit DNA zit al bijna 51 jaar in mij. Maarlaat ons nu eens eerlijk zijn....als er nu 1ploeg is die de titel verdiend, als wij het niet worden uiteraard, dan is het toch wel Genk? Er zijn maar twee ploegen die dit seizoen knap tot zeer knap voetbal hebben gebracht. De ene meer op finesse, de ander met power-voetbal, allebei zalig voor een (neutrale) voetballiefhebber. Ik hoop dan ook op een faire wedstrijd zondag, en dat de beste (iedereen weet wie dat is) moge winnen. En wat Philippe Clement betreft, hij is altijd eerlijk, sportief en rechtvaardig in zijn commentaar, maar ja, hij heeft ook Blauw-Zwart bloed hè.
Vind ik leuk
edwardo +37
zondag 14 april 2019 om 12:30
ook genks en waaslands bloed ? :(
Vind ik leuk
Truth +4550
zondag 14 april 2019 om 13:28
Ik volg je volledig !
Vind ik leuk
zondag 14 april 2019 om 12:19
Haal die verdedigers van degraafschap clubtje