Camps doet van Jani: 'Real Madrid heeft een strandjutter tot coach benoemd'

Camps doet van Jani: 'Real Madrid heeft een strandjutter tot coach benoemd'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 10:26wo 13-03-2019 om 10:26

Maandag werd Zinédine Zidane opnieuw aangesteld als coach van Real Madrid. Volgens Hugo Camps droeg Zidane tijdens zijn voorstelling niet meteen de gepaste outfit.

"Aristocratie heeft in Spanje een verleden. De outfit ligt gevoelig voor plechtighedeb. Zidane dacht daar anders over. Een te kort frommeljasje op een jeans met scheuren in. Ook nog blootvoets in stoffen sneakers. Terwijl een zwart schoentje de evidentie zelf was geweest", schrijft Camps in zijn column in Het Laatste Nieuws.

Volgens Camps kan zoiets zeker bij een club als Real Madrid niet door de beugel. "De spelers van Deinze zijn beter gekleed voor een doordeweekse wedstrijd. Wie betrokken is bij de meest gereputeerde club van het heelal komt niet in een jeans met gaten naar een plechtige presentatie. Vestimentaire nonchalence is prima voor sporthelden, maar niet om het even waar. Real Madrid heeft een strandjutter toch coach benoemd", haalt Camps nog eens uit.

Plaats een reactie

Minunten +506
woensdag 13 maart 2019 om 10:34
Zidane is een held
Camps niet

Daar gaat dit niets aan veranderen, al heeft hij wel een punt. Zidane zijne stylist heeft hem goe bij zijn ... gehad. :-)
Vind ik leuk
Zelfkweek +1370
woensdag 13 maart 2019 om 12:51
Bij z'n haren .......? Overduidelijk 😂
Vind ik leuk
Zetterberg +12693
woensdag 13 maart 2019 om 10:35
Hugo, hoe jij het klaar kreeg om snertcolumns te schrijven tijdens je coma, mag mij een raadsel wezen! Desalniettemin, welkom in de 21ste eeuw!
Vind ik leuk
Rebel +2039
woensdag 13 maart 2019 om 10:39
Dat ne mens zelfs nog geld krijgt voor zo ne zever.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 10:51]
Vind ik leuk
j.caesar +1278
woensdag 13 maart 2019 om 10:37
Typisch Het Laatste Nieuws en dus de reden waarom ik dat krantje nooit leest.
Vind ik leuk
Toca +50314
woensdag 13 maart 2019 om 10:38
Nu merk je pas dat camps echt een ouwe vent is.
Vind ik leuk
zapperboy +1226
woensdag 13 maart 2019 om 10:53
Die man is maar enkele jaren jong geweest.
Tot dat hij de pen ging gebruiken.
Bij sommige mensen treedt de verzuring in de latere leeftijd in, bij hem zat het in de eerste hap lucht wat hij inademde.
Vind ik leuk
Xynix +1045
woensdag 13 maart 2019 om 11:39
😀 Het was wellicht een mengeling van azijn- en zwaveldampen... Maar zonder er een staatszaak te willen van maken: die outfit durft onze Marc Coucke zelfs niet te dragen😊
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 11:57]
Vind ik leuk
Lord Wenger +17676
woensdag 13 maart 2019 om 12:26
Zidane zijn outfit is inderdaad niet echt geslaagd. Maar om daar een volledige column aan te spenderen gaat toch ook weer te ver. Heeft niks met voetbal an sich te maken. Typisch Mein Camps zeker.
Vind ik leuk
Vlad +4209
woensdag 13 maart 2019 om 12:38
Hij had dat jasje nooit op 60 graden mogen wassen.
Vind ik leuk
Daydreamer +6198
woensdag 13 maart 2019 om 13:05
De outfit van Zidane is voor mij erg geslaagd, modieus, geen grijze muis... Maar zoals Camps ietwat brutaal en cynisch aangeeft niet passend bij de situatie!
Zoals emotie bij het voetbal hoort, zo hoort etiquette en aristocratie bij een club als Madrid.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:33
Het valt toch wel op dat Camps altijd, maar dan ook altijd iets of iemand moet kunnen afbreken, is het niet Deschacht of RC Genk dan wel Zidane... er is maar een ding dat niet onderworpen is aan zijn kritisch oog en dat is zijn eigen zelfverklaarde alwetendheid ... de pensioengerechtigde ijdeltuit ...mislukt orakel ...
Vind ik leuk
Polleken 77 +2239
woensdag 13 maart 2019 om 13:48
Kan er iemand voor zorgen dat den Hugo zijn pilletjes op tijd neemt ?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:56
plechtighedeb -> plechtigheden
Vind ik leuk
firedwarf +3892
woensdag 13 maart 2019 om 20:39
Beste Hugo en hoeveel CL cups heb jij al gewonnen als trainer??? juist dus aan de kledij zal het niet gelegen hebben n'est pas?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws