FIlip Joos bejubelt Cristiano Ronaldo, maar: Messi zal woensdag wel antwoorden

FIlip Joos bejubelt Cristiano Ronaldo, maar: "Messi zal woensdag wel antwoorden"

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 11:24wo 13-03-2019 om 11:24

Juventus kegelde Atletico Madrid dinsdag uit de Champions League met een 3-0-overwinning. Cristiano Ronaldo was met een hattrick de grote man bij de Italianen.

Ook Filip Joos was onder de indruk van de nu al 33-jarige Ronaldo. "Ik herinner me nog Portugal-België van een aantal jaar geleden. Ronaldo maakte toen wel het verschil, maar toch dacht iedereen dat er sleet zat op zijn snelheid, dat een aantal Rode Duivels hem konden volgen, maar niets bleek minder waar", vertelt Joos bij Sporza.

Joos denkt dat de verandering van lucht Ronaldo deugd heeft gedaan. "Bij Real was hij er de afgelopen jaren niet bij in de finale en halve finale. Dan wint Real, niet Ronaldo. Nu heeft Juventus hem nodig, en dat heeft hij nodig: een ploeg die naar hem opkijkt. Maar vanavond speelt ook Messi, die zal wel antwoorden", denkt Joos.

Plaats een reactie

Brubru +5278
woensdag 13 maart 2019 om 11:38
Ik begrijp niet waarom men altijd die twee wil vergelijken. Ronaldo is gewoon een fantastische afwerker waarschijnlijk de beste. Messi is veel meer dan dat.
En voor zover ik weet speelde Ronaldo gewoon mee in de 3 afgelopen finales.
Vind ik leuk
Xynix +1045
woensdag 13 maart 2019 om 11:48
Het is gewoon een voorrecht dat we van deze 2 schitterende voetballers mogen genieten. Hopelijk is vanavond God op de afspraak.
Vind ik leuk
Toerevla +98
woensdag 13 maart 2019 om 11:54
Omg, Ronaldo is geboren op 5 februari 1985. Een volle 33 jaar dus 🤔
Vind ik leuk
Lodecol13 +3512
woensdag 13 maart 2019 om 12:01
Toch prachtig om naar te kijken wat een atleet Ronaldo zowel zijn techniek als physiek is hij top, samen met messi de virtuoos op alle vlakken de 2 beste spelers ter wereld, spijtig van neymaer dat die wat te veel trallala en theater opvoert ,dan nog mappe , eden hazaar er aan toevoegen ,mogen wij toch blij zijn van deze generatie voetballers te mogen genieten
Ps voor de juiste schrijfwijze van de namen gelieve u te wenden tot brubru met dank
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 13:21]
Vind ik leuk
Brubru +5278
woensdag 13 maart 2019 om 12:10
Ik zie wel liever Neymar, Mbappe en Hazard spelen dan Neymaer, Mappe en hazaar ...
Vind ik leuk
Messifanboy +1209
woensdag 13 maart 2019 om 19:25
ed bruin, uitiesta, coetinio, salalalah en abrahamovic niet vergeten eh ;)
Vind ik leuk
Wankstar123 +2356
woensdag 13 maart 2019 om 12:11
Ronaldo is een atleet, een machine
Messi is natuurtalent.
Beide hebben hun kwaliteiten
Onmogelijk om ze te vergelijken.
Laat ons gewoon genieten nu ze nog voetballen!
Vind ik leuk
Lord Wenger +17676
woensdag 13 maart 2019 om 12:23
Exact! Want dit maken we hoogstwaarschijnlijk nooit meer mee dat er zulke twee voetballers gelijktijdig op de Europese velden rondlopen.
Vind ik leuk
Rebel +2039
woensdag 13 maart 2019 om 15:00
het enige verschil is dat Messi het enkel nog maar heeft bewezen bij Barcelona waarmee ik niets wil afdoen van zijn kwaliteiten.
Het zou mooi zijn om te vergelijken dat hij is voor een andere topclub in Europa zou spelen
Vind ik leuk
Geofpurple +6667
woensdag 13 maart 2019 om 15:41
Daarom net meer respect voor Ronaldo, die deed het bij Man U, Real, nu Juve, en loodste zijn land naar een prijs. Iets wat we van Messi niet kunnen zeggen. Hoe wonderbaarlijk goed die ook is.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 15:43]
Vind ik leuk
Lord Wenger +17676
woensdag 13 maart 2019 om 17:12
Zeker waar! Maar daarom geniet ik niet minder van wat hij bij Barcelona laat zien.
Vind ik leuk
Geofpurple +6667
woensdag 13 maart 2019 om 18:12
Voor mij is het dan weer lastig in spanje. Ik heb meer sympathiek voor de filosofie en voetbal van Barca dan Madrid. Alleen hoe goed dat Messi ook is, ik haat die man zijn grijze muis gehalte. Tegenover Ronaldo, die mss ijdeltuit is, maar damn wat een atleet.
Vind ik leuk
Lord Wenger +17676
donderdag 14 maart 2019 om 17:16
Ik kan dat zeker snappen dat er mensen zijn die daarop afknappen. Persoonlijk stoort het niet. Voor mij is het juist een mooi gegeven om te zien dat twee absolute toppers twee uitersten kunnen zijn qua karakter.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws