Waarom kwam Santini weg met slag? “Camerahoeken waren niet toereikend”

Waarom kwam Santini weg met slag? “Camerahoeken waren niet toereikend”

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 19:35vr 15-03-2019 om 19:35

In Lokeren – Anderlecht deelde Ivan Santini een slag uit. De aanvaller van Anderlecht kreeg evenwel geen rode kaart, noch een sanctie achteraf. Volgens bondsprocureur Kris Wagner waren er onvoldoende goede bewijzen om Santini te straffen.

Mehdi Carcela moest het vrijdag gaan uitleggen bij de bond voor zijn middelvinger tegen Anderlecht. De advocaat van Carcela Grégory Ernes, die  Pierre Locht  verving, vroeg aan Wagner waarom Santini geen straf kreeg voor diens actie tegen Diaby.

Wagner stelde dat hij de beelden had opgevraagd, maar daarna niet kon ingrijpen. "De beelden waren niet duidelijk genoeg om als bewijsstuk te dienen", noteerde La Dernière Heure uit de mond van Wagner. "De camerahoeken waren niet toereikend om te bewijzen of er inderdaad sprake was van intentie en impact."

Plaats een reactie

Bart Jaques +1091
vrijdag 15 maart 2019 om 19:41
Vreemd toch dat iedere neutrale supporter al meerdere elleboog & andere klappen van Santini wél ziet op de beelden... maar de bond blijkbaar niet.
Vind ik leuk
imer159 +124
vrijdag 15 maart 2019 om 19:46
Als Santini bij Lokeren gespeeld had zou hij wel een schorsing hebben opgelopen denk ik
Vind ik leuk
Toca +50317
vrijdag 15 maart 2019 om 19:51
Dit gaat nu wel over die match op Lokeren he Bart. Er zal toch wel een reden zijn waarom er pas maandag iemand over begon. Tot dan had niemand het opgemerkt.
Vind ik leuk
Makke53 +405
vrijdag 15 maart 2019 om 20:41
Zijn er wel den dag zelf van begonnen op TV!
Vind ik leuk
Lodecol13 +3546
vrijdag 15 maart 2019 om 20:01
Zouden ze daar nog op wit zwart en een klein schermpje van de jaren 60 zitten turen hebben ,ja dan ziet ge die paars gekleurde elleboog niet he
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:26
De var van valladolid-real.
Vind ik leuk
freeman +13885
vrijdag 15 maart 2019 om 19:48
Misschien nieuwe " breedbeeldscamera's " aanschaffen of .... de voetbalvelden inkrimpen ? :-)
Vind ik leuk
Toca +50317
vrijdag 15 maart 2019 om 19:54
Jij die alle matchen ziet. Had jij het opgemerkt?
Vind ik leuk
Rebel +2039
vrijdag 15 maart 2019 om 22:24
Die van Bogonda zondag was wel duidelijker maar hoor je niks meer over.
Vind ik leuk
Toca +50317
vrijdag 15 maart 2019 om 23:16
Nee dat hebben de neutrale supporters ook niet gezien 😄
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 07:24
Idd, blijven hameren op Santini artikel nr 30. Denk dat iedereen ondertussen al zijn mening gegeven heeft.
Vind ik leuk
freeman +13885
zaterdag 16 maart 2019 om 00:51
Ha ha , pas in de herhaling ! Slecht materiaal ook al daar ?
Vind ik leuk
Zero123 +1011
vrijdag 15 maart 2019 om 20:07
LOL
Vind ik leuk
Dirkkk +218
vrijdag 15 maart 2019 om 20:38
Die var blijft mij verbazen. Hun uitleg achteraf is soms nog twijfelachtiger als hun non-daden vooraf
Vind ik leuk
qwinzo +14
vrijdag 15 maart 2019 om 21:08
Maffia is weer bezig
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:44
Is Kris Wagner een blinde mol of wat? Als je dit niet ziet ben je niet waard om bondsprocureur te zijn. Maar waarschijnlijk zal hij volgend jaar in de tribune van Anderlecht zitten, naast Bayat.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:02
En Pasen valt op 1 april. Er zijn meer camera's dan ooit het stadion. Op de beelden op TV was de slag zeer duidelijk, dus niet te begrijpen. En ik ben Supporter van Anderlecht. Eigenlijk zou men toch nadien nog moeten kunnen ingrijpen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:18
Zeg gewoon beter niets ipv van je als procureur belachelijk te maken.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 06:50
Wt een onzin natuurlijk...en bij die middelvinger waren de "camerahoeken" wél goed?!
Vind ik leuk
Marcenkie +218
zaterdag 16 maart 2019 om 08:17
Camerahoeken niet toereikend, tegen Lokeren......var geen kommunicatie tegen Genk - Lokeren,......Wat een gedoe.....amateurs...
Vind ik leuk
DDT +3950
zaterdag 16 maart 2019 om 08:49
Wat moet die advocaat van standard hem daar mee moeien. Typisch standardadvocaten, de focus op iets anders leggen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:25
Ze moeten maar beter kijken het was overduidelijk die elleboog stoot maar ja bolasie is niet veel beter
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:04
Nee. omdat het Anderlecht is. En omdat Anderlecht anders in PO2 zou zitten. En omdat die roze janetten dan hard zouden bleiten. Meer moet men daar niet achter zoeken, en ervoor ook ni. Janetten
Vind ik leuk
Geofpurple +6743
zaterdag 16 maart 2019 om 15:22
Lol, uitspraak op uw niveau. Toegeven, ge blijft tenminste consistent :P
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 22:14
Dank u. Eentje die kan tellen!
Vind ik leuk
Geofpurple +6743
zaterdag 16 maart 2019 om 22:22
tis zo, ge zijt niet zoals die slappe analisten die draaien zoals de wint. Ook al ben ik het vaak niet eens met u. Ge blijft tenminste bij uw standpunt. Dat op zich is ergens ook wel blijk van karakter.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws