'Zidane heeft grootse plannen: Pogba, Hazard en Mbappé op lijstje van vijf'

'Zidane heeft grootse plannen: Pogba, Hazard en Mbappé op lijstje van vijf'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 07:30di 12-03-2019 om 07:30

De bij Real Madrid teruggekeerde Zinedine Zidane lijkt grootse renovatieplannen te hebben, beweert het Spaanse medium El Chiringuito. Zizou zou een wensenlijstje met vijf grote namen hebben ingeleverd bij de clubleiding.

Eden Hazard, Sadio Mané en de wereldkampioenen Lucas Hernández, Kylian Mbappé en Paul Pogba moeten naar verluidt de topaankopen van de onttroonde Champions League-winnaar worden. Vleugelaanvallers Hazard en Mbappé werden in het verleden al vaker aan Real Madrid gelinkt. The Daily Telegraph meldde maandagavond dat De Koninklijke zich officieel bij Chelsea heeft gemeld voor Hazard. De Londenaren hebben een transferban opgelegd gekregen zitten in een lastig pakket: Hazard loopt in 2020 uit zijn contract en kan alleen komende zomer nog geld opleveren.

Volgens El Chiringuito is de overstap van de Rode Duivel al bijna beklonken. Het medium stelt dat Zidane ook heeft gevraagd om een extra middenvelder, in de persoon van Pogba, omdat hij niet overtuigd zou zijn van de kwaliteiten van Casemiro. Linksback Marcelo lijkt over zijn hoogtepunt heen en is in de hiërarchie voorbijgestreefd door Sergio Reguilón. Hernández speelt momenteel bij aartsrivaal Atlético Madrid, maar heeft een ontsnappingsclausule van tachtig miljoen in zijn contract staan. Of Zidane in Mané ook een aanvulling op het middenveld ziet, is vooralsnog niet duidelijk.

Voorzitter Florentino Perez kreeg maandag tijdens de presentatie van Zidane vragen over mogelijke versterkingen, maar reageerde terughoudend. "Zidane is Frans, dus misschien kan hij werk maken van Mbappé", liet hij weten met een knipoog. Ook de naam van Cristiano Ronaldo kwam ter sprake tijdens de persbijeenkomst, maar Perez ging daar volgens Marca niet op in.

Lees ook: Real Madrid bevestigt groot nieuws: Zidane per direct terug in Bernabeu

Plaats een reactie

Vlad +4223
dinsdag 12 maart 2019 om 07:46
Zoals ik gisteren hier reeds vermeldde...had alleen Pogba niet vernoemd.
Vind ik leuk
Boer +366
dinsdag 12 maart 2019 om 07:52
Ronaldo terug nemen zou nu toch echt de grootste flater zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:30
Van Ronaldo zelf dan toch.
Vind ik leuk
Vaneigens +1277
dinsdag 12 maart 2019 om 08:52
Jawadde! Hazard op links en Mbappé op rechts. Hoe fantastisch moet dat wel niet zijn!
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1480
dinsdag 12 maart 2019 om 10:23
Is misschien overdreven maar er mag toch ook eens nieuwe centrumspits komen. Benzema is toch ook geen topper meer.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 18:11
Mbappé speelde bij Monaco vaak in het centrum he
Vind ik leuk
firedwarf +3924
dinsdag 12 maart 2019 om 21:55
in plaats van benzema zal dybala wel komen ... ramos eventueel zelfs marcelo mogen de omgekeerde beweging maken dan...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 06:57
Ooit een topper geweest?

Bij Lyon miss...
Vind ik leuk
sus +1470
dinsdag 12 maart 2019 om 09:09
moet toch makkelijk zijn he toptrainer....
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:18
Zoveel geld gaan die niet spenderen, ze krijgen rodrygo al er bij als flankspeler. Ze hebben genoeg verhuirde spelers die terug komen, theo Hernandez, james Rodriguez, kovacic. Als ze bale verkopen zouden ze 2 namen kunnen halen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:20
alleen Theo Hernandez heeft volgens mij nog toekomst bij Real Madrid. James en Kovacic komen niet meer in aanmerking...
Vind ik leuk
zapperboy +1237
dinsdag 12 maart 2019 om 10:19
Zou Real een kleine 1/2 miljard klaar liggen hebben ?
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1480
dinsdag 12 maart 2019 om 10:25
Er zullen er ook wel moeten vertrekken, denk ik. Daar recupereren ze natuurlijk ook een deel van. Maar het zou wel een heel investering zijn. Hazard EN Mbappé EN Pogba...?? Dan spreken we al over een klein half miljard.. dan hebben we het nog niet over iets goedkopere aankopen die er bij zouden komen.
Vind ik leuk
Vaneigens +1277
dinsdag 12 maart 2019 om 12:05
De Spaanse staat past wel bij met Europees belastingsgeld :D
Vind ik leuk
firedwarf +3924
dinsdag 12 maart 2019 om 21:55
lenen bij de banken eh...
Vind ik leuk
AlexGMillian +1290
dinsdag 12 maart 2019 om 15:23
"Ik ben toptrainer, ik heb 500mil nodig om te winnen" Stuur Clement naar Real en ze winnen met Bale in de basis LOL :')
Vind ik leuk
firedwarf +3924
dinsdag 12 maart 2019 om 21:56
ni overdrijven enkel als fluppe benzema in de goal zet dan... :p
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:58
Jawadde ... Hazard, Pogba EN Mbappe waarom niet ?? Neem er anders ook nog Messi bij, dan zijn ze zeker dat ze kunnen winnen bij Real ... Ik ben wel eens benieuwd wat de financial FairPlay daar van denkt, want zo is het gemakkelijk om een topploeg uit te bouwen of beter gezegd samen te kopen. Akkoord, ze zullen er ook een paar moeten verkopen maar of dat voldoende is wil ik nog eens zien... Real Madrid, ik wil ze liefst op hun Kl... zien krijgen zoals vorige week tegen Ajax, daar heeft heelvoetbalminnend Europa mee zitten lachen ...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 21:19
Opzouten...
Wat een onzin kraam je uit. Je bedoelt Psg & Mci,Liverpool, die
euromuntjes uitgeven aan transfers en altijd te kort komen tegen spaanse ploegenen Juventus..Real winst in 14/16/17/18.
Dacht niet met een gekochte ploeg.
Vind ik leuk
firedwarf +3924
dinsdag 12 maart 2019 om 22:02
ja want ,james rodrigues (76 miljoen) , cristiano ronaldo ( 94 miljoen) kaka (67 miljoen) xabi alonso (34,5 miljoen) Benzema (35 miljoen) Di maria ( 25 miljoen) modric (32 miljoen) isco ( 30 miljoen) bale (100 miljoen) kroos (24 miljoen) vinicius (46 miljoen) en verder spelers als kovacic (29 miljoen) pepe (30 miljoen) kwamen allemaal uit de jeugd...
Vind ik leuk