Trainersstrijd op komst? 'Anderlecht, Gent, Club Brugge en Antwerp genoemd'

Trainersstrijd op komst? 'Anderlecht, Gent, Club Brugge en Antwerp genoemd'

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 11:29di 26-03-2019 om 11:29

Kasper Hjulmand beëindigde maandag vroegtijdig de samenwerking met Nordsjaelland. De Deen vertrok sowieso na dit seizoen, maar hij houdt het nu dus al voor bekeken. Het Nieuwsblad weet dat heel wat Belgische clubs dat graag zien gebeuren.

Zo zat Hjulmand begin januari bijna bij RSC Anderlecht, maar de onderhandelingen liepen dankzij Nordsjaelland spaak. Nog eerder wilde ook KAA Gent de Deen in huis halen, ook toen lag zijn club dwars. De Buffalo's haalden zijn landgenoot Jess Thorup als alternatief.

Ook Nederlandse interesse
De krant schrijft dat beide clubs, net als nog enkele andere grote teams, de situatie van Hjulmand op de voet volgen. 'Behalve Anderlecht en AA Gent zouden ook Club Brugge – daar is Leko einde contract – Genk en Antwerp (al dan niet gewild) van trainer kunnen wisselen', staat te lezen.

Dat is echter niet alles, want naar verluidt zou er ook vanuit de Nederlandse Eredivisie interesse zijn voor Hjulmand. Afwachten waar de Deen komende zomer de nieuwe trainer wordt.

Poll

Zie je Hjulmand naar België te komen?

(775 stemmen)

Plaats een reactie

Brugois +519
dinsdag 26 maart 2019 om 11:37
Geef mij maar storck van moeskroen bij club!
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 26 maart 2019 om 11:45
Ze hebben beiden evenveel bewezen als je het mij vraagt...
Vind ik leuk
Brugois +519
dinsdag 26 maart 2019 om 11:57
Storck heeft het bij Moeskroen schitterend gedaan en kent de competitie! Winnen thuis tegen anderlecht, op genk, gent en club en een drawl op standard. Daarmee kun je thuiskomen denk ik!
Vind ik leuk
Prpldynmt +7975
dinsdag 26 maart 2019 om 11:59
De druk bij Moeskroen is dan ook onbestaande. Elk punt is een gewonnen punt. Bij een topclub betekent elke match zonder overwinning verloren punten ...
Vind ik leuk
Johnazz +97
dinsdag 26 maart 2019 om 12:16
die man heeft een ploeg die na 8 speeldagen geen punten had gewoon zelf gered. 40 punten is niet niets hoor, zeer sterk van die man.
Bij Clubje zou het heel anders draaien mocht die daar zijn kans krijgen
Vind ik leuk
Brugois +519
dinsdag 26 maart 2019 om 22:04
Prpldynmt, druk onbestaande? Hadden nog geen punten en moeskroen wilde niet nog eens een seizoen als de afgelopen 3 en zich kunnen, al dan niet correct, redden.
Ik denk dat de druk meer dan hoog was.
Zowel bij de G5 als bij de degradatiekandidaten is er heel veel druk. Enkel ploegen die tevreden zijn met de 10de plaats en in het begin van het seizoen wat punten pakken zijn het hele seizoen op hun gemak.
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 26 maart 2019 om 14:47
Serieus verschil tussen Moeskroen en Anderlecht/Brugge...

