Clement ziet probleem bij start van Play-Off 1: “Zal weinig van in huis komen”

Clement ziet probleem bij start van Play-Off 1: “Zal weinig van in huis komen”

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 15:53di 12-03-2019 om 15:53

KRC Genk is momenteel de leider van de Jupiler Pro League. Play-Off 1 staat voor de deur en coach Philippe Clement ziet een probleem bij de start van de laatste horde van het kampioenschap.

"Deze week wordt het dus moeilijk om al een andere veldbezetting in te slijpen”, begint Clement zijn betoog tegenover Het Belang van Limburg. “Maar ook in de twee weken voor de start van play-off 1 wordt dat onmogelijk. Zoals het er nu naar uitziet, vertrekken minstens zestien spelers naar hun nationale (jeugd)ploegen.”

Ook tactisch trainen zit er niet in. “Starten we play-off 1 al op vrijdagavond 29 maart, dan is de kans groot dat bepaalde jongens zonder groepstraining aan de aftrap van de openingsmatch verschijnen. Bovendien staat er meteen een midweekspeeldag op het programma, ook dan zal van tactisch trainen weinig in huis komen."

Plaats een reactie

camargue +6019
dinsdag 12 maart 2019 om 16:13
dat is natuurlijk het lot wanneer er veel internationals in uw club zitten.
Vind ik leuk
Fie +323
dinsdag 12 maart 2019 om 16:47
Dat is niet alleen bij Genk het geval vrees ik
Vind ik leuk
w-b forever +1724
dinsdag 12 maart 2019 om 17:03
Idd en iedereen strijdt op dat gebied met gelijke wapens.
Vind ik leuk
Kess +535
dinsdag 12 maart 2019 om 18:32
Eigen Schuld dikke bult , vanaf het moment dat pozo verkocht werd moest je de resterende wedstrijden gebruiken om je nieuwe tacktiek in te slijpen zonder de Spanjaard maar nee , Clement moest persee met pozo spelen .
Vind ik leuk
taz +504
dinsdag 12 maart 2019 om 19:52
je kan toch niet een nieuwe tactiek inslijpen midden in competitie !
hij zal wel achter de schermen aan het werken zijn aan een oplossing.
laat u maar verassen !!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:05
Denk eraan dat je van stof en as zijt en tot stof en as zal wederkeren...
Vind ik leuk
Kess +535
woensdag 13 maart 2019 om 00:30
Wanneer is het meest logische moment voor u dan ? Tegen laagvliegers en ploegen die play of 2 spelen ? Of tegen de beste 5 ploegen van de competitie 🤔 ?
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 00:31]
Vind ik leuk
Heppen1J +865
dinsdag 12 maart 2019 om 20:18
oei begint het al warm te krijgen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 20:25
Allez Phille, stopt met saboteren, het valt te fel op. Waarom nog spelen doe Po1 eigenlijk? Volgend seizoen meer dan welkom bij Clubtjen
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19229
dinsdag 12 maart 2019 om 21:33
Dat hoort erbij he Phille.
Vind ik leuk
firedwarf +3954
dinsdag 12 maart 2019 om 21:34
ge zijt hopeloos te laat clement om nu nog iet in te slijpen en hoe komt het dat me dat niet verbaasd... Ge had allang in de winterstop u tacktiek moeten aangepast hebben maar hebt het nagelaten nee liever stuntelen met gano en ingvartssen voor de zoveelste keer.... Geef maar gewoon toe dat dit genk u niet meer boeit en ge uw liefde al elders gevonden hebt fluppe... Ik hoop enkel dat ge niet zo achterbaks vertrekt als vossen indertijd en het liever op een eerlijke manier zult doen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:04
Zal probleem zijn: Burnley heeft voorlopig geen nieuwe trainer nodig.
Wat nu gedaan?
Vind ik leuk
firedwarf +3954
dinsdag 12 maart 2019 om 23:24
brugge binnenkort wel als leko vertrekt
Vind ik leuk
taz +504
woensdag 13 maart 2019 om 17:50
wordt supporter van een andere club ,zo een supporters als u kunnen we missen!
hij had in winterstop geen reden om iets te veranderen!
en waarom iets wat al heel seizoen goed is plots veranderen ?
zelf als hij geen kampioen wordt is hij topper,heb genoten van zijn voetbal en dat zal niet veranderen ineens. ik ben geen succes supporter fortza racing we blijven achter onze ploeg en trainer staan..
Vind ik leuk
firedwarf +3954
woensdag 13 maart 2019 om 20:33
Moet toch zalig zijn als ge simpel van geest zijt... Gij dacht ook nog dat pozuelo zijn woord ging houden zeker? lol
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws