Chelsea-fans in zak en as na aanstelling Zidane: 'Adios Hazard'

Chelsea-fans in zak en as na aanstelling Zidane: 'Adios Hazard'

Gepubliceerd: maandag 11 maart 2019 om 19:07ma 11-03-2019 om 19:07

Laatste update: maandag 11 maart 2019 om 20:14ma 11-03-2019 om 20:14

Maandag maakte Real Madrid bekend dat Zinédine Zidane per direct opnieuw wordt aangesteld als coach. De fans van Chelsea zijn er op Twitter al zeker van dat hun sterspeler Eden Hazard zijn idool Zidane én collega-Rode Duivel deze zomer zal vervoegen. Het blijft afwachten of ze gelijk krijgen.

Plaats een reactie

maandag 11 maart 2019 om 19:13
en het strafste van al is: nu wéét iedereen al dat dat zal gebeuren, en toch zal, indien het zo is, VP een artikel schrijven alsof het een wereldprimeur is die zal inslaan als een bom.
Vind ik leuk
Prpldynmt +7752
maandag 11 maart 2019 om 19:36
Sowieso. Maar vanaf 1 juli zal VP en andere media elke dag artikels schrijven over het al dan niet vertrek van Hazard. De éne dag vertekt hij naar Real, de volgende dag niet, de derde dag vertrekt hij naar Barca, de vierde dag naar PSG, de vijfde dag verlengt hij zijn contract, de zesde dag is er geen sprake van een verlenging, de zevende dag vertrekt hij naar China, ...
De scenaristen van Familie en Thuis kunnen dus komende zomer weer inspiratie opdoen.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 maart 2019 om 19:38]
Vind ik leuk
JoeCanoe +1326
maandag 11 maart 2019 om 19:55
Al die artikels zullen niet om de andere dag komen maar allicht eerder om het uur.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +19181
maandag 11 maart 2019 om 19:40
En jij zal één van de eersten zijn die het leest 😀
Vind ik leuk
ekakia +629
maandag 11 maart 2019 om 19:22
Ik schrijf PSG ook niet af voor Hazard. Als Neymar naar Real trekt, gaat Hazard terug naar Frankrijk.
Vind ik leuk
Messifanboy +1209
maandag 11 maart 2019 om 19:23
PSG lijkt me echt een stap achterwaarts...
Vind ik leuk
ekakia +629
maandag 11 maart 2019 om 19:31
Qua competitie wel.
Financieel niet.
En ze maken meer kans op CL-winst dan Chelsea.
Plus: Hazard adore La.France
Vind ik leuk
FCBSup25 +91
maandag 11 maart 2019 om 19:42
Hazard wil in frankrijk enkel vo lille spelen...
Vind ik leuk
Messifanboy +1209
maandag 11 maart 2019 om 19:45
Kans dat PSG de komende jaren de cl wint is 0% hoor.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1220
maandag 11 maart 2019 om 20:32
Allez geef ze 1 procentje ;)
Vind ik leuk
Messifanboy +1209
maandag 11 maart 2019 om 20:36
Achter de komma dan
Vind ik leuk
JoeCanoe +1326
maandag 11 maart 2019 om 19:57
Hazard heeft al heel duidelijk gesteld dat hij enkel daar nog voor Lille wil spelen. In Frankrijk heeft hij trouwens niets meer te winnen of te bewijzen.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 22:16
't Is stilaan te hopen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws