Degryse bleef wachten op twee Rode Duivels: Jammer dat ze niet invielen

Degryse bleef wachten op twee Rode Duivels: "Jammer dat ze niet invielen"

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 12:15ma 25-03-2019 om 12:15

België heeft gedaan wat het moest doen tegen Cyprus. Het won met 0-2 na een gezapige pot voetbal. Marc Degryse had gehoopt om Hans Vanaken en Leandro Trossard in actie te zien, maar bleef op zijn honger zitten.

In de tweede helft gebeurde vrijwel niets. "Wat mij betreft, was het jammer dat Hans Vanaken en Leandro Trossard niet mochten invallen. Zij zijn nog niet echt vertrouwd met het spel van de Duivels. Spijtig dat ze geen kans kregen zich te tonen", vertelt hij in Het Laatste Nieuws.

Mede daardoor kregen we een slaapverwekkende slotfase. "Het was bij momenten aftellen naar het einde. Dit was voor iedereen een verplicht nummer. Voor spelers, toeschouwers en analisten: meer werk dan plezier. Analist zijn is niet altijd simpel. Wat moet je over dit soort wedstrijden vertellen...", mijmert Degryse.

Ook tegen Rusland was er geen speeltijd voor Vanaken en Trossard. Zij gaan dus zonder speelminuten terugkeren naar België. Tegen Cyprus warenn Januzaj, Carrasco en Praet de invallers.

Plaats een reactie

Jp Peeters +165
maandag 25 maart 2019 om 12:22
Groot gelijk Marc
Vind ik leuk
ScheveStek +2271
maandag 25 maart 2019 om 12:24
"...Analist zijn is niet altijd simpel. Wat moet je over dit soort wedstrijden vertellen..."

Ge kunt altijd over het mirakel van Vitosha beginnen!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 12:26]
Vind ik leuk
THOR4ever +3419
maandag 25 maart 2019 om 12:30
Ik had liever Dennis Praet een helft zien spelen ipv 3 minuten. Was in Genk de beste jeugdspeler van zijn generatie en krijgt nu goede kritieken in een topcompetitie.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:46
100% mee akkoord, ik zat ook ongeduldig te wachten op hun invalbeurt maar dan laat Martinez Carrasco invallen 😳 daar kan ik echt niet bij met mijn verstand, die heeft nu toch al kansen genoeg gehad om aan te tonen dat het spel van de RD niets bijbrengt ...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:47
Martinez probeert te weinig, houdt altijd vast aan zelfde spelers
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 12:49]
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:56
Ik vind ook dat hij alleen maar oog heeft voor de spelers die mee gegaan zijn naar het WK want nu er zoveel afwezige waren had hij gerust eens wat spelers van bij ons kunnen laten spelen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:04
Ga in de leer bij de Fluppe en leer alle statistieken uit het hoofd begin bij AS Roma
Vind ik leuk
Geertkeano +549
maandag 25 maart 2019 om 13:08
trossard had ik ook graag zien invallen . ma de tractor van brugge snap nie wa die in die kern doet
Vind ik leuk
Zero123 +1231
maandag 25 maart 2019 om 13:28
Huidige profvoetballer van't jaar en gouden schoen,how ja ik zeg maar iets he.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:13
Omdat je niet genoeg van voetbal kent, daarom snap je het niet. Vraag maar aan de spelers van Dortmund, Monaco, Atletico. Die zullen jou een passend antwoord geven.Groeten van iemand die het wel snapt
Vind ik leuk
Gimini +1322
maandag 25 maart 2019 om 14:29
Idd, Dat hij geen nieuwe speler liet opdraven maar eerder mislukkelingen die hij al kende verbaasde mij wel. Mss tijd dat Martinez ophoepeld , gebrek aan ambitie....Willen we een prijs pakken moet er een beter trainer aan het roer staan...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:16
Inderdaad, Carrasco en Chadli? Wanneer gaat hij eens durven, Martinez is een angsthaas. Vraag mij af waarom hij dan altijd in België zit te scouten... Trossard, Vanaken, Van Heusden...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:29
inderdaad marc zou hij zijn vriendjes alleen willen opstellen ?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:18
Spelers uit JPL zijn te min voor meneer paella!!
Vind ik leuk
woutersca +194
maandag 25 maart 2019 om 18:53
Bwah, ik had ze ook graag zien invallen maar was evenblij met Praet, Carrasco en Januzaj hoor.. wil Trossard en Vanaken nog wel eens zien presteren wat de voorgenoemde 3 hier al getoond hebben in het buitenland.. Had graag ook eens Origi gezien, of Benteke, maar je hebt maar 3 wissels. Waren er andere spelers ingevallen had een andere analist wel gezegd dat hij er graag Suske, Flupke en Mieke gezien had