Pozuelo over supporters KRC Genk: “Ik snap dat ze kwaad op me waren”

Pozuelo over supporters KRC Genk: “Ik snap dat ze kwaad op me waren”

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 07:28di 26-03-2019 om 07:28

Alejandro Pozuelo heeft de overstap gemaakt van KRC Genk naar het Canadese Toronto FC. De supporters van de Limburgse club lieten hun onvrede duidelijk zien met enkele opmerkelijke supportersacties.

Zo was er onder meer een controversiële opblaaspop te zien die opgeknoopt werd. Pozuelo zelf snapt de woede van de supporters van KRC Genk. “Ja, ik snap dat ze kwaad op me waren, maar zij moeten begrijpen dat dit voetbal is”, begint hij tegenover Het Laatste Nieuws.

“Ik heb altijd alles voor Genk gegeven toen ik er zat en zal de club en zijn supporters altijd respecteren. Ik hoop dat ze kampioen worden. Nu ben ik in Toronto en zal ik hier het maximum doen”, aldus Pozuelo. Over het popincident liet de Spanjaard zich niet uit.

Plaats een reactie

BW +553
dinsdag 26 maart 2019 om 08:57
Gaan we nu eindelijk zwijgen over deze pseudo-vedette, die denkt dat hem ik weet niet wat is. Een (dollar)-eikel ja. Wat heeft Pozo voor Genk betekent:
Eerst enkele maanden om op niveau te geraken.
Dan ervoor zorgen dat Stuyvenberg ontslagen wordt.
Dan een geweldig jaar 2018 spelen.
Dan geen transfer in de transferperiode, maar wel een transfer als de club geen vervanger meer kan halen. Je teammaats in de steek laten, gewoon een mes in hun rug steken om geld te gaan opstrijken.
De week voor Standard trainingen boycotten om transfer af te dwingen, geen enkele fatsoenlijke wedstrijd nog spelen. En om dan de laatste wedstrijd te "faken" dat zijn grootvader op sterven ligt.
Kan een goede speler zijn, maar als teamspeler 0,0.

En kom niet zagen dat hij 4x meer kan verdienen. Dan zou ik ook van werk veranderen NADAT ik op een fatsoenlijke manier zou vertrekken bij mijn ex-werkgever en collega's.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 08:58]
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 14:13
Gaan we stoppen met gefrustreerd te lopen?

Speel kampioen zonder hem , klaar.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 16:40
Dit is echt een reactie een smurf waardig. Ge moet het maar doen zo reageren , ga effe voor de spiegel staan en kruip dan in u paddestoel debiele smurf.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 08:59
Blaaskaak eerst ging ge blijven geldwolf. Hoop da ge u kruisbanden scheurt in alle 2 de knieën... en wij WAREN niet kwaad. Wij zijn da nog altijd
Vind ik leuk
Siculiana +287
dinsdag 26 maart 2019 om 09:11
Kom op manne, over en gedaan! Geen nut om u daar nog over op te jagen. Alles geven nu met de spelers die er zijn en hopelijk op het einde de titel ( en een zwaar hoofd van den drank)!
Vind ik leuk
DragonEgg +438
dinsdag 26 maart 2019 om 10:07
Ik hoop inderdaad dat jullie met nog meer mooi voetbal de titel pakken, 't zou verdient zijn. Het zou echt pijnlijk zijn om hem te verliezen door één man.

Kleine voetnoot: indien het niet lukt willen wij wel hoor ;-).
Vind ik leuk
Figaro +352
dinsdag 26 maart 2019 om 10:15
Wat hij gedaan heeft is niet mooi, maar iemand een zware kwetsuur toewensen is ook niet erg netjes.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:47
Iemand een kruisband blessure toewensen is laag.. Maar uw wietplantje in u profiel verklaard al genoeg!
Vind ik leuk
Geofpurple +7242
dinsdag 26 maart 2019 om 14:13
Zielig, meer valt er over uw comment niet te zeggen
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 16:43
Ik begrijp het omdat jullie niet slimmer zijn . Blijf maar kwaad op Pozo die voor zijn familie gekozen heeft.
Vind ik leuk
DragonEgg +438
dinsdag 26 maart 2019 om 10:06
Correctie: "Zij moeten begrijpen dat dit voetbal is" vervangen door "Zij moeten begrijpen dat dit voor het grote geld is".
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:38
Gefrustreerde genkies 😂
Vind ik leuk
THOR4ever +3441
dinsdag 26 maart 2019 om 15:06
Bedankt Pozu voor de vele technische hoogstandjes die je ons hebt laten bewonderen. Op de Belgische voetbalvelden loopt er m.i. geen andere nr 10 met dezelfde bijna artistieke voetbalkwaliteiten. Je behoorde tot de weinigen die zorgen voor wat zout op de Belgische voetbalaardappelen. Het is voor voetballers als u dat ik de moeite nog neem om mijn luie zetel uit te komen en naar het stadion te gaan. Voor degenen die hem het allerslechtste toewensen : ‘Vader vergeef het hun, want ze weten niet wat ze posten’.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:26
Mensen, stop hiermee! Pozuelo heeft al het mogelijke gedaan voor Genk. Laat hem nu met rust, gun hem dit! Ga voor de titel, dan is iedereen happy!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws