Simons laat zich uit over vertrek van Vanaken bij Club Brugge

Simons laat zich uit over vertrek van Vanaken bij Club Brugge

Gepubliceerd: zaterdag 16 maart 2019 om 08:37za 16-03-2019 om 08:37

Hans Vanaken lijkt weer net op tijd helemaal in vorm te geraken voor de Play-Offs. De middenvelder bewees tegen KAS Eupen de goede richting uit te gaan. Zijn het zijn laatste Play-Offs voor de Bruggelingen?

Er was al interesse de voorbije maanden en die zal niet gedaald zijn. Volgens assistent-trainer Timmy Simons staat een vertrek van Vanaken echter niet vast. "Wat hij na dit seizoen zal doen? Ik weet niet wat hij wil, maar hij zal zich niet laten opjagen. 'Ik ben hier content', zegt hij. 'En als ik hier kan of moet blijven, graag.' Hans maakt zich niet druk", zegt hij in Het Laatste Nieuws.

Simons ziet één topcompetitie voor Vanaken, maar sluit een verlengd verblijf ook niet uit. "Voor hem is alles rond het voetbal veel belangrijker dan ergens snel te gaan 'cashen'. Duitsland is fantastisch, daar zou hij toch eens van moeten proeven. Bij anderen zou ik zeggen: 'Vertrek maar.' Bij Hans is dat anders, net omdat hij zo uniek is."

Plaats een reactie

DDT +3950
zaterdag 16 maart 2019 om 08:43
Is ook gemaakt voor de Bundesliga, Schalke 04 is een mooie club voor hem. Komt wel in orde.
Vind ik leuk
dethklok28 +5405
zaterdag 16 maart 2019 om 09:06
Dan kan hij mss nog even bij Brugge blijven. Want Schalke is op dit moment geen plaats waar je wil zijn.
Vind ik leuk
Elise +548
zaterdag 16 maart 2019 om 09:23
1 van de nuchtere, zoniet de nuchterder voetballer op onze velden en dat siert hem ook al twijfelen of spotten veel selfmade analisten of hij hogerop kan. Welk talent je ook hebt, een avontuur aangaan is niet steeds garantie tot hetzelfde suc6 vanwaar je komt. Er komen meerdere factoren bij kijken dan alleen dat balletje trappen. Hans is een voorbeeldprof en dit voor vele jeugdspelers hun kop door euro's laten gek maken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:50
Goed gezegd!
Vind ik leuk
taz +500
zaterdag 16 maart 2019 om 10:06
Je kan ook zeggen gebrek aan ambitie ?
bij brugge is hij de man .
bij andere club moet hij zich opnieuw bewijzen.
denk dat hij daar een beetje bang voor is.
had zijn vader vroeger ook .
Vind ik leuk
Lodecol13 +3542
zaterdag 16 maart 2019 om 10:30
Van wat was zijn vader dan bang zo een plus minus30 jaar geleden???
Vind ik leuk
taz +500
zaterdag 16 maart 2019 om 10:40
was redelijk talent is naar lommel gegaan en daar gebleven
terwijl hij ook hoger op had gekund .was als jeugdspeler al
beetje onzeker bij waterschei,en koos voor lommel samen met vangeneugden omdat ze geen geduld hadden voor hogerop te komen.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19181
zaterdag 16 maart 2019 om 10:30
Hij kan een Club-icoon worden, maar ik snap dat hij het kn een betere competitie eens wil proberen.
Vind ik leuk
Weareleko +247
zaterdag 16 maart 2019 om 12:33
Denk dat Hans nuchter genoeg is om zelf te bepalen wat hij doet, maar indien hij het zelfde parcour zou afleggen als Timmy (PSV, dan Duitsland), zou het leuk zijn voor hem.
Vind ik leuk
Geofpurple +6681
zaterdag 16 maart 2019 om 13:43
Schalke, Gladbach, Leverkusen, Wolfsburg, Hoffenheim, genoeg leuke teams voor hem
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 13:53
Vanaken is een goede speler voor de JPL liga, hij wordt 27j , echte talenten spelen op die leeftijd bij een Europese topploeg ! In België zijn die spelers héééél zeldzaam.
Vind ik leuk
Vancamp +273
zaterdag 16 maart 2019 om 14:37
T Ene betere in t buitenland is het maandloon,de meesten belanden op de bank als t nieuw er van af is.Dan toch liever elke week de uitblinker bij Brugge.
Vind ik leuk
E.V +2915
zaterdag 16 maart 2019 om 22:29
Als Vanaken nog maar een beetje concurrentie krijgt voor zijn plaats dan kwijnt hij weg. Kan beter bij een simpel ploegske blijven.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws