STVV reageert op aanstelling Van Driessche: Hij moet ergens wonen, zeker?

STVV reageert op aanstelling Van Driessche: "Hij moet ergens wonen, zeker?"

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 19:30wo 13-03-2019 om 19:30

Heel wat fans van STVV zijn niet blij met de ref voor de levensbelangrijke match tegen KAA Gent. Bram Van Driessche komt namelijk uit Oost-Vlaanderen. Sportief directeur Tom Van den Abbeele heeft echter geen schrik.

"Ik las de boodschap van onze fans. Die is klaar en duidelijk", vertelt hij bij Het Belang Van Limburg. "Als sportief directeur wens ik hier verder geen rechtstreeks standpunt over in te nemen. Ik ga ervan uit dat - zeker sinds de gebeurtenissen met Vertenten en Delferière - er een ref werd aangesteld die in eer en geweten zal handelen en zijn job zo goed mogelijk zal doen."

Hij vindt de kritiek wat overdreven. "We krijgen met Van Driessche een scheidsrechter uit Oost-Vlaanderen, maar hij moet nu eenmaal ergens wonen, zeker? Ik weet ook niet op basis waarvan hij gekozen werd voor de belangrijkste wedstrijd van het weekend. Ik ken de procedure van de aanstellingen niet."

"Sowieso wordt STVV-AA Gent een match die vanuit het hele land met argusogen gevolgd zal worden. Ook Van Driessche heeft er dus baat bij om een topprestatie neer te zetten, zodat er vooral over de wedstrijd gesproken zal worden en niet over de arbitrage."

Lees ook: Ref Van Driessche krijgt steun van Brys

Plaats een reactie

Zina +40
woensdag 13 maart 2019 om 20:13
Kinderachtig volk
Vind ik leuk
Kingambo +2627
woensdag 13 maart 2019 om 20:19
Belachelijke opmerking maar jij bent wss supp van andere ploeg anders zou je misschien anders reageren...ik gun mijn vrienden op Stayen de overwinning, Forza Sintruin
Vind ik leuk
THOR4ever +3064
woensdag 13 maart 2019 om 20:48
Ik vind dit een volwassen reactie van Sint-Truiden.
Vind ik leuk
Markske +576
woensdag 13 maart 2019 om 22:24
Is er al bewijs geleverd dat Vertenten of Delferière niet in eer en geweten gefloten hebben. Ik vind dat men mag stoppen met loze insinuaties te maken. Elke betrokkene is al terug aan het werk maar deze mensen hun carrière is vernietigd.
Vind ik leuk
Kingambo +2627
donderdag 14 maart 2019 om 07:52
Hebt gij daar compassie mee? Sorry Loontje komt om zijn boontje...anderzijds er wordt in politiek ook zonder blozen gesjoemeld, zie maar hoe DeGucht onder heel zijn affaire er vanaf is gekomen en dat ging om enkele miljoenen. Als ik één klein misstap doe zetten ze me voor enkele dagen in den bak...
Vind ik leuk
Markske +576
donderdag 14 maart 2019 om 10:16
Compassie moet je niet hebben indien schuldig, maar dat is juist de kwestie er zijn nog geen bewijzen geleverd er is zelf nog geen inbeschuldigingstelling. Zolang is er het vermoeden van onschuld.
Vind ik leuk
Kingambo +2627
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
Tja maar als ge 14 dagen in den bak zit dan is mijn vermoeden toch dat ge als individu iets gedaan hebt wat het daglicht niet mag zien
Vind ik leuk
Markske +576
donderdag 14 maart 2019 om 12:40
We zullen zien. Vertenten heeft zelf langer dan een maand in de gevangenis gezeten maar dat was meer een procedureslag rond de wraking van Raskin. Het openbaar ministerie kan moeilijk tegen zijn verlies, ze wisten goed dat advocaat Rieder gelijk had en Vertenten moest daarvoor boeten. Kleine kinderen daar op het OM.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws