Ronaldo krijgt boete voor 'cojones-gebaar' en is er gewoon bij tegen Ajax

Ronaldo krijgt boete voor 'cojones-gebaar' en is er gewoon bij tegen Ajax

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 16:21do 21-03-2019 om 16:21

Juventus haalt opgelucht adem. Cristiano Ronaldo is door de UEFA beboet voor zijn 'cojones-gebaar' tegen Atlético Madrid, maar ontloopt een schorsing.

Volgens Sportmediaset is Ronaldo bestraft op basis van artikel 11. Er werd gespeculeerd dat Ronaldo wegens zijn gebaar mogelijk geschorst zou worden voor de eerste Champions League-kwartfinale tegen Ajax. Dat is dus niet het geval. Wel krijgt de Portugees een boete van twintigduizend euro.

In de return van de achtste finale was Ronaldo met drie goals hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de eliminatie van Atletico Madrid, dat de heenwedstrijd nog met 2-0 had gewonnen. De Portugees vierde zijn hattrick door zijn 'cojones' te tonen. Daarmee nam hij Atlético-trainer Diego Simeone op de hak, die drie weken daarvoor precies zo juichte nadat zijn ploeg thuis met 2-0 van Juventus wist te winnen.

De Argentijnse trainer werd door de UEFA bestraft met een geldboete en diezelfde straf heeft ook de ster van de Oude Dame opgelegd gekregen.

Plaats een reactie

agdh +2360
donderdag 21 maart 2019 om 16:32
Goed zo, consequent zijn in de strafmaat :)
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20212
donderdag 21 maart 2019 om 16:49
Een boete.. Ja, daar straf je die man mee 😅
Vind ik leuk
Lodecol13 +3886
donderdag 21 maart 2019 om 17:18
20000€ dat is goed voor de kas van de bobo s, ze kunnen er een luxuees weekend mee doorbrengen met familie ,ronaldo zal er eens over nadenken om het cash uit zijn broekzak te halen, betalen
Vind ik leuk
j.caesar +1921
donderdag 21 maart 2019 om 17:40
In de lijn van de verwachtingen; het niveau dat men in het voetbal hanteert !
Vind ik leuk
La joya +501
donderdag 21 maart 2019 om 19:28
Simeone kreeg dezelfde straf, voor hetzelfde gebaar... terwijl die al wel meer uitgespookt heeft op een veld dat niet voor het daglicht bestemd is...
Vind ik leuk
woutersca +195
donderdag 21 maart 2019 om 19:57
Alsof ze hun "cash-cow" gaan schorsen.. Money Rules. enveloppeje onder tafel, ga maar lenen in de Kaaimaneilanden. Enveloppeje onder tafel, koop en verkoop maar 5646 minderjarigen. Enveloppeje onder tafel van Chinese geldschieters, doe maar wat je wilt. Geen enveloppeje onder tafel? Sanctioneren die handel.. Sluit kleine ploegen maar uit, transferverbodje voor 6 maanden of geen deelname aan CL, geef een ploeg die €€€€€€€€ teveel uitgeeft en het niet kan verklaren maar alle vrijheid .PSG, City, .. Merci Sarkozy, Platini, Sjeik en Blatter, Infantino was toen ook al een grote man hoor... Zoals de wielrenner die 2de wordt in een peloton vol dopingzondaars als de 1ste geschorst wordt ineens DĂ© zuiverheid zelve is.. Fuck off. Mijn excuses, de money Rant!
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:01]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 21:32
Serieus betoog. Maar ja, waarom ook nog verbloemen idd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws