Carrasco heeft genoeg van Chinees avontuur: Wil terug naar Europa

Carrasco heeft genoeg van Chinees avontuur: "Wil terug naar Europa"

Gepubliceerd: maandag 25 maart 2019 om 07:30ma 25-03-2019 om 07:30

Laatste update: maandag 25 maart 2019 om 07:34ma 25-03-2019 om 07:34

Yannick Carrasco mocht afgelopen zondag nog eens proeven van Europees voetbal. Het heeft ook gesmaakt, zo blijkt. De flankaanvaller wil graag vertrekken uit China.

Dat onthult hij bij Het Laatste Nieuws. Na anderhalf jaar China wil hij vertrekken. "Ik zou graag terugkeren naar Europa", geeft hij aan. Dat wilde hij afgelopen winter al, maar een akkoord werd er niet gevonden. "Er waren nochtans een pak ploegen geïnteresseerd. We hebben geprobeerd om een oplossing te vinden, zodat ik kon vertrekken. Maar ik begrijp Dalian Yifang ook. Het wilde dat ik bleef", klinkt het.

Al wil hij ook geen vertrek forceren bij zijn club. "Maar voor alle duidelijkheid: ik voel me nog steeds goed in China. Dat ik dezer dagen mijn basisplek bij de Rode Duivels kwijt ben? In zo'n ploeg kan dat gebeuren. Met die concurrentie zal er altijd een moment zijn dat je niet veel speelt", besluit Carrasco.

Carrasco heeft nog een contract tot eind 2022 bij Dalian Yifang. Afgelopen winter toonde onder andere Arsenal interesse in Carrasco.

Plaats een reactie

Freddyploiks +15301
maandag 25 maart 2019 om 08:51
Zou het eten er niet lekker zijn? Loon te magertjes? De vrouwen te klein? Te weinig zon? Yannick toch, heeft niemand je gewaarschuwd? Sukkel.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18210
maandag 25 maart 2019 om 11:31
Het zou pas echt een sukkel zijn als hij Noémie laat staan voor een andere vrouw.
Vind ik leuk
Wim1966 +2169
maandag 25 maart 2019 om 11:12
Thorgan werd gevraagd en na Rusland overal verder gepromoot maar tegen Cyprus kregen we toch een heel andere speler te zien met veel afval in zijn spel. Hetzelfde geldt trouwens voor Tielemans.
Die jongens moeten nog bevestigen en graag ook eens tegen een stevige tegenstander.
Ik zou Carrasco helemaal nog niet afschrijven als de vaste linkerflank.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 11:13]
Vind ik leuk
Amongoth +300
maandag 25 maart 2019 om 11:24
Als hij maar blijft waar hij is, was een goede speler in zijn beginperiode bij Atletico, na de zever met Simeone, meer dan een dikke ramp. Bij de rode duivels niet echt veel van gezien, buiten zich vast lopen. Is voor mij één van de mindere spelers bij de RD. Er staan er te wachten met veel meer in hun mars, als ze moeite doen.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:39
Typisch Belgisch om iemand te vlug de hemel in te prijzen... Daarna zijn ze er als de kippen bij om diezelfde persoon de grond in te boren.Neem nuTielemans. Komt net boven water bij Leicester, 1 goede match bij de nationale ploeg en plots de grote patron, 20 keer beter dan Vanaken en noem maar op. Laat die gast eens rustig rijpen en stelselmatig spelen bij de RD
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:56
indd compleet fout, is sowieso wel 50x beter als Vanaken
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 14:50
Zet uw paars brilletje af, als Vanaken niet mag invallen kan hij het tegendeel niet bewijzen. Als ik zo kortzichtig zou zijn als jij kan ik zeggen dat je de matchen club-monaco en Monaco-club eens moet bekijken. Daar was Vanaken 100 keer beter dan Tielemans.
Maar daar gaat het helemaal niet over.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:00
Ik voel me daar goed maar ik wil vertrekken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws