Verschueren laat zich uit over komende transfers: “Dat doen we sowieso niet”

Verschueren laat zich uit over komende transfers: “Dat doen we sowieso niet”

Gepubliceerd: dinsdag 26 maart 2019 om 07:16di 26-03-2019 om 07:16

RSC Anderlecht is een project dat nog vorm moet krijgen. Dit seizoen zijn de resultaten minder, maar Play-Off 1 werd wel gehaald. Sportief manager Michael Verschueren laat zich tegenover Het Laatste Nieuws uit over de komende transfers.

Anderlecht kreeg veel kritiek op zijn transferbeleid. Paars-wit is dan ook nog steeds op zoek naar versterkingen. Komende zomer zal Anderlecht echter niet gaan stunten op de transfermarkt. Verschueren verwacht niet dat ze veel spelers zullen gaan halen.

“Sowieso gaan we geen zeven à acht transfers doen. Dat heeft geen zin”, vertelt de sportief directeur. Het is ook nog maar de vraag of coach Fred Rutten dan nog aan het roer staat. De Nederlandse trainer zou maar als tussenpaus fungeren.

Plaats een reactie

Xytox +3072
dinsdag 26 maart 2019 om 07:32
Heeft idd geen enkele zin om voor kwantiteit te gaan, maar ik hoop wel dat ze enkele spelers met de nodige kwaliteit halen!
Door 4-5 echt goede spelers te halen, zullen ook andere spelers, die wel kwaliteit hebben, maar nog onvoldoende om een ploeg op sleeptouw te nemen, ook beter tot hun recht komen...
Vind ik leuk
Hierulf +1941
dinsdag 26 maart 2019 om 07:33
Een patron achteraan, een patron op het middenveld en een echte centrumspits is de 'basis'. Lambi Lokonga komt ook terug.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 maart 2019 om 07:34]
Vind ik leuk
Johnmor +705
dinsdag 26 maart 2019 om 08:39
En Lokonga is nogal nen patron hé...
Vind ik leuk
Mario_ +2024
dinsdag 26 maart 2019 om 08:55
Nog jong, maar de manier waarop hij speelt is wel van die aard, met veel overzicht en rust. Kums heeft zich de laatste wedstrijden ook terug opgeworpen tot een veel beter niveau.
Vind ik leuk
sus +2041
dinsdag 26 maart 2019 om 09:16
heeft sambi nog een broer dan??
Vind ik leuk
Zetterberg +13493
dinsdag 26 maart 2019 om 13:44
Sambi en lambi, klinkt als een stripverhaal
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 08:41
Natuurlijk niet,we hebben Millic en Appiah nog,waarom zouden we transfers doen,heb de indruk dat hij nog veel boterhammekes zal moeten eten,om de prestaties van zijn vader te evenaren.
Vind ik leuk
sus +2041
dinsdag 26 maart 2019 om 09:16
appiah is eigenlijk de laatste matchen goed bezig....
Vind ik leuk
FcRazor +1660
dinsdag 26 maart 2019 om 18:29
Appiah is een pure verdediger, de rest wat niet zijn hoofdtaken zijn, is hij misschien minder. Zolang hij verdedigend zijn taak doet is het ok. Op die manier kan de speler die voor hem staat op de flank wat meer vrijheid krijgen als zijn taken hoofdzakelijk tot verdedigen beperkt worden.
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 15:00
ok ne pure verdediger … maar als ge 6 a 7 dagen per week met nen bal bezig bent . Dan mag je toch verwachten dat ge ne pass van 6 meter kunt geven ? Of als je dan ne voorzet moet zwieren van pakweg 20 a 25 meter dat er toch meer als 1 op 100 in het strafschopgebied geraakt ipv achter de tribune !
Vind ik leuk
FcRazor +1660
woensdag 27 maart 2019 om 15:30
Ben ik het mee eens. Appiah dient om de bal af te pakken of te beletten dat de man in zijn zone de bal krijgt. Als hij de bal heeft moet hij die onmiddllijk afgeven. Wie is een betere rechtsachter waarbij geen risico gelopen wordt dat hij ineens uit positie is? Saelemakers, geen rechtachter. Najar, wanneer speelt hij 3 wedstrijden op een rij, wat niet goed is voor de automatismen in de ploeg. Wie nog? Helaas is het nu wst het is bij RSCA.
Vind ik leuk
skippie +464
dinsdag 26 maart 2019 om 12:51
Milic en Appiah ... LOL
Vind ik leuk
j.caesar +1924
dinsdag 26 maart 2019 om 09:41
Normaal als men de loonmassa in overweging neemt.
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 12:14
Liever 4 heel goede transfers en spelers met een directe meerwaarde, dan 8 modale spelers die evengoed bij Oostende of Kortrijk kunnen spelen zonder daar boven dat niveau uit te stijgen.
Vind ik leuk
Mrbai +520
dinsdag 26 maart 2019 om 13:40
Bolasie out - markovic in

Dat zal waarschijnlijk weer hun mooiste transfer zijn deze zomer

Hopelijk vergis ik me en toont Arnesen eens wat die kan , moet toch meer kunnen als devroe ( ook al hebben we dankzij hem een zeer goede keeper )
Vind ik leuk
Geofpurple +7239
dinsdag 26 maart 2019 om 14:09
Verscheuren kan daar gewoon geen uitspraken over doen, daar nog niet beslist is of er verder gegaan wordt met Rutten of niet. Bijkomend valt ook af te wachten wat er aan uitgaande kant gebeurd. Die posities dienen dan sowieso vervangen te worden. Men mag er toch vanuit gaan dat er een half dozijn transfers komen. Enfin dat is mijn verwachting
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws