'Arsenal speelt op verrassing met interesse in Rode Duivel'

'Arsenal speelt op verrassing met interesse in Rode Duivel'

Gepubliceerd: zondag 14 april 2019 om 10:00zo 14-04-2019 om 10:00

Arsenal zou deze zomer een opvallende transfer willen realiseren. The Gunners hebben namelijk interesse in Toby Alderweireld.

Alderweireld heeft sowieso zicht op een transfer, want voor komende zomer heeft hij een opstapclausule in zijn contract staan. Voor dertig miljoen euro kan hij weg bij Tottenham, maar volgens The Sun kan hij gewoon in Londen blijven. 

De vraag is wel of Alderweireld zelf zin heeft in een avontuur bij Arsenal. Na een matig seizoen moet Arsenal namelijk nog hard strijden voor een Champions League-ticket. Eerder werd duidelijk dat Manchester United ook interesse heeft in Alderweireld. Ook daar zijn ze nog niet zeker van een nieuw seizoen in de Champions League. Manchester United staat nu vijfde, Arsenal zesde.

Plaats een reactie

Riddlin +2665
zondag 14 april 2019 om 10:08
Dat Lukaku en Alderweireld maar naar Juventus gaan
Vind ik leuk
Clo clo +179
zondag 14 april 2019 om 10:48
Italiaans voetbal toch nog steeds meer dan een paar stappen terug.
Vind ik leuk
JoeCanoe +1463
zondag 14 april 2019 om 15:51
Als je naar het gemiddelde niveau van een ploeg in de competitie kijkt dan denk ik dat er inderdaad niets boven de PL gaat. Maar als je naar het niveau van de topclubs op zich kijkt dan staat Juve toch ergens bovenaan de ladder en Tottenham verscheidene treden lager.
Vind ik leuk
Mario_ +2024
zondag 14 april 2019 om 10:37
Wie heeft geen interesse in Toby.... Zou beter artikel zijn.
Vind ik leuk
Cripler +626
zondag 14 april 2019 om 10:53
naar arsenal gaan zou imo een stap terug zijn , tottenham doet het pak beter dan arsenal de laatste seizoenen , denk niet dat anderweireld op een 4de plek zit te wachten :D
Vind ik leuk
Smuuw +1429
zondag 14 april 2019 om 14:31
Lol een stap terug. Doe die ogen eens open Arsenal is een club in opbouw ...
Vind ik leuk
Cripler +626
zondag 14 april 2019 om 15:23
en tottenham niet?ze hebben net een nieuw stadium waar 60 000 man in kan gezet , daar kunen ze alleen maar wel van varen in de toekomst
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 17:03]
Vind ik leuk
JoeCanoe +1463
zondag 14 april 2019 om 15:52
Al 20 jaar in opbouw ...
Vind ik leuk
Smuuw +1429
zondag 14 april 2019 om 17:01
Lol onder welke steen heb jij gezeten Joe? Unai is toch voor het eerst bezig dit jaar? @Cripler denk niet dat Alderweireld geapprecieerd is bij Spurs als je ziet hie ze hem hebben behandeld. Amper gespeeld omdat hij niet wou tekenen ...
Vind ik leuk
JoeCanoe +1463
maandag 15 april 2019 om 12:25
Het is niet omdat er een nieuwe manager is dat die periode van in opbouw dan pas begint te tellen hé ... Ik denk dat het inmiddels (toch zo'n 15 jaar geleden is dat ze nog eens de PL hebben gewonnen).

In de cups doende wel iets beter ... maar dat blijven toch competities waar veel van beetje geluk van de loting afhangt.
Vind ik leuk
Smuuw +1429
maandag 15 april 2019 om 15:47
Idd 15 jaar geleden de goldenware gewonnen. Jammer van het slippertje 2 jaar terug toen Leicester won want dat was het jaar Arsenal. Het spijtige is dat ze nooit Chelsea, City, etc hebben achtervolgt met hun financiering of we hadden miss nog een betere ploeg. Tegen hun geld opboksen is moeilijk tegenwoordig
Vind ik leuk
JoeCanoe +1463
zondag 14 april 2019 om 15:52
Dat is waar bij Tottenham heb je immers de garantie op de 3e plek. Wat mij betreft zijn Arsenal en Tottenham zeer vergelijkbare ploegen.
[Reactie gewijzigd op zondag 14 april 2019 om 15:53]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws