Rode Duivel weet zijn kans niet te grijpen: 'Hij speelde niet zijn beste match'

Rode Duivel weet zijn kans niet te grijpen: 'Hij speelde niet zijn beste match'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 13:00vr 22-03-2019 om 13:00

De Rode Duivels waren donderdag ondanks een reeks belangrijke afwezigen met 3-1 te sterk voor concurrent Rusland. Waar sommigen hun kans grepen, kon Batshuayi niet helemaal overtuigen als stand-in van Romelu Lukaku. Dat oordeelt Het Nieuwsblad.

'Geen goal voor Batsman, wel een assist. Al was die voor discussie vatbaar. Een mislukte controle na een voorzet van Mertens viel voor de voeten van uitblinker Eden Hazard, die zijn tweede van de avond binnenjaste', luidt het verdict over het optreden van Batshuayi. VoetbalPrimeur.be was met een onvoldoende eveneens kritisch op Batshuayi.

Het Nieuwsblad benadrukte wel dat Batshuayi nu ook weer niet helemaal onzichtbaar. 'Batshuayi speelde niet zijn beste partij maar was wel twee keer dicht bij een goal. Eén keer haalde Dzhikiya een bal van de lijn, na rust trof hij de paal. Vooral die tweede kans was zijn eigen verdienste. Het schot tegen de paal kwam er op een moment dat de Belgen nauwelijks doelgevaar creëerden.'

Plaats een reactie

Wankstar123 +2685
vrijdag 22 maart 2019 om 13:18
Voetbalprimeur.be was eveneens ook kritisch. Lachertje
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:53
Als Lukaku gekwetst is, is Batsman de eerste keuze, wie ga je daar anders posteren ? En zo slecht vond ik hem gisteren niet, alleen is hij blijkbaar efficiënter als hij moet invallen ...
Vind ik leuk
JeffPaeter +149
vrijdag 22 maart 2019 om 14:34
Origi verdient een kans. Bij Crystal Palace had hij ook in de basis gestaan. Hij is meer doelgericht dan Batsman
Vind ik leuk
THOR4ever +3441
vrijdag 22 maart 2019 om 13:56
Ze moeten natuurlijk ook anders spelen met hem in de spits wat ze niet altijd gedaan hebben. Nog regelmatig hoge ballen zijn richting uit alsof hij Lukaku is.
Vind ik leuk
Geertkeano +549
vrijdag 22 maart 2019 om 14:13
Vind het straf als lukaku zo een nonmatch speelt dan is er overal kritiek nu Nie awel de balaaname van batsch is nog 100 keer slechter als die va' lukaku
Vind ik leuk
Daydreamer +7005
vrijdag 22 maart 2019 om 15:06
Tja, mij lijkt dat logisch... Heeft toch gewoon te maken met mogelijkheden, perceptie en de verwachting die gecreeerd wordt? Van iemand met een transferprijs, loon en status zoals Lukaku mag je toch meer verwachten dan iemand die enkele treden lager staat... In een bedrijf verwachten ze van een ploegbaas toch ook meer dan van een arbeider!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 15:07]
Vind ik leuk
Patfey +6472
vrijdag 22 maart 2019 om 17:46
Niet als die arbeider de functie van ploegbaas krijgt.
Vind ik leuk
Daydreamer +7005
zaterdag 23 maart 2019 om 12:23
En dan ook als ploegbaas betaald krijgt!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws