‘Anderlecht plooit en start met betalingen aan makelaars’

‘Anderlecht plooit en start met betalingen aan makelaars’

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 07:28do 14-03-2019 om 07:28

RSC Anderlecht is eindelijk gestart met de betalingen aan de makelaars, zo laat Het Laatste Nieuws weten. Paars-wit had die betalingen opgeschorst na dossier Propere Handen.

Anderlecht wil mee de strijd aan gaan tegen malafide zaakwaarnemers en weigerde managers nog te betalen. Paars-wit plooit toch want zij die konden aantonen dat hun vennootschap rechtsgeldig is en aan alle criteria voldoet krijgen nu hun geld.

Enkele makelaars zagen al een bedrag op hun rekening verschijnen. De betalingen zijn overigens goed nieuws met het oog op het licentiedossier. Openstaande schulden kunnen namelijk een negatieve invloed hebben. Makelaar Mogi Bayat en Dejan Veljkovic moeten echter nog niet rekenen op een betaling van Anderlecht.

Plaats een reactie

Wankstar123 +2356
donderdag 14 maart 2019 om 07:56
Dit is niet plooien. Ze zouden nog altijd hun geld krijgen als ze aantonen dat ze geen louche zaken doen...
Vind ik leuk
hoekschop +3955
donderdag 14 maart 2019 om 08:21
Maar dat is toch niet spectaculair genoeg. Plooien zorgt voor veel veer clicks. Ze hadden er ook "Afgang voor Coucke" of "Blamage voor Anderlecht" van kunnen maken.
Vind ik leuk
Brubru +5278
donderdag 14 maart 2019 om 09:53
Maar toch spectaculair genoeg zodat enkelen weer hun zegje kunnen doen.

Heb het hier al eens geschreven : geen artikels in de kranten = geen topics op VP = voor sommigen een verloren dag.
Vind ik leuk
K1908 +2409
donderdag 14 maart 2019 om 08:53
https://www.encyclo.nl/begrip/plooien

We zullen een nieuwe definitie moeten toevoegen:

Plooien - De daad bij het woord voeren:
Uitvoeren wat je eerder had aangekondigd
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19142
donderdag 14 maart 2019 om 09:47
Dat is gewoon van niet anders kunnen, vrees ik.
Vind ik leuk
Frefke +1363
donderdag 14 maart 2019 om 10:02
Ze hebben geen poot om op te staan. Met wiswaspraktijken van de makelaars heeft MC niets te maken en zich ook niet te moeien.
Hij wil gewoon het imago van "heiliger dan de paus" laten blijken.
Vind ik leuk
sus +1457
donderdag 14 maart 2019 om 10:29
ik vind het wel erg dat het coucke is tegen de rest....
nu had elke voorzitter een punt kunnen maken door te zeggen om niet meer met deze makelaars te werken, maar wat doen ze ?
juist,ze werken er nog steeds mee samen...
standard neemt die zelfs als huis makelaar...
wel wel wel ,barakis
Vind ik leuk
Brubru +5278
donderdag 14 maart 2019 om 11:15
Coucke wil - Ik vrees dat hij niet anders kan - een beetje de onschuld in persoon spelen.
Hij weet ook dat als hij dat niet doet vroeg of laat Anderlecht ook in het oog van de storm komt.
Niet vergeten dat Bayat en Denis - alle twee veelvuldig gelinkt aan paarswit - zes weken in de cel
zaten.
Als je dan de verhalen leest over KVO waar managers meer verdienden per maand dan spelers weet je dat
hij zelf voor een groot deel verantwoordelijk was voor die excessen. Wie was voorzitter bij KVO en haalde daar
naar KVO normen onbetaalbare spelers ?
Vind ik leuk
Boer +366
donderdag 14 maart 2019 om 11:17
Bayat als huismakelaar, regelrechte schande, hem en Velkovic zijn pas uit het prison en waar zijn ze weer als eerste te zien ?
Vind ik leuk
Brubru +5278
donderdag 14 maart 2019 om 12:09
Deze twee worden nu geviseerd en terecht. Ik kom na de match in Waregem ook nu en dan een makelaar tegen hoor. Het is niet omdat ze in deze affaire niet genoemd worden dat ze ook geen (hoog) percentage vragen of krijgen.
Voor elke makelaar die van het toneel verdwijnt komen er vijf andere in de plaats.
Vind ik leuk
hoekschop +3955
donderdag 14 maart 2019 om 13:06
Op uw akker?
Vind ik leuk
Boer +366
donderdag 14 maart 2019 om 16:21
In het parkje naast de akker?
Vind ik leuk
firedwarf +3892
donderdag 14 maart 2019 om 20:22
hoe graag ge coekie ook verheerlijkt, het was wel racing genk dat voor het eerst ermee uitkwam niet met makelaars te werken tenzij het niet anders kon en die niet zwichtte voor de praktijken van bayat toen deze aandrong op het over nemen van mata ... Zeg dus niet dat eht coekie tegen de rest is... Coekie wil gewoon de aandacht op zijn eigen vestigen das alles...
Vind ik leuk
sus +1457