Maar een zeer mooi parcours idd!
Vind ik leuk
Zelfkweek +1462
dinsdag 26 maart 2019 om 13:29
had Leko zoveel meer bewezen dan ?
Vind ik leuk
Lodecol13 +3886
dinsdag 26 maart 2019 om 14:45
Neen maar niemand had er verwacht dat hij meteen kampioen zou spelen in zijn 1e jaar, sup zeker niet ,wat het bestuur betreft die verwachten een plaats binnen de top 3 dat was het doel voor leko ,de opvolger van leko zal minstens nr1 of 2 moeten binnen halen
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 26 maart 2019 om 14:48
Neen, inderdaad niet, vandaar dat men toch des te meer verbaast was van het instant resultaat dat hij haalde!
Vind ik leuk
Heppen1J +936
dinsdag 26 maart 2019 om 18:32
Geef mij maar Mazzu
heeft het al verschillende jaren fantastisch gedaan met de middelen die hij had en bouwde elk jaar opnieuw
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 18:34]
Vind ik leuk
TageMeister +9207
dinsdag 26 maart 2019 om 11:45
snel zijn is de boodschap
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1080
dinsdag 26 maart 2019 om 11:52
En waarom zouden wij van trainer wisselen? Thorup levert goed werk en als hij aanblijft vergroot de kans dat Sorloth nog een jaartje bij ons blijft.
Vind ik leuk
Reagens +3512
dinsdag 26 maart 2019 om 12:00
Akkoord dat Thorup goed werk levert.
Maar dat Sorloth wel of niet wil/kan blijven moet er wel volledig los van staan.
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1080
dinsdag 26 maart 2019 om 12:04
Je kan het wel zien als een bonus.
Vind ik leuk
Reagens +3512
dinsdag 26 maart 2019 om 12:10
Ik geloof er eerlijk gezegd sowieso niet in.
Tenzij Crystal Palace een serieuze minwaarde wil aanvaarden.
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1080
dinsdag 26 maart 2019 om 12:21
het grootste probleem is het loon. Hij verdient nu iets van een 1.2 miljoen per jaar. Enkel de mauvekes kunnen/willen dit leggen in ons land.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18240
dinsdag 26 maart 2019 om 12:29
Als Andrijasevic andere oorden opzoekt, is er natuurlijk al wat speling om over dat loon te gaan onderhandelen natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 12:30]
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1080
dinsdag 26 maart 2019 om 12:32
Ivan en de Lou willen niet wijken van de looncap in Gent (vind ik peroonlijk heel terecht). Een ideale deal zou zijn om hem nog een jaar te lenen en een deel van zijn loon te betalen. Dat zou enkel lukken indien Palace nog toekomstperspectieven voor hem heeft binnen de club.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18240
dinsdag 26 maart 2019 om 12:40
We zullen zien wat het geeft deze zomer. In ieder geval kunnen we hem nog 5 thuiswedstrijden en in de bekerfinale live aan 't werk zien!
Vind ik leuk
Lord Wenger +18240
dinsdag 26 maart 2019 om 12:24
Kan alle kanten uit. Met 't geld dat binnenkomt in de PL kunnen ze bij Palace hem gerust met verlies verkopen als ze ervan af willen. Bovendien gaan ze dik cashen voor Wilfried Zaha deze zomer. Aan de andere kant wil misschien niemand hem nog binnenhalen voor die miljoenen aan 't eind van de PO's. Het kan zomaar.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1992
dinsdag 26 maart 2019 om 13:31
Je moet wel lezen, hé. Er staat dat KAA Gent eerst aan Hjulmand dacht vooraleer ze Thorup contacteerden.
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1080
dinsdag 26 maart 2019 om 13:50
Ik heb het artikel gelezen, maar de titel slaat op niks.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 14:49
had Louwagie niet gezegd in ET dat Sorloth sowieso niet blijft?
Vind ik leuk
Blue-Blanc +1080
dinsdag 26 maart 2019 om 14:50
Bij de ja/neen vragen. Maar verder in het programma zette hij de deur op een kier.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:59
ah ok merci voor de info :)
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 11:55
Goed nadenken over de speelwijze die het beste past en z'n persoonlijke visie op het spel ipv meegaan met tijdelijke hypes. Van Storck bvb hoe speelde hij met Hongarije? Altijd onderdog? Meerdere speltypes? Waarom wil men Hjulmand per se houden om dan toch te dumpen in het heetst vd strijd en waarom kon hij dit jaar z'n kunstje niet herhalen? One trick pony?
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2214
dinsdag 26 maart 2019 om 12:04
Ik dacht dat het underhond was ipv onderdog, maar ik zal waarschijnlijk wel fout zijn. ;-)
Vind ik leuk
Paars hart +402
dinsdag 26 maart 2019 om 13:56
Hij is niet gedumb, self opgestapt
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 19:42
Vraag mij af welke Nederlandse clubs dat dan zijn. Top 3 is voor komend seizoen al bezet. NAC heeft komend seizoen een nieuwe trainer nodig, maar je laat zo'n toptrainer toch niet werken bij, dan, een Eerste Dvisieclub. Komen misschien wel posten vrij, maar dat zijn alleen maar mindere clubs, niet echt interessant voor deze toptrainer, dus het ligt meer voor de hand dat hij naar een club in België gaat.
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 00:30
Moet Anderlecht weer een nieuwe trainer jadadde dadde wacht de play offs af altijd da stoken zijn jullie daar voor betaald ewel ik wil ook schrijven voor VP