Honderdman Hazard: “Geen grootste prestatie, maar job volbracht”

Honderdman Hazard: “Geen grootste prestatie, maar job volbracht”

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 23:14zo 24-03-2019 om 23:14

Laatste update: zondag 24 maart 2019 om 23:22zo 24-03-2019 om 23:22

Eden Hazard zit aan honderd interlands voor België. Zondag scoorde het feestvarken de openingsgoal tegen Cyprus. Uiteindelijk wonnen de Rode Duivels met 0-2. Dat maakte Hazard blij.

"Ik hoop dat er nog veel wedstrijden en goals die tot een overwinning leiden, zullen volgen”, noteerde Het Laatste Nieuws uit de mond van Hazard. “Na het tweede doelpunt hadden we de match in handen - we hadden controle."

"Het was geen grootse prestatie, mede dankzij het moeilijk te bespelen veld. Maar we hebben onze job volbracht. We hebben getoond dat we ook deze wedstrijden serieus nemen. Iedereen gaf op het veld het maximale.”

Hazard is pas de derde speler ooit die honderd interland speelde voor de Belgische nationale ploeg. Jan Vertonghen en Axel Witsel gingen de winger van Chelsea voor bij de Rode Duivels. Door blessureleed kon Witsel tegen Cyprus niet in actie komen. 

Lees ook: Hazard leidt Rode Duivels in honderdste interland naar zege tegen Cyprus

Plaats een reactie

zondag 24 maart 2019 om 23:48
En daarmee is alles gezegd, na de 0-2 zaten er al veel met hun gedachten bij de volgende competitiematch, breng dan wat jong geweld in dat zich nog wil tonen ...
Vind ik leuk
Hhti +1706
maandag 25 maart 2019 om 02:44
Waar waren die spelers die tegen Rusland zo bewierookt werden? De 6 en de 8 werden zo weggespeeld in de 2de helft dat het beschamend was om naar te kijken. We zullen diep vallen als deze spelers blijven staan. Hier moesten dergelijke spelers een statement getoond hebben door een andere ruimere zege te boeken dan wat ik nu gezien heb. Ben ik streng, denk het niet. Men zou beter streng zijn voor zichzelf!!
[Reactie gewijzigd op maandag 25 maart 2019 om 02:45]
Vind ik leuk
Mckenzie +4890
maandag 25 maart 2019 om 07:13
Weggespeeld? Jij ziet toch rare dingen, hoor. Het was vanaf het tweede doelpunt vooral een saaie en ongeïnspireerde wedstrijd tegen een hoop verdedigers. Niemand speelde echt goed, maar niemand werd weggespeeld! Cyprus ook niet.
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2171
maandag 25 maart 2019 om 07:47
Niet akkoord!
Mij hebben ze volledig weggespeeld gisteren want ik heb de tweede helft niet meer gekeken. :-)
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 10:24
Het is heel moeilijk om spetterend voetbal te spelen tegen een ploeg die zelf niet kan aanvallen en vooral aan verdedigen denkt.Dit was anti-voetbal van de Cyprioten. De Russ en hebben echt gevoetbald zoals de Jappen en de Brazilianen dat gedaan hebben! En je hebt het resultaat gezien!!!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws