WOW! Pozuelo pakt meteen uit met lobgoal, panenka, assist én panna bij Toronto

WOW! Pozuelo pakt meteen uit met lobgoal, panenka, assist én panna bij Toronto

Gepubliceerd: zaterdag 30 maart 2019 om 08:00za 30-03-2019 om 08:00

Laatste update: zaterdag 30 maart 2019 om 08:04za 30-03-2019 om 08:04

Alejandro Pozuelo is nu al een hit bij Toronto FC. De middenvelder overtuigde meteen bij de Canadese club. En niet zomaar overtuigen. De Spanjaard pakte uit met een geweldige lobgoal, een panenka, een assist én een panna.

Plaats een reactie

zaterdag 30 maart 2019 om 08:25
O Canada O Canada
Vind ik leuk
Fcb for ever +4895
zaterdag 30 maart 2019 om 08:34
Ne mens zou voor minder is effe over en weer gaan naar Toronto
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 08:56
Een kampioenenmaker!
Vind ik leuk
Mofr +43
zaterdag 30 maart 2019 om 08:56
Deed ook nog een hele mooie uitspraak,ik sta er als mijn team me nodig heeft 🤪hmmm even over nadenken 😛😛
Vind ik leuk
Kingambo +2983
zaterdag 30 maart 2019 om 09:08
Idd WoW wat een klasse !!
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 09:16
Het doet toch nog effe pijn te moeten beseffen dat RC Genk met deze Pozuelo aan PO 1 had kunnen beginnen ...
Vind ik leuk
Ikzelf1 +338
zaterdag 30 maart 2019 om 09:23
Geweldige speler . We mogen blij zijn dat we van dit talent hebben mogen genieten in genk . Jammer de manier waarop hij vertrok maar blijft een heerlijke voetballer
[Reactie gewijzigd op zaterdag 30 maart 2019 om 09:23]
Vind ik leuk
JeffPaeter +149
zaterdag 30 maart 2019 om 09:30
Het niveau daar is desastreus
Vind ik leuk
Wolf1986 +2015
zaterdag 30 maart 2019 om 10:20
Geweldige aanvallers, maar verdedigers van her zevende knoopsgat.
Vind ik leuk
JeffPaeter +149
zaterdag 30 maart 2019 om 11:31
Ja idd, goed samengevat. De ruimtes daar zijn immens, verdediging niet georganiseerd niemand die er fel op gaat.
Ze investeren alles op dure aaanvallende spelers
Vind ik leuk
Smuuw +1429
zaterdag 30 maart 2019 om 09:45
Gruwelijk 😍😍😍😍
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 09:48
Veel verzuurde reacties, ergens begrijpbaar, maar we mogen niet zo verzuurd zijn dat we een ander zijn geluk niet gunnen...
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 10:38
schune, vertrouwen druipt eraf...
Vind ik leuk
Dan4red +1247
zaterdag 30 maart 2019 om 10:50
allow kroket, van een entré gesproken !!!
Vind ik leuk
jacowako +191
zaterdag 30 maart 2019 om 10:51
Prachtige voetballer, want Potzo is juist zo een speler die het verschil kan maken uit het niets... Jammer voor Genk, hopelijk gaat hun dit niet de titel kosten.
Vind ik leuk
JoeCanoe +1458
zaterdag 30 maart 2019 om 12:27
Die is Genk al duidelijk vergeten ...
Vind ik leuk
zaterdag 30 maart 2019 om 13:06
Zoveel klasse, maar blijkbaar niet goed genoeg voor de gouden schoen. Ik zie de twee laatste gouden schoenen dit niet doen. Zucht.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws