Heksenketel op Stayen, STVV komt met ticket-update: VIPS moeten stadion vol maken

Heksenketel op Stayen, STVV komt met ticket-update: VIPS moeten stadion vol maken

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 20:10do 14-03-2019 om 20:10

Sint-Truiden versus KAA Gent is de match waar het zondag allemaal om draait op de laatste speeldag van de reguliere competitie. De twee teams vechten samen om een felbegeerde plek in Play-Off 1. Het loopt qua toeschouwers dit seizoen niet storm bij STVV, maar de cruciale match tegen Gent leeft enorm.

STVV ontving dit seizoen ondanks de prima resultaat gemiddeld slechts 6.919 toeschouwers op Stayen. Zondag kan het nog eens de 'Hel van Stayen' worden, nu de ticketverkoop zeer hard gaat. 'Ook woensdag liep de ticketverkoop als een trein op Stayen. Er gingen opnieuw 1.000 stuks de deur uit, wat het totaal voorlopig op 9.000 Truiense toeschouwers brengt', geeft Het Belang van Limburg mee.

De Limburgers stevenen zodoende af op een vol huis. 'KAA Gent zakt met 1.300 mensen naar Stayen af. In totaal al 10.300 man dus. Voor Tribune Noord zijn er nog 80 kaartjes beschikbaar, voor Tribune Oost nog 300. STVV beraadt zich over het openstellen van de tweede ring van Tribune West', klinkt het.

Update 14/03, 20.10: Via Twitter liet STVV weten dat de familietribune volledig uitverkocht is. Enkel in de VIP-tribunes zijn er nog enkele zitjes beschikbaar. 

Plaats een reactie

Lord Wenger +17676
donderdag 14 maart 2019 om 18:56
Mooi! Kan alleen maar goed zijn voor de wedstrijd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:01
De 6 grootste Belgische clubs in PO1 zou wel eens plezant zijn en volgens mij het meest spektakel opleveren.
Vind ik leuk
Diego A M +4353
donderdag 14 maart 2019 om 20:29
Sint Truiden heeft een heel goed seizoen gespeeld met dikwijls mooi voetbal. Zij verdienen het zeker om playoff 1 te spelen
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 20:32]
Vind ik leuk
wimdevos +635
donderdag 14 maart 2019 om 19:48
Hopelijk beslissing op sportieve gronden...
Vind ik leuk
freeman +13838
donderdag 14 maart 2019 om 19:54
Aan de nodige sfeer zal het zeker niet ontbreken .
Naar de kansen toe, acht ik die van STVV het hoogst !
Gent zal zich zwaar moeten overtreffen om iets te gaan rapen op Stayen, vrees ik .
Vind ik leuk
Fcb for ever +4265
donderdag 14 maart 2019 om 20:08
De canaries zullen opgefokt zijn voor de match van het jaar.
Ik gun het ze allebei ,Maar ik vrees voor de buffalo’shet ergste.
Laat ons hopen op een super match.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 20:09]
Vind ik leuk
Kingambo +2627
donderdag 14 maart 2019 om 20:16
FORZA SINTRUIN , Drink nog ne goeie bok !
Vind ik leuk
sus +1457
donderdag 14 maart 2019 om 22:14
red na de cafe e pak bokken drenke
Vind ik leuk
Kingambo +2627
vrijdag 15 maart 2019 om 07:48
Djé zijt menne man 😉
Vind ik leuk
Cavalier1 +123
vrijdag 15 maart 2019 om 04:36
STVV is een detail op weg naar de dubbel.
Vind ik leuk
freejazz +2579
vrijdag 15 maart 2019 om 10:06
Als dat 'detail' maar geen struikelblok wordt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws