Raes (65) bedankt voor pensioen: Ik blijf werken voor VRT en Proximus

Raes (65) bedankt voor pensioen: "Ik blijf werken voor VRT en Proximus"

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 18:30zo 24-03-2019 om 18:30

Laatste update: zondag 24 maart 2019 om 18:51zo 24-03-2019 om 18:51

Frank Raes wordt dit jaar 65, maar hij gaat nog niet op pensioen. Bij Radio 1 kijkt hij terug op zijn carrière en zijn avonturen in 'Extra Time'. Met dat programma wil hij absoluut niet stoppen.

Raes gaat niet op pensioen, zo verduidelijkt hij. "Ik zit daar bij 'Extra Time' echt in mijn biotoop. Ik ben ook nooit nerveus voor dat programma, al merk je wel een soort spanning. Als het misloopt, dan moet je oplettend zijn. Maar ik doe dat graag, mensen doen praten en modereren."

"Ik moet vooral de anderen aan de praat houden", geeft hij aan. "Ik spreek ook vooraf niet met de gasten, want de beste dingen komen vanzelf. Wij spreken niets af, dat is mijn grote trots. Er is geen script. Mulder, Joos, Vandenbempt, die hebben allemaal hun eigen persoonlijkheid. Het is bijna allemaal improvisatie, al weet ik natuurlijk welke beelden we hebben klaargezet"

Een stap opzij zetten zit er voorlopig niet in voor Raes. "Ik wil nog blijven werken en doe op 1 mei ook de bekerfinale. Ik blijf commentaar geven voor de VRT, maar ook voor Proximus."

Poll

Ben jij fan van Raes?

(5547 stemmen)

Plaats een reactie

Joewie +723
zondag 24 maart 2019 om 19:10
Daarom heb ik dus Telenet... 😁
Vind ik leuk
firedwarf +4254
zondag 24 maart 2019 om 19:20
man man man miserie miserie miserie...
Vind ik leuk
MadMigi +33
zondag 24 maart 2019 om 19:25
't Is geen Rik hé... Al waren de laatste jaren ook niet meer vd kwaliteit ervoor. Mr toch nog beter dan vele anderen.
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2245
zondag 24 maart 2019 om 19:27
En ik maar denken dat ik de enige zou zijn die "Nee" ging stemmen. :-)
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:32
Zolang Frank “Extra time” doet heb ik geen probleem, goed zelfs. Een match van live commentaar voorzien...nee, liever niet. Zit er dikwijls naast, dat zou hij beter aan anderen overlaten.
Vind ik leuk
sus +2041
zondag 24 maart 2019 om 19:40
allemaal proximus opzeggen....
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 19:41
Hij is geen top reporter maar veel beter dan de rest die achterop hinkt..
Vind ik leuk
w-b forever +2065
zondag 24 maart 2019 om 19:54
Tja als uw vrouw vrt heet zijn we hier meteen uitgepraat.
Vind ik leuk
Heppen1J +938
zondag 24 maart 2019 om 20:02
Kunnen julie die man toch op zijn kap zitten wie is beter dan hem?
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 23:10
Al de anderen zijn beter....
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 02:01
LoL !
Vind ik leuk
w-b forever +2065
zondag 24 maart 2019 om 20:09
Een vleugje humor ge moet dat eens opzoeken wat dat betekent want dat is u precies niet bekend.
Vind ik leuk
hoekschop +4407
zondag 24 maart 2019 om 21:03
Goed zo Frank. Ik hoop dat ik op mijn 65 ste nog even goed mee kan.
Vind ik leuk
Kingambo +2983
zondag 24 maart 2019 om 22:40
Doeme toch
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 22:49
Improvisatie : met beelden die al via diverse kanalen bekeken en plat geanalyseerd zijn, nog eens opgewarmde kost van maken. Wauw.
Dezelfde analysten bijna allemaal...
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 02:00
En het loopt zo dikwijls mis ! Onderbreken voor een prul ben je sterk in . Denkt echt dat mensen die voor de buis zitten een ' verduidelijking " nodig hebben telkens wanneer hij het nodig vind iets te " verduidelijken " ! En dan zwijgen we van de bloopers wanneer hij een match doet !!!
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 15:18
Nog altijd beter dan beterweeter van een Joos
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws