Antwerp verliest opnieuw een oefenmatch, Owusu eraf met rode kaart

Antwerp verliest opnieuw een oefenmatch, Owusu eraf met rode kaart

Gepubliceerd: zondag 24 maart 2019 om 18:00zo 24-03-2019 om 18:00

Antwerp verloor eerder deze week al een oefenmatch van NAC Breda (0-2), maar voegde daar zaterdagavond een tweede nederlaag aan toe. Union was te sterk met 1-3.

Het oefenduel duurde liefst 120 minuten, vier periodes van telkens een halfuur. Antwerp kwam snel op achterstand via de Malinese topschutter Niakaté. Antwerp reageerde wel met enkele open kansen, maar dat zorgde niet voor een doelpunt.

Na een saai tweede kwart bracht het derde kwart wél opwinding. Owusu kreeg een rode kaart te zien. In de slotfase liep het helemaal mis met nog twee goals van Besuschkov voor de bezoekers. Jelle Van Damme maakte nog de eerredder met het hoofd.

1ste kwart: De Winter, Yatabaré, Arslanagic, Van Damme, Juklerod, Haroun, Simao, Hairemans, Lamkel Ze, Baby en Owusu

2e kwart: De Winter, Yatabaré, Arslanagic, Borges, Juklerod, Haroun, Simao, Hairemans, Lamkel Zé, Baby en Owusu.

3e kwart: De Winter, Nazaryna, Batubinsika, Van Damme, Seck, Govea, Hairemans, Refaelov, Lamkel Ze, Rodrigues en Owusu.

4e kwart: De Winter, Nazaryna, Batubinsika, Van Damme, Seck, Govea, Hairemans, Refaelov, Adilson, Rodrigues en Owusu.

Plaats een reactie

zondag 24 maart 2019 om 18:05
Wat steken die uit zeg? Ik zou eigenlijk graag Hein Vanhaezebrouck zien bij Antwerp. Ondanks z'n mislukte passage bij Anderlecht blijft hij toch een topcoach.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 18:54
Kzou wim eerst kans geve
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 18:54]
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2245
zondag 24 maart 2019 om 19:23
Dit soort van oefenwedstrijden zijn er enkel om van alles en nog wat uit te proberen, de uitslag is daarin van minder belang.
Daarnaast zijn we nog altijd in het zelfde bedje ziek en daarmee bedoel ik een nijpend gebrek aan efficiëntie en scorend vermogen.
Dat was de laatste weken ook weer heel duidelijk met onder andere onnodige verlieswedstrijden tegen Anderlecht en Kortrijk.
Voorin heeft Antwerp enkel Mbokani als volwaardige spits, de andere jongens werken misschien wel hard maar komen verder amper aan zijn enkels.
En verder een onuitgegeven verdediging en een paar jongens die amper of geen wedstrijdritme hebben. In een wedstrijd van 4 x 30 minuten is het dan niet helemaal onlogisch dat er precies in dat laatste kwart nog een paar doelpunten vallen.

Maar wat Vanhaezebrouck betreft; Daar zit volgens mij echt niemand op te wachten bij Antwerp.
En ik in elk geval al niet.
Vind ik leuk
w-b forever +2065
zondag 24 maart 2019 om 19:57
Op den bosuil zijn ze precies al helemaal klaar voor po1.
Vind ik leuk
Lupo +616
zondag 24 maart 2019 om 21:49
tja klaar zijn voor P O 2 is dan weer niet nodig
Vind ik leuk
1880 +490
zondag 24 maart 2019 om 23:36
Dit zijn gewoon oefenwedstrijden.
Zie maar dat jullie jullie ploegske hun “handjes” proper kunnen houden Mr W-B 😉.

Dat zal al een stukje moeilijker worden dan jullie tweede keeper belachelijk te maken thuis tegen Kortrijk .....

Shame on you!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws