Antwerp-speler krijgt lof: ‘Hij is niveau Mechele en Engels, als het niet meer is'

Antwerp-speler krijgt lof: ‘Hij is niveau Mechele en Engels, als het niet meer is'

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 08:29di 26-03-2019 om 08:29

Laatste update: dinsdag 26 maart 2019 om 08:29di 26-03-2019 om 08:29

Antwerp kent een sterk seizoen. The Great Old heeft een plekje in Play-Off 1 veroverd en enkele sterkhouders maken veel indruk. Ook Dino Arslanagic.

Ploegmakker Faris Haroun heeft tegenover Het Nieuwsblad veel lof voor de verdediger van Antwerp. "Vergelijk hem met spelers van zijn leeftijd en hij zal ouder worden ingeschat. Dino is 25, maar hij speelt met de maturiteit van een 30-jarige”, aldus Haroun.

Haroun vindt Arslanagic zelfs goed genoeg voor de Rode Duivels. “Speelde hij bij een andere ploeg in de top zes, hij zou in aanmerking komen voor een voorselectie van de Rode Duivels. Hij is minstens van hetzelfde niveau als Mechele of Engels, als het zelf niet meer is.”

Poll

Vind jij dit ook?

(362 stemmen)

Plaats een reactie

Mario_ +2024
dinsdag 26 maart 2019 om 08:59
Heeft een zeer goed seizoen gespeeld tot nu. In PO1 kan hij dat bevestigen tov de top 5.
Vind ik leuk
DragonEgg +438
dinsdag 26 maart 2019 om 10:03
Hij heeft niet slecht gespeeld, maar voor ze hem vergelijken met Mechele of Engels, mag hij toch nog een seizoen op hoog niveau presteren.
Vind ik leuk
agdh +2364
dinsdag 26 maart 2019 om 10:05
Engels heeft ook maar 1 seizoen echt op niveau gespeeld, daarna een rem op zijn ontwikkeling door blessures, misschien heeft hij zijn niveau teruggevonden in Frankrijk maar daar heb ik geen zicht op
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 14:48
Toevallig net vandaag de bevestiging van Reims dat ze de aankoopoptie lichten. Dus definitief overgenomen. Terecht ook, hij speelt alles. Voor een promovendus doen ze het ook erg goed, met een voorlopige 6de plek, vooral gestoeld op een goede verdediging. Minder dan 1 doelpunt per wedstrijd tegen. Nadeel dat hun aanval +- hetzelfde gemiddelde haalt. Vandaar veel draws, maar ook amper verliespartijen.

Kortom de sterkte van Reims is hun defence en Engels is daar een onmisbare steunpilaar.
Vind ik leuk
agdh +2364
dinsdag 26 maart 2019 om 15:12
Voila, nu heb ik daar ook een zicht op :)
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 15:49
you're welcome
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 18:44
Heeft geen reet meer te make met bovengenoemde Arslanagic. Maar speelt niet bij g5.Martinez eens uitnodigen in po1 Paul.....
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 19:21
Neen so, ik ging gewoon in op agdh schreef. Dat Arslanagic het ook eens doet bij een g5 ploeg of buiten de landsgrenzen, dan komen die kansen op een selectie wel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws