SELECTIE: Martinez mist drie sterkhouders bij de start van EK-kwalificaties

SELECTIE: Martinez mist drie sterkhouders bij de start van EK-kwalificaties

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 12:10vr 15-03-2019 om 12:10

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 12:42vr 15-03-2019 om 12:42

De Rode Duivels staan voor hun eerste afspraak dit jaar. Bondscoach Roberto Martinez maakte vrijdagmiddag zijn selectie bekend voor de komende interlands. Door blessureleed wordt het puzzelen voor de Spanjaard.

De opvallendste afwezigen in de selectie zijn Kevin De Bruyne, Axel Witsel en Vincent Kompany. Zij zijn alle drie buiten strijd vanwege blessureleed. De twijfelgevallen Mousa Dembélé, Romelu Lukaku en Thomas Vermaelen werden opgenomen in de selectie, maar hun aanwezigheid wordt begin volgende week pas bevestigd.

Christian Benteke mag zich na een korte afwezigheid terug international noemen. Ook Dennis Praet, Divock Origi, Hans Vanaken, Brandon Mechele en Leandro Trossard maken opnieuw hun opwachting bij de nationale ploeg.

Plaats een reactie

Mrbai +448
vrijdag 15 maart 2019 om 12:40
Brandon Wie ?
Had em nog beter onzen Bornauw genomen GVD
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:41
Dien is gekwetst helaas...
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
vrijdag 15 maart 2019 om 12:45
Doet het gewoon goed
Vind ik leuk
Mrbai +448
vrijdag 15 maart 2019 om 12:45
Toch niet voor de RD ? Beetje serieus hé , dan kan even goed papy Deschacht opgeroepen worden.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
vrijdag 15 maart 2019 om 13:33
Overdrijf anders. In de ok tot goede campagne van Club Brugge in de Champions League was Mechele de betere verdediger van allemaal (van Club Brugge).

Mechele met Deschacht vergelijken, kom op zeg...
Vind ik leuk
Geofpurple +6743
zaterdag 16 maart 2019 om 15:31
Je mag rsca fan zijn, net als ik, maar blijf toch een beetje objectief, ten eerste is Bornauw gekwetst. Heeft mechele ook al meer bewezen dan hem, en zoals aangehaald reeds, zou eerder van heusden die plek kunnen claimen, maar aangezien de belangrijke matchen voor de beloften , valt het te begrijpen hij daar zit.
Vind ik leuk
agdh +2178
vrijdag 15 maart 2019 om 19:01
Vanheusden dan toch eerder als Bornauw
Vind ik leuk
Freddyploiks +14976
vrijdag 15 maart 2019 om 12:42
Vooraan misschien wat krap, maar deze kern beschikt over genoeg kwaliteit om die Russen over de knie te leggen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:47
Het is da Mechele hard nodig zal zijn voor de play offs met zen schouder blessure. Wel top dat ie zen selectie beet heeft
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:20
Benteke, carrasco en dembele? Wtf? Dembele is fin de carriere, carrasco zijn laatste goeie match met inzet bij de duivels ligt ook al jare vandaan en benteke verstaan ik helemaal ni.. Die krijgt nog geen deuk in een pakske boter getrapt..
Vind ik leuk
freejazz +2590
vrijdag 15 maart 2019 om 20:07
En die 25 andere geselecteerden dan,.........ook niks waard zeker ?
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 16:36