Courtois komt met boodschap na blunder: 'Uit fouten blijven we leren'

Courtois komt met boodschap na blunder: 'Uit fouten blijven we leren'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 10:46vr 22-03-2019 om 10:46

Laatste update: vrijdag 22 maart 2019 om 10:50vr 22-03-2019 om 10:50

Thibaut Courtois zit in een dipje. De sluitpost moet bij Real Madrid genoegen nemen met een reserverol en bij de Rode Duivels ging hij de fout in tegen Rusland. Courtois reageert voor het eerst na zijn blunder.

De Rode Duivels wonnen de wedstrijd wel met 3-1. Na de 1-0 van Youri Tielemans, ging Courtois echter zwaar de fout in. De goalie wilde uitvoetballen en verloor de bal, waarna Rusland gemakkelijk de gelijkmaker kon binnenleggen. Eden Hazard zette de situatie vlak voor rust recht door een strafschop te scoren.

Courtois reageert op sociale media voor het eerst na zijn stevige blunder. ‘Uit fouten blijven we leren. Blij met de 3 punten en de fantastische team spirit. Bedankt fans! Op naar Cyprus’, klinkt het. De doelman wordt alvast gesteund door zijn ploegmakkers.

Plaats een reactie

Dan4red +1249
vrijdag 22 maart 2019 om 10:54
moet kunnen...wie maakt er geen fouten?
Vind ik leuk
TageMeister +9325
vrijdag 22 maart 2019 om 10:59
Degreyse ?

Ale zal hij zelf vinden
Vind ik leuk
Quizmaster +1139
vrijdag 22 maart 2019 om 12:54
Zolang het geen punten kost is het uiteindelijk ook geen ramp!
Hij blijft wereldkasse
Vind ik leuk
Toerevla +105
vrijdag 22 maart 2019 om 13:15
Meer met je hoofd denken, minder met je piemel. Dan komt alles terug goed.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:57
Belachelijke reactie!!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:31
Ja hij ga tussen al die mannen zeker me Zenne piemel denken 🙄 wie da niks doe kan ook niks verkeerd doen , hij heeft fout gemaakt maar hij geeft dat tenminste toe , er zijn er bij die het altijd op een ander steken ook al is duidelijk dat hun eigen schuld is .
Vind ik leuk
Toerevla +105
vrijdag 22 maart 2019 om 19:18
Lees tussen de regels. De man is bezig met jetset. Z'n gebrek aan professionaliteit en het gevoel ongenaakbaar te zijn, zie je de laatste seizoenen terug in z'n spel. Plaats alles in z'n context aub.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:26
Thibo zit gewoon in een mindere periode,kan gebeuren,maar ik vond het er wel een beetje over van deV.T.M. commentator om hem keer op keer de beste van de wereld te noemen,een van de beste,ja zeker,maar er zijn nog heel goeie doelmannen op deze wereldbol.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws