Welke Belgische topclub slaat toe? 'Markovic gratis op te pikken bij Liverpool'

Welke Belgische topclub slaat toe? 'Markovic gratis op te pikken bij Liverpool'

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 11:47ma 25-03-2019 om 11:47

RSC Anderlecht beleefde vorig seizoen nog best veel plezier aan de huur van Lazar Markovic. Nadien ging de Serviër bij Fulham aan de slag, maar daar vertrekt hij alweer na dit seizoen. Wie weet liggen er wel kansen voor de Belgische top.

The Boot Room schrijft namelijk dat Fulham niet zal verdergaan met Markovic, die op huurbasis overkwam van Liverpool FC. Aangezien de Londenaren op degraderen staan, lijkt een verlengd verblijf niet aan de orde.

Indien het contract van Markovic niet verlengd wordt door Liverpool, waar het niet naar uitziet, dan is de 25-jarige flankaanvaller komende zomer transfervrij. Dat kan wel eens interessant zijn voor Anderlecht en co.

Buitenkans
Vorige zomer probeerde paars-wit Markovic al eens terug te halen, maar die deal sprong last-minute alsnog af. Met de komst van Frank Arnesen mikt Anderlecht nu vooral op jonge talenten, maar mogelijks is een transfervrije Markovic ook een interessante piste.

Poll

Zou hij een aanwinst zijn voor de Belgische topclubs?

(503 stemmen)

Plaats een reactie

maandag 25 maart 2019 om 11:50
Jonge talenten ok, maar 25 is toch ook niet oud en bewijs eigelijk ondanks zijn conditie toch bij de top van de JPL te zijn en kan dit zeker ontgroeien, zelf ben ik geen fan van huren zoals Anderlecht deed met hem en Bolasie maar je kunt er niet omheen dat op korte termijn resultaten je de kans geven om op lange termijn te gaan zoeken.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 11:50]
Vind ik leuk
Patfey +6460
maandag 25 maart 2019 om 14:47
Probleem zou wel eens salaris kunnen zijn
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:50
Altijd welkom hier in Westerlo!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:52
Als ze slim zijn verbranden ze hun handen en portemonnee daar niet aan.
Vind ik leuk
FcRazor +1660
maandag 25 maart 2019 om 11:57
Daar gaan we weer met de zever over markovic. Is de investering niet waard. Heeft niks bewezen de afgelopen jaren. Zal een serieus loon willen wat weer zwaar gaat wegen op het budget. Afblijven!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:12
Binnenhalen. Moest er al lang geweest zijn. 💜💜
Vind ik leuk
ScheveStek +2286
maandag 25 maart 2019 om 12:21
Komaan Moeskroen!
Vind ik leuk
Mario_ +2024
maandag 25 maart 2019 om 12:29
Zal absoluut een aanwinst zijn, maar zelfs op huurbasis was hij amper te vinden om naar JPL te komen. Qua loon kunnen de ploegen hier niet tippen aan de andere competities.
Net zoals voor vele andere spelers is naast het loon ook de JPL niet interessant genoeg. De beteren willen hogerop, dus moeten we spelers zoeken in competities die lager aangeschreven staan......
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:26
Als hij veel wil verdienen,zal hij toch een beetje moeten beginnen spelen,dat is het enige dat hij op Anderlecht na,de laatste jaren niet heeft gedaan.
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2245
maandag 25 maart 2019 om 13:46
Bij Liverpool heeft Markovic een jaarloon van 3,9 miljoen pond of iets meer dan 4,5 miljoen Euro zonder premies of bonussen.
Volgens mij zijn ze op de redactie van VP iets optimistischer dan ikzelf dat Lazar volgend seizoen in de JPL speelt. ;-)
Vind ik leuk
Gheintje +268
maandag 25 maart 2019 om 14:55
Waarom ni bij den antwerp? D'onofrio kan toch goei zaakskes doen?
Vind ik leuk
Heppen1J +938
maandag 25 maart 2019 om 16:02
Markovic is als hij top is een meerwaarde dan Trebel wat heeft
hij al laten zien na zijn vet con trakt is en blijft een buitenkansje
Vind ik leuk
firedwarf +4254