'KAA Gent krijgt nog extra troef in handen voor ontmoeting met STVV'

'KAA Gent krijgt nog extra troef in handen voor ontmoeting met STVV'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 11:00do 14-03-2019 om 11:00

In aanloop naar de match tegen STVV houdt KAA Gent nog een open training voor de fans. Op het trainingsveld was ook Giorgi Chakvetadze van de partij.

Chakvetadze lijkt dus net op tijd fit te raken voor zondag. De laatste match van de Georgiër dateert nog van 30 januari, toen KAA Gent na strafschoppen KV Oostende uitschakelde in de Croky Cup. Ook daarvoor sukkelde hij echter al een maand met de knie. Nu zou zijn revalidatie achter de rug moeten zijn.

KAA Gent heeft komend weekend genoeg aan één punt op Stayen om deelname aan Play-Off 1 veilig te stellen. De kans dat Chakvetadze dan meteen in de basis begint is klein, maar als supersub zou hij nog een verschil kunnen maken voor Jess Thorup en co. 

Plaats een reactie

Toca +50314
donderdag 14 maart 2019 om 11:19
Dacht eerst een VAR uit het Gentse 😁😁
Vind ik leuk
freejazz +2579
donderdag 14 maart 2019 om 11:39
Pfff.....
Vind ik leuk
Toca +50314
donderdag 14 maart 2019 om 11:42
Sarcasme om alle complottheorieën weg te lachen.
Vind ik leuk
freejazz +2579
donderdag 14 maart 2019 om 11:50
Ach zo....
Vind ik leuk
Toca +50314
donderdag 14 maart 2019 om 11:52
Het gezever over arbiters en VAR komt me namelijk dikwijls de strot uit..
Vind ik leuk
freejazz +2579
donderdag 14 maart 2019 om 11:54
Bij jou denk ik dikwijls, als die enkel het woord 'shit' schrijft, wordt hij nog 'geliked'. Probeer eens....
Vind ik leuk
Toca +50314
donderdag 14 maart 2019 om 11:56
Shit
Vind ik leuk
freejazz +2579
donderdag 14 maart 2019 om 11:56
Ik loop er zelf nog in ook, want ik heb je 'geliked'.
Vind ik leuk
Toca +50314
donderdag 14 maart 2019 om 11:59
😂😂😂
Ik heb wel braaf geluisterd he.
Vind ik leuk
freejazz +2579
donderdag 14 maart 2019 om 12:04
Jij moet zowat de braafste Antwerpenaar zijn die ik ooit ontmoet heb, en dat zijn er aardig wat. En dan maar zeggen dat Limburgers zo braaf zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:24
Niets zo braaf als een Bruggeling.
En mooi hé : die scone...
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 12:28]
Vind ik leuk
freejazz +2579
donderdag 14 maart 2019 om 13:29
Brugge, mooie stad, klopt
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 13:31]
Vind ik leuk
freejazz +2579
donderdag 14 maart 2019 om 14:55
Stefaan, verjaarde je vandaag ? In ieder geval wenst deze Genkie je een dikke proficiat.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 14:56]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:58
De waarheid is er je duit geen Ref die in Destelbergen woont ok De Bond. Want gij Heeft Club Brugge ook een Zuivere Strafschop ontnomen tegen Gent ok Betweters De Ref.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 21:00]
Vind ik leuk
firedwarf +3892
donderdag 14 maart 2019 om 20:15
ik dacht net hetzelfde! hahahahaha
Vind ik leuk
Genome +772
donderdag 14 maart 2019 om 12:26
Zal hoogstens voor een invalbeurt zijn (indien nodig). Thorup zal wel beginnen met zijn gekende basisopstelling. Enkel de keuze tussen Esiti en Verstraete lijkt me nog een vraagteken.

Met Dompé en Bezus (beide ex-STVV) hebben ze bij Gent ook nog eens twee spelers die het kunstgrasveld door en door kennen.
Vind ik leuk
JLo +774
donderdag 14 maart 2019 om 14:10
Van mij mag Verstraete starten!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws