Batshuayi na eenvoudige zege tegen Cyprus: “Hadden zware benen”

Batshuayi na eenvoudige zege tegen Cyprus: “Hadden zware benen”

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 23:42zo 24-03-2019 om 23:42

Laatste update: zondag 24 maart 2019 om 23:51zo 24-03-2019 om 23:51

De Rode Duivels wonnen zondag met 0-2 van Cyprus. Michy Batshuayi nam de tweede Belgische goal voor zijn rekening. Na de match was de vervanger van Romelu Lukaku een tevreden man. 

Batschuayi maakte zondag zijn dertiende treffer voor de nationale ploeg. "Ik ben heel blij voor mezelf en voor de ploeg. De omstandigheden waren niet evident. Het terrein was heel moeilijk en we hadden moeite om de bal te controleren", noteerde Het Nieuwsblad uit de mond van de aanvaller.

Een spektakelmatch werd Cyprus - België niet. "We hadden ook zware benen, omdat we niet lang geleden hadden gespeeld. Maar we zijn efficiënt geweest en beloond voor onze inspanningen. Een goal scoren doet altijd deugd, het is het brood en water van een aanvaller. We moeten absoluut deze groep winnen. We moeten blijven werken, dan worden we beloond."

Lees ook: Honderdman Hazard: “Geen grootste prestatie, maar job volbracht”

Plaats een reactie

maandag 25 maart 2019 om 00:07
Heeft weer aangetoond dat hij een goede reserve is maar meer ook niet en zo denken ze er bij de meeste clubs waar hij gespeeld heeft ook blijkbaar over .
Vind ik leuk
dethklok28 +5725
maandag 25 maart 2019 om 06:57
Enkel bij Chelsea en Valencia geen basisspeler. Dus zever maar verder.
Ik ben mensen zo beu.
Het is altijd ik ben voor die dus ik ga anti de andere doen.
Kleine kindjes doen dat ook.
En blijkbaar maakt dat niet uit of het nu sport of politiek is. Hoop kinderachtige berichten.
Ik hou van die dus ik ga concurrenten in slecht daglicht plaatsen.
Kotsen doe ik ervan.

Nee Ward niet per se op u bedoeld, al doe je met dit bericht gewoon mee.
Op Nederlandse VP gedraagt 90 procent zich zo.
Vind ik leuk
TageMeister +9210
maandag 25 maart 2019 om 07:06
Vreemde uithaal ik kan mij perfect vinden in de reactie van Ward.


Vind ik leuk
dethklok28 +5725
maandag 25 maart 2019 om 07:34
Standard, marseille, Chelsea, Valencia, Dortmund en crystal palace.

Basisspeler bij 4. Valencia bankzitter (hoewel hij daar maar een half jaar was en de éérste maanden ook in de ploeg stond) en Chelsea speelbal als huurling zoals KDB en Lukaku ook waren.

Ward zegt " zo denken ze er bij de meeste ploegen ook over. "
Dat is dus onzin. Hij zegt 1 zin en die is bewijsbaar fout. En als jij je daarin kan vinden dan doe je al net zo kinds.

En vreemde uithaal? Lees jij berichten? Of val je gewoon uit de lucht? Elk topic is tegenwoordig zo. Iets eerlijk beoordelen gaat precies niet meer. Zit altijd agenda achter. EDIT bijna altijd.
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 08:28]
Vind ik leuk
TageMeister +9210
maandag 25 maart 2019 om 07:52
Zit niets achter bij mij...
Vind ik leuk
dethklok28 +5725
maandag 25 maart 2019 om 08:28
Akkoord. Moet bijna altijd zeggen. En ik had het ook niet over u.
Vind ik leuk
Freddyploiks +15321
maandag 25 maart 2019 om 08:54
Ik wil mij niet moeien, maar ga dit toch doen...🙃 Je kan toch niet zeggen dat zijn laatste seizoenen geslaagd waren? Na Marseille hebben we toch te weinig gezien? Mits de juiste ingesteldheid stond die toch al verder?
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 08:56]
Vind ik leuk
TageMeister +9210
maandag 25 maart 2019 om 09:32
Het probleem is zijn(natuurlijke) nonchalance en het feit dat hij héél goed kan invallen . Da laatste had Mertens ook en dat zijn spelers die dan sneller naar de bank herverwezen worden .
Vind ik leuk
Freddyploiks +15321
maandag 25 maart 2019 om 09:35
Mertens was inderdaad heel erg zwak, bijna altijd als hij mag starten...
Vind ik leuk
TageMeister +9210
maandag 25 maart 2019 om 09:40
en vaak zo goed als invaller...vreemd é
Vind ik leuk
dethklok28 +5725
maandag 25 maart 2019 om 10:02
Euhm Dortmund is na Marseille. En zo lang is dat niet geleden he. Dat was vorig seizoen. Dit seizoen gestart bij Valencia en ondertussen in de ploeg bij Palace.
Dat hij niet verder staat ligt meer aan Chelsea als bij hem.
Mag ik u eraan herinneren dat de eerste jaren Lukaku bij Chelsea kwam hij ook twee maal naar Everton en 1 keer West brom gestuurd is. Die had ook verder gestaan als het niet aan Chelsea lag.
(Ja verder want zoveel prijzen heeft hij ook niet he.)

Enkel Valencia is bij batsman mislukt. Maar komt in een ploeg die niet draaide en wordt uiteindelijk naast de ploeg gezet voor een jeugdproduct. Op slechte momenten is een jeugdproduct zetten een goede manier om de supporters aan je kant te houden.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:47
Als hij zo goed is waarom heeft Borussia dan de transfersom niet betaald ?
Vind ik leuk
dethklok28 +5725
maandag 25 maart 2019 om 11:39
Omdat Dortmund een opleidingsploeg is die niet snel 40 miljoen of meer betaald voor een speler...
Daarboven ging bij Chelsea nieuwe trainer komen en eindigde Batshuayi met een blessure.
Watzke (voorzitter dortmund) wilde Batshuayi trouwens wel aankopen. Maar ze hadden geen aankoopoptie. Dus ze moesten sowieso wachten tot einde van het seizoen. En toen koos michy anders.

Dit kan je opzoeken hoor, mss doen. Komt anders zo dom over.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 12:47
Opgezocht op VP of soortgelijke zeker , als hij echt een aanbieding had gekregen van Dortmund had hij die toch zeker aangenomen en anders is hij nog dommer dan ik dacht . En het is niet omdat men iets misschien niet weet dat men dom is dacht ik zo
Vind ik leuk
dethklok28 +5725
maandag 25 maart 2019 om 13:33
Ik zeg niet dat je dom bent. Dat staat er niet. Ik zeg dat komt dom over.
Ben ik de enige die voor hij iets schrijft die ff checkt of mijn details juist zijn?

Dortmund had geen aankoopoptie. En ging Batshuayi niet aankopen voor 40 miljoen. En zonder akkoord met Chelsea kunnen ze Michy geen voorstel doen. Maar Watzke wilde hem wel houden.
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 18:22
Oke mis verstaan , ik heb gelezen "en toen koos Michy anders" waaruit ik verstond dat jij bedoelde dat hij zelf de keuze had voor Dortmund sorry (toch een beetje dom zeker 👍)
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws