Vranjes heeft nog fans bij Anderlecht: Hij is geen slechte jongen

Vranjes heeft nog fans bij Anderlecht: "Hij is geen slechte jongen"

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 09:45ma 25-03-2019 om 09:45

Ognjen Vranjes heeft zich in zijn prille carrière bij Anderlecht niet populair gemaakt. Met enkele acties naast het veld heeft hij zich ook buitenspel gezet. Hij werd dan ook meermaals als "dom" omschreven. Thomas Didillon verdedigt hem echter.

“Wat heeft hij gedaan dat hij als dom moet worden gezien", vraagt Diddilon zich af in Het Nieuwsblad. "Een tatoeage gezet? Ik zet mijn tatoeages voor mezelf. Ik vind het ongelooflijk dat we iemand aanvallen die toch vrij is te doen met zijn lichaam wat hij wil. Dat schokt me", vertelt de doelman.

"Ogni is geen slechte jongen. Hij was onhandig, maar dat was ik ook met die uitspraak over de barakis(Didillons uithaal naar de fans van Standard, nvdr.). Mocht hij tot nu toe titularis zijn geweest en al die maanden top hebben gespeeld, wat zou er dan nog over hem gezegd worden? Niets. En dat is triest", geeft Didillon aan.

Plaats een reactie

Wankstar123 +2627
maandag 25 maart 2019 om 09:50
Heeft hier wel gelijk.
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 25 maart 2019 om 09:53
Klopt, maar hij geeft zelf ook wel aan dat hij niets heeft gedaan om die perceptie tegen te werken...
Hij heeft niet top gespeeld en hij is geen titularis. Mijn baas houdt me ook niet aan boord voor wat ik potentieel in de toekomst goed zou kunnen doen, al helemaal niet als het ernaar uit ziet dat die ooit er nooit aan zit te komen...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 09:59
Een betere begeleiding van in begin als ze naar de ploeg getransfereerd worden en ook als ze fouten maken op en NAAST het veld, en hen niet direct afschrijven
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 11:50
En op tijd z'n pampertje aandoen en op z'n rugje wrijven om z'n boertje te laten. Zet jouw baas ook iemand bij je die je constant moet begeleiden ondanks je megawedde? Als je (een)foutje(s) maakt zegt hij dan ook dat geeft niet, we gaan jouw niet afschrijven hoor, we verwachten maar volgend jaar rendement van jou.En dat je mijn bedrijf in een een slecht daglicht stelt en openlijk opkomt voor een buitenlandse concurrent ach dat zijn jeugdzonden hé....
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 25 maart 2019 om 14:48
Misschien gewoon op voorhand al eens met die kerel praten, voor je hem koopt. Ik hoop iig toch dat ze dat niet hebben gedaan. 10 minuten met die gast in ene kamer en ik weet genoeg...
Vind ik leuk
Figaro +352
maandag 25 maart 2019 om 10:17
Wat heeft hij gedaan dat hij als dom moet worden aanzien? 😂
Op zijn leeftijd dickpics sturen naar een getrouwde vrouw getuigt volgens mij niet van een erg groot intellect.
Vind ik leuk
Wankstar123 +2627
maandag 25 maart 2019 om 10:46
Kan je niet goedpraten maar er zijn ergere dingen in het leven.
Vind ik leuk
Figaro +352
maandag 25 maart 2019 om 10:49
Ik zeg ook niet dat het erg is, wel dom.
Vind ik leuk
Wim1966 +2169
maandag 25 maart 2019 om 11:02
Hij kwam enkele keren nogal negatief in de pers door zaken die als dom kunnen bestempeld worden.
Maar Anderlecht heeft net zo dom gereageerd door hem te bestraffen voor zaken die niets met zijn prestaties op het veld hebben te maken (door de pers opgeklopt) terwijl ze hem, in mijn ogen, goed kunnen gebruiken, puur defensief.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:41
Goeie spelers hebben soms een vijs los,dat is toch algemeen geweten.
Vind ik leuk
K1908 +2991
maandag 25 maart 2019 om 14:49
Een hoek af kan best, het hoeft geen ronde tafel te zijn...
Vind ik leuk