Club Brugge komt met goed nieuws in aanloop naar Play-Off 1

Club Brugge komt met goed nieuws in aanloop naar Play-Off 1

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 13:24di 26-03-2019 om 13:24

Laatste update: dinsdag 26 maart 2019 om 13:45di 26-03-2019 om 13:45

Komende weekend beginnen de clubs uit de Jupiler Pro League aan de Play-Offs. In aanloop naar de eerste wedstrijd van Play-Off 1 is Club Brugge met goed nieuws gekomen: alle thuiswedstrijden zijn nu al uitverkocht.

Club Brugge begint aan Play-Off 1 met slechts drie punten achter op leider KRC Genk. De fans van Club willen er dan ook alles aan doen om hun club naar de titel te stuwen. “De Clubfans hebben zin in de Play-Offs en zijn klaar om te #BluvnGoan! Alle thuiswedstrijden zijn volledig uitverkocht, Jan Breydel zal opnieuw 5 keer daveren”, schrijft Club op de eigen website.

Club Brugge start en eindigt de Play-Offs in eigen huis. Zondag ontvant het KAA Gent. Op de allerlaatste speeldag op 19 mei ontvangt het Antwerp, dat op de zesde plaats aan Play-Off 1 begint.

Plaats een reactie

dinsdag 26 maart 2019 om 13:31
are you watching Anderlecht?
Vind ik leuk
Mrbai +533
dinsdag 26 maart 2019 om 13:34
Yes , why ?
Logisch toch ?
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 13:55
Zie toch heel vaak lege zitjes in Brussel
Vind ik leuk
Zelfkweek +1470
dinsdag 26 maart 2019 om 13:33
zoals steeds.......
Vind ik leuk
Mrbai +533
dinsdag 26 maart 2019 om 13:35
1 RSCA.
2 Brugge
3 Standard
4 Genk
5 Gent
6 Andere ploeg die meedoet

mijn pronostiek
Vind ik leuk
Figaro +352
dinsdag 26 maart 2019 om 14:51
Dat is toch een redelijk gewaagde pronostiek. Hopelijk heb je er niet al te veel geld opgezet. 🤔
Vind ik leuk
Mrbai +533
dinsdag 26 maart 2019 om 14:59
Als rsca zijn 2 eerste matchen(fcb-genk) zou winnen , dan staan ze gewoon mee aan kop :) na zo een rot seizoen kan dit wel eens een enorme boost zijn nee ?

Denk dat we na Moeskroen raar genoeg in 2019 de meeste punten hebben genomen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 15:00]
Vind ik leuk
freeman +14169
dinsdag 26 maart 2019 om 15:12
" Als " en " zou " .... horen thuis in het spelprogramma " Wat als ...? " Dus .... wat als de mauves de eerste twee matchen verliest ???
Vind ik leuk
Mrbai +533
dinsdag 26 maart 2019 om 15:37
Dan is het gewoon als het hele seizoen al :) ROT
Vind ik leuk
DragonEgg +438
dinsdag 26 maart 2019 om 16:13
Als jullie dan kampioen worden, vindt het bestuur dat ze het goed gedaan hebben en dat geen nieuwe transfers nodig zijn :-).
Vind ik leuk
Mrbai +533
dinsdag 26 maart 2019 om 16:46
Als iedereen fit is hebben we 2-3 spelers nodig meer niet :)
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 16:46
Close maar dit is ook niet correct. De ploeg die de meeste punten nam van de po 1 teams is Gent
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 00:25
Ik zou ze herzien en ieder zijn mening en ieder wil kampioen worden
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 16:45
Je kan rsca supporter zijn, niks mis mee, maar ze op 1 zetten is gewoon naief.
Vind ik leuk
Mrbai +533
dinsdag 26 maart 2019 om 16:47
Why not ? 6 punten heb je nog altijd je lot in eigen hand , en in 2019 de beste ploeg van de top 6 qua punten ( kampioen wordt je met punten niet met mooi voetbal zei Mr.Weiler vroeger )
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 17:06
Gent is de ploeg met de meeste punten in 2019. Er is ook een verschil tussen mathematisch mogelijk en realiteitszin. Jij bent aanhanger van het eerste, ik van het tweede.

Kzal zelf een verrassend stelling innemen. Rsca kampioen , dat zou gewoon een schande zijn. Moet je durven he, als mauve aanhanger :P
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 17:11
Geof, respect voor jou, echte supp en niet naïef en fanatiek als Mrbai!
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 17:15
Bedankt Patrick
Vind ik leuk
Zelfkweek +1470