Champions League loting: Ajax tegen Juventus, Alderweireld versus Kompany

Champions League loting: Ajax tegen Juventus, Alderweireld versus Kompany

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 12:04vr 15-03-2019 om 12:04

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 12:39vr 15-03-2019 om 12:39

In Nyon is er vrijdag geloot voor de kwartfinales van de Champions League. Ajax kijkt Juventus recht in de ogen. Er is ook één Engels duel, Tottenham - Manchester City.

De eerste wedstrijden worden gespeeld op dinsdag 9 en woensdag 10 april. De returnwedstrijden worden een week later afgewerkt. De heenwedstrijden van de halve finales worden op dinsdag 30 april en woensdag 1 mei gespeeld. De returns zijn op 7 en 8 mei. Tijdens de loting in Nyon werd duidelijk dat Liverpool gekoppeld is aan FC Porto, Tottenham tegen Manchester City speelt en FC Barcelona het opneemt tegen Manchester United.

Loting:
Ajax - Juventus
Liverpool - Porto
Tottenham - Manchester City
Barcelona - Manchester United

Ook de loting van de halve finales is al gebeurd. Aan de linkerkant van het schema zien we Tottenham - Manchester City en Ajax - Juventus. Aan de rechterkant van de tabel staan Manchester United - Barcelona en Liverpool - Porto.

De finale van het miljardenbal wordt op 1 juni gespeeld in het Estadio Wanda Metropolitano. Dat is de thuisbasis van Atlético Madrid, dat dinsdag werd uitgeschakeld door Juventus.

Plaats een reactie

zapperboy +1241
vrijdag 15 maart 2019 om 12:28
Ach, ach, in ene weg de 1/2 finales doorgeven.
- Juventus - Liverpool
- Manchester City - Barcelona.
Vind ik leuk
Prpldynmt +7775
vrijdag 15 maart 2019 om 12:38
Inderdaad. Finale Juventus-Barcelona? Ronaldo tegen Messi.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
vrijdag 15 maart 2019 om 13:30
Hoe fout kan je zijn ?
(Ajax - Juventus) vs (Tottenham - Manchester City)
(Manchester United - Barcelona) vs (Liverpool - FC Porto)

Uwe halve finales kloppen niet.
Vind ik leuk
zapperboy +1241
vrijdag 15 maart 2019 om 16:05
Heer, kijk eens GOED naar de plaatjes.

UEFA Champions League

@ChampionsLeague

😎 Here is the road to Madrid... #UCLdraw
18.7K
12:33 PM - Mar 15, 2019

Mijn posting is geplaatst om 12:28 PM, dus.......
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 16:05]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:12
Zapperboy en foutieve informatie!! Het blijft toch een heerlijke fake news poster
Vind ik leuk
zapperboy +1241
vrijdag 15 maart 2019 om 16:11
.........foutieve informatie............

Om 12:28 PM was dat nog GEEN "foutieve informatie"

Geef toe een finale Juventus-Barcelona het had toch mooi kunnen zijn.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
vrijdag 15 maart 2019 om 21:16
Juventus - Barcelona kan nog steeds in de finale.

Vind ik leuk
Cremonese +165
vrijdag 15 maart 2019 om 12:40
Men heeft de 4 favorieten (Juve, Barça, Liverpool en Man City) vakkundig uit elkaar geloot.

Voor Ajax de slechtst mogelijke loting, denk ik. Juve weet wel raad met jeugdig, mooi voetbal. Die gaan, in tegenstelling tot Real, geen opendeurdag houden tegen Ajax (al hoop ik stiekem van wel).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 12:41]
Vind ik leuk
Roger +68
vrijdag 15 maart 2019 om 15:16
Zou mooi zijn een engelse fiale in madrid.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws