'Zeventienjarige Minchev speelt zich in de kijker van Anderlecht'

'Zeventienjarige Minchev speelt zich in de kijker van Anderlecht'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 07:00vr 15-03-2019 om 07:00

Net zoals alle andere ploegen is RSC Anderlecht voortdurend op zoek naar talent in het buitenland. Volgens Het Nieuwsblad heeft Martin Minchev zich in de kijker van Anderlecht gespeeld.

Die Minchev is amper zeventien jaar oud. De Bulgaar is momenteel nog actief in eigen land. De aanvaller komt uit voor Cherno More Varna. Bij die Bulgaarse club kwam Minchev dit seizoen al zeventien keer in actie. Hij was daarin goed voor twee goals en zes assists.

De krant meent dat Anderlecht de Michev dit seizoen al een paar keer heeft gescout. De rechtsbuiten verzamelde bij de jeugdteams van Bulgarije al de nodige caps. Zijn transferwaarde wordt op zo'n twee miljoen euro geschat.

Michev is al het tweede buitenlandse talent die Anderlecht wordt gelinkt. Ook de twintigjarige Ianis Hagi zou in beeld zijn bij Anderlecht.

Plaats een reactie

Mrbai +448
vrijdag 15 maart 2019 om 08:25
Onze eigen jeugd kansen geven :)
Vind ik leuk
GBAU +1786
vrijdag 15 maart 2019 om 08:27
Aan de beelden te zien ligt het tempo daar wel heel erg laag.
Vind ik leuk
Riddlin +2603
vrijdag 15 maart 2019 om 09:10
Ideaal om bij Anderlecht door te breken dus 😂
Vind ik leuk
firedwarf +3954
vrijdag 15 maart 2019 om 21:48
Waarschijnlijk volgende top talent dat ze gaan strikken type abazaj...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 08:38
Verleden zomer net dezelfde praatjes gelezen en die spelers verkommeren nu in de B-kern. Dat is geen directe kwaliteitsinjectie.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1223
vrijdag 15 maart 2019 om 13:36
17 jaar....
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 12:57
The best midfielder in Bulgaria is Todor Nedelev from Botev Plovdiv, but your team(RSC Anderlecht) is modest and does not have the necessary money to buy it. ;)
Vind ik leuk
Steppe +24
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
Daar mister Petrov,
Do you now the president of our club😉💶💰
Vind ik leuk
Minunten +517
vrijdag 15 maart 2019 om 13:18
Dear Mr. manager, why do you compare this 17 year old with a 26-year old player? And why would you say RSCA can't buy a player with a market value of 3 million euro? They even spent 8 million euro on a player with market value of 1,5 million euro last year... :-)
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:00
The statement, that RSC Anderlecht could not pay 3-4 million euro for Todor Nedelev was a joke toward you, but you probably did not understand it. And it is clear to young children, that these 3-4 million euro are in the hands of almost every popular Belgian team, but another is the question: Do you mind Anderlecht to pay such money for such a brilliant footballer as Todor Nedelev or not ???
And he will surely do a great job in Anderlecht, because you do not have such a class player in your team at the moment !!! ;)
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:17
Martin Minchev is also a good footballer, but he has no such experience and the class as Todor Nedelev. However, RSC Anderlecht is not AS Eupen or KV Oostende to be content by inexperienced players. :-)
Vind ik leuk
Geofpurple +6742
zaterdag 16 maart 2019 om 13:52
Als ze dan toch een jonge rechtsbuiten zoeken : Andreas Skov
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws