De slechtste voetballer van de Jupiler Pro League? Deschacht!

"De slechtste voetballer van de Jupiler Pro League? Deschacht!"

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 12:00ma 25-03-2019 om 12:00

Olivier Deschacht heeft er een mooie carrière opzitten, maar daarin heeft hij niet alleen vrienden gemaakt. Zo wringt er duidelijk iets tussen hem en Mohamed Dahmane.

Dahmane krijgt bij RTBF de vraag wie de slechtste voetballer is waar hij in België tegen speelde. "Dat is Deschacht. Zonder zijn strijdlust, denk ik niet dat hij ooit in Eerste Klasse zou gespeeld hebben."

Ook Jelle Van Damme krijgt een veeg uit de pan. "Hij was de gemeenste. Bij een hoekschop gingen zijn handen overal". Nabil Dirar wordt dan weer genoemd als de beste speler die hij in België tegenkwam. "Hij heeft techniek, vechtlust en een ijzeren mentaliteit", geeft hij aan.

Dahmane speelde in zijn profcarrière bij onder meer Bergen, KRC Genk en Club Brugge. Op zijn 36ste doet hij het nu rustiger aan bij La Louvière Centre in de Tweede Amateurklasse. 

Plaats een reactie

maandag 25 maart 2019 om 12:02
Even wachten, kga mn pot popcorn halen . Begin maar..
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 25 maart 2019 om 12:04
Nja, vraagt hij er niet om?

Dat hij Deschacht de slechtste noemt is alvast belachelijk, maar ik laat het passeren. Maar om dan Dirar de beste te noemen.. lol :-)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:25
Ik heb popcorn met karamel, zout en nieuwe met tabasco. Kies maar.
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 25 maart 2019 om 12:26
Damn, tabasco.. Gewaagd.. :-)
Vind ik leuk
Prpldynmt +8006
maandag 25 maart 2019 om 12:04
Dahmane wie? Hij komt nog niet tot aan de enkels van onze Legendary Sportingboy!
Vind ik leuk
Zero123 +1242
maandag 25 maart 2019 om 12:08
Aangepast, dank.

Admin 2
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 12:12]
Vind ik leuk
Freddyploiks +15321
maandag 25 maart 2019 om 12:11
Niveau van de reactie alweer ‘zero’. Diegene die er het meest over spreken...
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 25 maart 2019 om 12:23
Verdorie, 'k heb het gemist! :-'(
Vind ik leuk
Freddyploiks +15321
maandag 25 maart 2019 om 12:36
Het ging over bukken en zeep oprapen, niveau nihil ofwel zero
Vind ik leuk
camargue +6555
maandag 25 maart 2019 om 17:26
als je je nog eens bukt zal hij het nog eens vertellen :)
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 25 maart 2019 om 17:48
**Puts plate in pants**
**Drops soap**
Vind ik leuk
ScheveStek +2286
maandag 25 maart 2019 om 12:20
Nog altijd een triestig figuur precies..

Deschacht heeft meer wedstrijden voor 1 club gespeeld dan Mo in zijn hele carrière!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:25
Popcorn, lekkere popcorn.
Vind ik leuk
camargue +6555
maandag 25 maart 2019 om 17:25
stop over die f**ck*ing popcorn, ben er eens heel goe ziek van geweest :)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:37
Who the fuck is Dahmane.....
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:02
Als hij 1/4 van de carrière van den Oli moest hebben gehad dan zou dat fantastisch zijn en die was op zijn 38 ste nog niet aan het uitbollen maar speelde nog wel op het hoogste niveau
Vind ik leuk
sus +2041
maandag 25 maart 2019 om 13:52
jaja mohamed...
ik moet net niet kotsen van je uitspraak....
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:00
Is er nog popcorn?
Vind ik leuk
Kingambo +2983
maandag 25 maart 2019 om 14:42
Ja maar gezien uw nickname komt gij met uw handen niet in die popcorn pot
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 17:35
Als meneer nu in 2e amateur speelt en deschacht niet ? Wie is er dan beter ? Hahaha
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:18
En dan nog 2 jaar jonger
Vind ik leuk
Julien +1365
maandag 25 maart 2019 om 18:32
Kunnen we na de taalgrens ook geen voetbalgrens trekken in dit landje, zodat we ons niets hoeven aan te trekken van het debiele gedoe aan de andere kant van Samber en Maas ?
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 19:50
Vraag aan 100 000 voetballiefhebbers of ze Deschacht kennen. Vraag ze dan of ze Dah Daheu Euh Dahmane kennen. Ik denk wel te weten dat er veel meer voetballers Deschacht kennen en niet Dahmane, dan omgekeerd. Dan is de vraag, wie was er de slechtste voetballer? Diegene die bijna iedereen kent en die een mooi palmares bij elkaar gevoetbald heeft, of diegene die weinige voetballiefhebbers kennen? I rest my case. In het artikel lees ik het relaas van een gefrustreerde ziel! Er zal wel een reden zijn dat Deschacht tot voor kort in eerste klasse speelde en Dah Daheu euh Dahmane bij de amateurs. Niet omdat hij beter is dan Deschacht. Een beetje respect van die kerel is hier wel op zijn plaats.
Vind ik leuk
Mckenzie +4946
dinsdag 26 maart 2019 om 07:19
Idiote vraag.
Vind ik leuk