Anderlecht wil door met twee spelers, Verschueren bevestigt onderhandelingen

Anderlecht wil door met twee spelers, Verschueren bevestigt onderhandelingen

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 07:46di 26-03-2019 om 07:46

RSC Anderlecht is al bezig met de toekomst. Play-Off 1 staat voor de deur, maar eerder liet sportief manager zich al uit over de komende transfers van paars-wit. Ook wil de club verder met twee spelers.

Verschueren bevestigt dat Anderlecht toekomst ziet in Ivan Obradovic en Kara Mbodj. “Ik heb altijd betreurd dat zij aan de kant waren geschoven”, vertelt Verschueren tegenover Het Laatste Nieuws.

Anderlecht zal binnenkort rond de tafel zitten met de Servische linksachter. Zijn contract loopt af. Kara heeft nog een contract tot 2020 met nog een optie tot een extra jaar. Beide spelers zouden zelf ook graag blijven bij Anderlecht.

Poll

Een goede keuze van Anderlecht?

(391 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 26 maart 2019 om 08:33
Wat vertelt die nu ,Kara wou ten alle prijze toch zelf weg,schuift stilletjes alles wat voordien is misgelopen van zijn schouders,en Hein mocht Obradovic niet meer opstellen van bestuur,een beetje zelfde situatie zoals Vranjes nu.
Vind ik leuk
Davyrsca +307
dinsdag 26 maart 2019 om 08:51
Tja als je in het buitenland ni mee kan ben je blij dat je bij rsca nog wat poen kan scheppen!!!
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 26 maart 2019 om 09:32
Goh, is dat dan een oneer. Heb nooit hoog met Kara opgelopen, ook niet bij Anderlecht, maar voor onze pintjesliga is dat wel een uitstekende verdediger...
Vind ik leuk
Davyrsca +307
dinsdag 26 maart 2019 om 13:52
Vanaf hij terug is, is hij al een paar keer in de wind gezet zo uitstekend vind ik dat niet!
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 26 maart 2019 om 14:50
Als je dat vroeger door de vingers hebt gezien zegt dat alleen dat je veel te gelukkig bent wanneer het 'goed' gaat en veel te ongelukkig wanneer het slecht gaat.

Kara heeft dat altijd gehad, die flatert gemiddeld 1 op 2 wedstrijden, soms met gevolgen, soms niet...

Ik ben nooit Kara fan geweest, maar het is onze beste verdediger. Dat is in feite zelfs triest...
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 26 maart 2019 om 09:31
Dat van Obra heb ik dan gemist?
Vind ik leuk
Mario_ +2024
dinsdag 26 maart 2019 om 08:57
Toch uitkijken naar een betere versie, voor je hen opnieuw vastlegt.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 09:55
Vooraleer Obradovic na de B-kern vloog, speelde hij natuurlijk wel regelmatig als een slappe vod. Nonchalant, ongeïnteresseerd... Teveel terend op het talent dat hij overduidelijk heeft. Het feit dat hij zichzelf nu moest bewijzen, maakt hem een betere speler. Sinds zijn terugkeer in de A-kern bij de betere.
Vind ik leuk
skippie +464
dinsdag 26 maart 2019 om 11:20
En ik die dacht dat er capabele mensen in de scouting zit nu. Kara? AUB NIET!!
Vind ik leuk
Mrbai +520
dinsdag 26 maart 2019 om 12:59
Echt wel raar het verschil tussen wat ik op franstalige forums lees en hier lees , daar is iedereen zeker dat kara een beer is en een uitstekende verdediger is voor RSCA , hier precies niet
Vind ik leuk
K1908 +2991
dinsdag 26 maart 2019 om 14:54
Dat is ook gewoon niet waar.
Een beer: ok, sterke jongen inderdaad.
Uitstekend? hooguit 'goed' eigenlijk. En dan vooral met een voetballende verdediger ernaast, anders is het gewoon inderdaad ne lompen beer...
Vind ik leuk
Mrbai +520
dinsdag 26 maart 2019 om 14:58
RSCA had beter koulibaly van genk gekocht ipv kara , waren ze nu wel rijk :)
Vind ik leuk
deket +310
dinsdag 26 maart 2019 om 15:10
Het beste is er bij beiden wel af, ook Najar kan zijn oude vorm niet meer vinden. Het duo Kara-Spajic was sterk, maar deze laatste moest weg, dom
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws